Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksi ällöttää?

Vierailija
28.04.2018 |

En voi kuvitella harrastavani seksiä miehen kanssa jota tapailen. Se ällöttää myös ihan yleisesti.
Muita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ainoastaan suvunjatkamiseen. Se on saastaista ja likaista.

Vierailija
2/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykenisi harrastamaaan seksiä koskaan naisen kansssa koska olen liika rimpula, jolle aikuiset naiset puhuvat kuin lapselle. Tahtoiisin näytttää hänelle hauis treenini ja pyytää häntä tekemäään sama perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on mahdotonta tietää miksi yksi maailman luonnollisimmista (ja kivoimmista) asioista on mielestäsi ällöttävää.

Vierailija
4/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritteitä, karvoja ja hajuja. Normaalisti kiihotus sulkee inhotuksen pois.

Vierailija
5/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus...? Jos on ennen seksi maistunut, ehkä joku tunnelukko...? Itsetunto-ongelmat...? Vaikea sanoa tän perusteella.

Vierailija
6/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillakin naisill avain olemattomat halut? Voisin olla helposti koko loppuelämän ilman seksiä. Minulla on hyvin vähän seksikokemuksia. Itse asiassa olen maannut yhden kanssa eikä siinä ole kehumista omalta osaltani. -ap

Vierailija
7/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kykenisi harrastamaaan seksiä koskaan naisen kansssa koska olen liika rimpula, jolle aikuiset naiset puhuvat kuin lapselle. Tahtoiisin näytttää hänelle hauis treenini ja pyytää häntä tekemäään sama perässä.

Olen taas kohta siinä pisteessä että menee pullo wiskiä päivässä.

Vierailija
8/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi on ällöttävää

Vierailija
9/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen puute.

Vierailija
10/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies?

Vierailija
11/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei sitä oikein pysty kontrolloimaan. Siis joku kiihottuminen on mielestäni epämiellyttävää, erityisesti jos tilanne ei ole otollinen, ja seksikin voi olla vaikka mitä taivaan ja maan väliltä. Myös henkisesti hyvin epätyydyttävää tai jopa ahdistavaa. Fyysisestä puolesta puhumattakaan - aina vartalo-ongelmista lähtien ties minne.

Vierailija
12/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua riisuitua tuon miehen edessä, koska minulla on vääränlainen vartalo hänen mielestään. Hänen exällään oli kuulemma pienet rinnat (paljastui ikävästi vasta hääyönä), eikä seksi ollut niin nautinnollista. Haluaisi, että seuraavalla olisi isommat. Ei minulla ole. Rintsikoissa on paljon toppauksia ja vaatteita voi laittaa useamman päällekkäin. Se antaa virheellisen vaikutelman. -ap

Vierailija
13/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän seksi aika ällöä on, hikeä, kuolaa ja muita eritteitä. Karvaisia ahtereita ja sätkiviä raajoja. Ainoa hyvä puoli on että touhun saa hommailtua suhteellisen nopeasti mutta seurauksena ovat likaiset lakanat..oksennan kohta..

Vierailija
14/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naamassa, kaulan ja rintojen välisellä alueella ja rinnoissa sellaisia mustapään näköisiä mutta keltaisia pisteitä, joista tulee kultaisia matoja.... 🤢 Niitä ei saa pois millään aineella tai puristelemalla, tulevat aina takaisin. -ap

Vierailija
15/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on naamassa, kaulan ja rintojen välisellä alueella ja rinnoissa sellaisia mustapään näköisiä mutta keltaisia pisteitä, joista tulee kultaisia matoja.... 🤢 Niitä ei saa pois millään aineella tai puristelemalla, tulevat aina takaisin. -ap

Tekisikö mieli seksiä? 😁

Vierailija
16/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä miksi ihmiset semmoiseen suostuu.

Vierailija
17/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksikö se seksi ällöttää?

Koska kaikille seksi ei ole elämän tarkoitus.

Etsit.

Vierailija
18/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksikö se seksi ällöttää?

Koska kaikille seksi ei ole elämän tarkoitus.

Etsit.

Miten sitä voisi lähteä etsimään? Ja miten voisi etsiä myös kiinnostuksenkohteita?

Vierailija
19/19 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljalleen työntyä sisään ja ulos sisään ulos... samalla puristella mustapäitä ( keltapäitä ) rinnoiltasi.