Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset ei-kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
28.04.2018 |

Niin että semmoista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset täältä Rovaniemeltä. Hyvin menee.

Vierailija
2/11 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinulle, joka olit joskus siskoni. Luulit, että minä olen varastanut sen, mitä et saanut: terveyttä, kavereita ja iloista mieltä.

Loputon katkeruutesi kohdistui minuun, ja nyt emme ole enää tekemisissä olleet vuosiin. Tämä on minulle suuri helpotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuolet pian. Ps. Sukuhautaan et pääse toiveestasi huolimatta.

Vierailija
4/11 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinulle, joka olit sisareni. Kadehdit kaikkea mahdollista ja mahdotonta minussa ja minulla, itse asiassa Sinulla meni paljon paremmin kuin minulla, mutta itse pilasit oman elämäsi. Kuka käski ahmia leivoksia ja lihoa isoksi möykyksi, kuka käski alkaa suhteeseen mamun kanssa (tämähän johti sittemmin oman miehesi uskottomuuteen ja au-lapseen!), kuka käski yhtä sun toista, joista nyt kärsit? Omia valintojasi ne olivat.

Jos isä sanoikin Sinulle äidin kuoleman jälkeen, että Sinun pitää pitää huolta minusta, miksi purit kiukkusi siitä minuun eikä käskijään eli isäämme?

Ulkomuodolleni en voinut mitään. Kadehdit silti sievää naamaani ja paksuja hiuksiani ja hoikkaa varttani. 

Ilkeä olit ja olet. Onneksi olen päässyt Sinusta eroon jo kauan sitten. 

Vierailija
5/11 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei XX. Olisin ollut mielelläni seurassasi, onhan lapsesi kummipoikani. Koin kuitenkin oloni teillä kyläillessäni usein ei-tervetulleeksi koska olit puhelimessa, toisessa kerroksessa, leikit lastesi kanssa tai haukottelit seurassani. No joo, äitien elämää. Usein muistan, että kesken keskustelumme aloit lirkuttelemaan lapsellesi. Esititkö rakastavaa äitiä vai mitä? Ei olisi tarvinnut, sillä tiedän että olet hyvä äiti. Laitoin aikani viestejä tapaamisesta, sinulle sopi vain esim. torstai kello 18.45-19.30, mutta siihenkin pitäisi muuttaa sovittuja menoja. Hmmm.... No ehkä joskus sinulla on enemmän aikaa, katsotaan mikä tilanne itselläni on silloin.

Usein sattumalta tavatessamme lopetettiin keskustelu siihen, että "pitäisi nähdä joskus". Huomasitko, etten sanonutkaan enää niin viime kerralla?

Vierailija
6/11 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei T. Tai oikeastaan teitä on kaksikin samannimistä...mutta tämä T., joka aikoinaan seurusteli mieheni kanssa. Terveiseni sinulle: Lopeta anopilleni soittelu. Turhaa vaivaa. Miehen kanssa oltu yhdessä jo 15 vuotta, et sinä enää tähän väliin mahdu. Dokaamisen ainakin voisit lopettaa, ihan itsesi takia.

Vierailija
7/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä nyt tuntuu? Minusta tuntui silloin ihan samalta!

Vierailija
8/11 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollutta täällä. Onneksi.

Vierailija
9/11 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei T., tiedän sinun pettäneen minua suhteemme alusta asti. Olet oksettava, väkivaltainen alkoholisti! Et välitä kuin itsestäsi, vaikka kuvittelet olevasi hyväkin ihminen. Kovasti rakkautta kaipaat, mutta et osaa sitä antaa tai vastaanottaa. Olet omistushaluinen, muttet itse osaa sitoutua. Sinä halusit parisuhteen, minä olisin halunnut tutustua rauhassa. Luuletko tosiaan saavasi oikeaa rakkautta tuolla epärehellisyydellä ja itsekkyydellä? Turhaan raivoat, itse mokasit.

Vierailija
10/11 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tää olikin huhtikuinen ketju. Ajattelin ensin että tänään aloitettu ja meinasin kirjoittaa että eikö se törkeisketju riittänyt.

Vierailija
11/11 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve! Nyt menee hyvin, kun päästiin susta eroon!! Sä tosiaan luulit voivas kontrolloida ja määrätä mua ja mun koiraa miten vaan, ei kuule pitemmänpäälle onnistu :D En mä ole mikään ilmainen omaishoiitaja. Nyt on sulla yks kusipää ex-kaveri lisää, joka muutti pois ja lakkas vastaanasta puheluihin ja viesteihin. :D Niitä kuulemma riitti ennestäänkin useampi.