Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuollainen ulkoporeallas kiva?

Vierailija
28.04.2018 |

Niin, kannattaako sellainen hommata?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoporeallas on mauttomuuden huippu, yök!

Vierailija
2/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva, mut vie vettä tosi paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ääntä? En pidä poreammeista niiden kovan äänen vuoksi.

Vierailija
4/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljuista ja porealtaista ollut varmaan joskus lähinnä sutinan toive kun monasti kyllä hiukan pöhköjä ja ihan lasten juttu.

Vierailija
5/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli talon mukana. Nimenonaan poreallas, ei palju eli omalla siistillä käytöllä veden vaihto 2x vuoteen. Sähköä vie toki (joskus katsottiin omalla kulutusmittarilla, nyt armollsesti unohtanut jo kuinka paljon - riippuu siitäkin kuinka kuumana pidät kun sehän on aina lämmin) mutta onhan se mukava eritoten talvisin katsella tähtitaivasta ja keväällä kuunnella lintuja auringon laskiessa...kuumalla säällä käyttöä vähiten mutta se harvoin ongelma suomessa!

Sisällä porealtaat makuuni kaikuvissa kylppäreissä kovaäänisiä mutta ulkona en koe ääntä häiritsevänä ja voihan suuttimia pitää kylpiessä kiinnikin.

Vierailija
6/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hieroo, vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja uni tulee hyvin.

Vierailija
7/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella mukava. Voi mennä ympäri vuoden työpäivän päätteeksi puolison kanssa vaikka ihan vaan vartiksi rentoutumaan ja miettimään maailman menoa.

Lapset tietenkin tykkäävät kovasti, kun pääsevät pulikoimaan. Vaikea keksiä jotain pahaa sanottavaa.

Ainoat haukut olen itse kuullut niiltä, joilla ei itsellä ole varaa omaan...

Vierailija
8/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Miten sellaisen saa pidettyä puhtaana? Minulle tulee noista ulkoaltaiden käyttäjistä ensimmäisenä mieleen juopot keski-ikäiset, jotka lilluvat altaassa kalja kädessä.

Vierailija
9/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole turha ostos. Toki sitten pitää varautua sähkölaskuun. Ap.

Vierailija
10/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kiva, mut vie vettä tosi paljon. 

Ei se mikään kylpyamme ole, joka tyhjennetään joka käytön jälkeen :D

Vierailija
11/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle parikymppiä kuussa lisääntyi kulutus.

Vierailija
12/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Miten sellaisen saa pidettyä puhtaana? Minulle tulee noista ulkoaltaiden käyttäjistä ensimmäisenä mieleen juopot keski-ikäiset, jotka lilluvat altaassa kalja kädessä.

Kemikaaleilla.

Vierailija
13/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei puhuta paljuista :D

Vierailija
14/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi vaihdetaan pari kertaa vuodessa ja lopun aikaa käytetään suodattimia ja filttereitä.

Toki suihkun kautta ammeeseen, ihan kuten saunankin kanssa toimitaan.

Vierailija
15/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa altaan hinta rajata pois tämän käyttäjäryhmän. 10000€ saa tuskin kahvirahoja takaisin, jos ostaa kunnollisen ja tekee kunnonpohjat ja katteet.

Vierailija
16/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä loppui esim saunassa käynti kokonaan kun käytetään allasta 3-4 viikossa. Tuotekehitys on ollut huimaa, eikä altaat enää paljoa kuluta.

Vierailija
17/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin myydä omani pois. Kauhea työ pitää se kylpykelpoisena kemikaaleilla, aina on joku arvo pielessä - olen tarkka sen suhteen. Ja olen tyhjentänyt, putsannut putkiston ja altaan 3-4 kertaa vuodessa, se vasta aikaa viekin, melkein koko päivän homma.

Vierailija
18/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin myydä omani pois. Kauhea työ pitää se kylpykelpoisena kemikaaleilla, aina on joku arvo pielessä - olen tarkka sen suhteen. Ja olen tyhjentänyt, putsannut putkiston ja altaan 3-4 kertaa vuodessa, se vasta aikaa viekin, melkein koko päivän homma.

Tässä syy miksi ei kannata ostaa sitä markkinoiden halvinta ja varsinkaan käyettyä.

Vierailija
19/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta nyt tuntuu, että kyseessä ei ole Wellis tai joku muu laatumerkki.

Vierailija
20/20 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa altaan hinta rajata pois tämän käyttäjäryhmän. 10000€ saa tuskin kahvirahoja takaisin, jos ostaa kunnollisen ja tekee kunnonpohjat ja katteet.

Heh, keski-ikäisiä ollaan ja kyllä vaan kaljan kanssa siellä lillutaan. Juoppoja? Riippuu varmaan siitä, keneltä kysyy 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi