Miksi miehet kertovat vasta treffeillä, että heillä on lapsia? Ajantuhlausta.
Tinderistä siis kyse. Tästä lähtien pitänee tiedustella asia heti kärkeen alta pois.
Olen 34v, lapseton nainen ja tuo lapsettomuus on aika tärkeä asia minulle. En halua valmista pakettia, vielä vähemmän sellaista, jolla on pieniä lapsia.
Ymmärrän, että ikähaarukkani miehillä on monilla jo edellistä elämää ja lapsia. Jotkut sen onneksi jo esittelytekstissä kertovat, mutta osa vasta treffeillä.
Oma moka ehkä, kun en kysynyt ajoissa, mutta tehokkaasti laskee kiinnostus ja fiilis, kun mies ilmoittaa treffeillä drinksun äärellä "joo ja sitten meidän Kalle ja Ville - niin siis mulla on 2-vuotiaat kaksospojat...".
Senkin treffeihin käytetyn ajan olisi voinut käyttää vaikka kotona pyykkiä pesten. En voi sille mitään, mutta ei kiinnosta pätkääkään lasten isät, varsinkaan pienten lasten.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on aivan oikeassa. Tieto onko lapsia tai onko sinkku ovat niitä perusasioita jotka kuuluu ehdottomasti kertoa ennen treffeille menoa. Jos on jotain kummallisia pelkoja turvallisuudesta ettei voi sanoa onko lapsia niin pysyköön sitten pois nettitreffeiltä. Se on todella turha tunne kun toinen kertoo vasta vähän ajan päästä että onkin lapsia. Sen ajan voi tosiaan käyttää yhtä hyvin vaikka siivoamiseen.
Kuten esim sekin pitäisi kertoa, että lapset on este...
Miksi itsestään selvä asia pitäisi erikseen kertoa? Tietenkin ihmiset (etenkin lapsettomat) etsii lapsetonta kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin heti ilmoituksessani että: olethan vielä lapseton, minä olen.
Voi sen noinkin tehdä mutta ei kannata luottaa että ne jotka eivät ennen treffejä kerro välittäisi siitä osasta tekstissä.
Tinder on siitä hyvä että siellä voi jutella ja tutustua ennen kuin päättää kannattaako tavata. Jos ei tuo lapsia siinä vaiheessa esille niin silloin tietoisesti sen varmasti piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Tinderistä en tiedä, mutta olen ap:n ikäinen nainen, ja S24-nettideitissä vakituista elämänkumppania etsivissä on tullut vastaan useita miehiä, jotka kysyttäessä sanovat, että ei ole lapsia, mutta tokilla tai kolmansilla treffeillä paljastavat, että onhan niitä. Eli valehtelevat aluksi. Sitten kun kysyn, että miksi ihmeessä valehtelit, niin sanovat syyksi, että naiset ei lähde treffeille jos kertoo että on ennestään lapsia niin päästäkseen deiteille on pakko valehdella. En kyllä ymmärrä, että mitä se hyödyttää, sillä ei tule uusia deittejä kun valhe paljastuu.
voi päästä kuitenkin pukille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on aivan oikeassa. Tieto onko lapsia tai onko sinkku ovat niitä perusasioita jotka kuuluu ehdottomasti kertoa ennen treffeille menoa. Jos on jotain kummallisia pelkoja turvallisuudesta ettei voi sanoa onko lapsia niin pysyköön sitten pois nettitreffeiltä. Se on todella turha tunne kun toinen kertoo vasta vähän ajan päästä että onkin lapsia. Sen ajan voi tosiaan käyttää yhtä hyvin vaikka siivoamiseen.
Kuten esim sekin pitäisi kertoa, että lapset on este...
Miksi itsestään selvä asia pitäisi erikseen kertoa? Tietenkin ihmiset (etenkin lapsettomat) etsii lapsetonta kumppania.
Sinun mielestä kaikki lapsettomat ihmiset eivät halua treffata ihmistä jolla on lapsia?
Kyllä ihmisen pitää itse älytä esitellä perhetilanteensa.
Eronneita yh.hoita on maailma väärällään: pariutukoot keskenään ja hoitakoot lapsihärdellinsä.
Salailu on täydellinen kiinnostuksentappaja.
Pääsääntöisesti lapseton ei halua riesakseen vieraita lapsia. Eikä kumppania, jolle olisi ikuisesti kakkonen lapsiin nähden. Exätkin on sotkemassa yhdessäoloa.
Joten kortit pöytään heti.
Jonkun leskimiehen voi just just ottaa, jos elämässään on aidosti tilaa uudelle parille.
Itselläni on yksi lapsi josta kyllä ilmoitan nettideitti ilmoituksessa. Sinun ehkä kannattaisi mainita tuosta jotenkin korrektisti että haluat lapsettoman miehen, tosin en tiedä kannattaako mainita olevansa allerginen lapsille kuten yhdellä miehellä ilmoituksessa lukee (oli kyllä allerginen tosi monelle muulle kuin asialle). Jos itse huomaan että joku on maininnut että haluaa lapsettoman naisen, ymmärrän että en kirjoita sille.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on yksi lapsi josta kyllä ilmoitan nettideitti ilmoituksessa. Sinun ehkä kannattaisi mainita tuosta jotenkin korrektisti että haluat lapsettoman miehen, tosin en tiedä kannattaako mainita olevansa allerginen lapsille kuten yhdellä miehellä ilmoituksessa lukee (oli kyllä allerginen tosi monelle muulle kuin asialle). Jos itse huomaan että joku on maininnut että haluaa lapsettoman naisen, ymmärrän että en kirjoita sille.
Se pitää osata muotoilla hyvin. Negatiivisen kuvan saadessa lapsetonkin helposti heitä ohi. Ei kukaan halua vierelle kaikelle allergista valittajaa.
Mutta kuten täällä jo kerrottu ne jotka lapsia salailee, syystä tai toisesta, jättään sen huomioimatta eli aiheesta kannattaa kuitenkin keskutella. 
Laita se siihen omaan tekstiisi jos on noin ehdoton. Vai maalaako se sinusta liian rehellisen kuvan? Niinpä.
Aina kun menen treffeille naisen kanssa seksimielellä, käytän tätä lapsiveruketta korrektina pakokeinona jos nainen ei olekaan niin viehättävä kuin profiilikuvissaan.
Oikeastihan minulla ei siis ole lapsia, mutta tällä tavoin pääsen epähaluttavasta treffikumppanista eroon smoothisti.
Olen ymmärtänyt että tämä on yleinen miesten käyttämä tapa, jos et halua loukata, annat ikäänkuin naisen tehdä päätöksen ja molemmat säilyttävät kasvonsa.
Näin minäkin ajattelin ja sitten rakastuin kolmen lapsen isään, joista tosin nuorimmainenkin on jo teini. Samalla lensivät roskiin myös ulkonäköihanteet ja muut pinnalliset asiat mitä olin ajatellut edellyttäväni kumppanilta. En ole ikinä ollut näin onnellinen enkä usko että toista näin ihanaa miestä on olemassa.
Jos rakastut helposti niin karsi vain miehiä lasten perusteella - jos et niin mieti haluatko jäädä yksin.