Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yh-äidit deittailee?

Vierailija
28.04.2018 |

Puhun nyt siis totaaliyksinhuoltajista.
Mun lapsi ei ole koskaan ollut hoidossa, on kohta 3v. Päiväkodin aloittaa syksyllä kun palaan töihin.
Olen ollut lapsen kanssa kahdestaan hänen syntymästään asti, isä ei halua lasta edes tavata, eikä ole koskaan nähnytkään.
Tapailu ei ole minulle ajankohtaista, viihdymne kahdestaan ja koen että näin on ehdottomasti lapselle paras.

Mutta jäin miettimään, että usein myös yksinhuoltajat deittailee. Millä ajalla? Enhän minä mitään tuntematonta nettimiestä uskaltaisi kotiini päästää, kun lapsi on nukkumassa. En haluaisi lapsen tapaavan mitään random-miehiä, joten päivätapaamisetkaan ei lapseen kanssa onnistuisi. Hoitajia ei ole, enkä ehkä luottaisi mihinkään tuntemattomaan palkattuun hoitajaan.
Nettideiteistä ei ole kokemusta, mutta olen lukenut paljon, lähinnä huonoa.

Eli, miten totaaliyksinhuoltajat deittailee? Missä kunnollisia miehiä edes tapaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hoitajia ei ole eikä halua palkata ketään, niin ei varmaan mitenkään? Miksi kyselet näin mahdottomilla kriteereillä huviksesi, jos ihan tosissaan deittailu ei ole sinulle ajankohtaista?

Vierailija
2/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hoitajia ei ole eikä halua palkata ketään, niin ei varmaan mitenkään? Miksi kyselet näin mahdottomilla kriteereillä huviksesi, jos ihan tosissaan deittailu ei ole sinulle ajankohtaista?

Koska mietin miten muut hoitaa homman. Siis juurikin, että palkkaavatko aina "ulkopuolisen" hoitajan, vai tapailevatko kun lapsi nukkuu tms? Eikä nuo olleet kriteerejä, kerroin omasta tilanteestani, ja kysyinkin että millä ajalla muut sen sitten tekee.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile mitenkään.

Vierailija
4/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan harvakseltaan miehiä tinderin kautta. Jutellaan ja jos synkkaa niin pyydän kotiin kun lapset nukkuu.

Vierailija
5/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaan harvakseltaan miehiä tinderin kautta. Jutellaan ja jos synkkaa niin pyydän kotiin kun lapset nukkuu.

Eikö pelota päästää tuntematonta ihmistä kotiisi, varsinkin jos lapsetkin on kotona? Kai sitä itse on vain sitten liian kyyninen ihmisten suhteen, kun jotenkin heti ajattelee pahinta.

Ap

Vierailija
6/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen yh:n markkina-arvo on sen verran heikko että parempi keskittyä vaan lapsiinsa.

He eivät lähes koskaan ole kenellekään se ensimmäinen vaihtoehto, siis ihan oikeasti.

Vierailija
7/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen yh:n markkina-arvo on sen verran heikko että parempi keskittyä vaan lapsiinsa.

He eivät lähes koskaan ole kenellekään se ensimmäinen vaihtoehto, siis ihan oikeasti.

Höpöhöpö nyt taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme