Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kertovat vasta treffeillä, että heillä on lapsia? Ajantuhlausta.

Vierailija
28.04.2018 |

Tinderistä siis kyse. Tästä lähtien pitänee tiedustella asia heti kärkeen alta pois.

Olen 34v, lapseton nainen ja tuo lapsettomuus on aika tärkeä asia minulle. En halua valmista pakettia, vielä vähemmän sellaista, jolla on pieniä lapsia.

Ymmärrän, että ikähaarukkani miehillä on monilla jo edellistä elämää ja lapsia. Jotkut sen onneksi jo esittelytekstissä kertovat, mutta osa vasta treffeillä.

Oma moka ehkä, kun en kysynyt ajoissa, mutta tehokkaasti laskee kiinnostus ja fiilis, kun mies ilmoittaa treffeillä drinksun äärellä "joo ja sitten meidän Kalle ja Ville - niin siis mulla on 2-vuotiaat kaksospojat...".

Senkin treffeihin käytetyn ajan olisi voinut käyttää vaikka kotona pyykkiä pesten. En voi sille mitään, mutta ei kiinnosta pätkääkään lasten isät, varsinkaan pienten lasten.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä osaan kysyä omat ehdottomat vaatimukseni jo ennen treffejä. Ehkä sinunkin kannattaisi ottaa vastuuta elämästäsi sen sijaan, että uliset Vauva-palstalla miksi miehet sitä tai tätä?

Vierailija
22/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, jos itse toivon naisella olevan posliinip*llu ja silikonirinnat, mutta en kerro toivettani. Sitten useiden treffien jälkeen selviää, ettei näin olekaan. Miksei nainen kertonut?? Yhyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen nyt...olet itsekin salannut aika oleellista tietoa ja nyt sinusta vain nuo miehet ovat toimineet väärin?!

Vierailija
24/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tuhlaat heidän aikaa, joilla on lapsia? Sinun aikasi arvokaanpaa?

Vierailija
25/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap

Vierailija
26/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä vaan itseäsi, kun et itsellesi tärkeää asiaa kysy.

Vierailija
27/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksen lukjoitako niiden miesten pitäisi olla?

Vierailija
28/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu ap

Ei se enää leiki meidän kanssa, kun ei alkanutkaan se saatallinen syylistäminen miehiä kohtaan. :D

Vierailija
29/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos kerrotaan heti niin ei edes pääse treffeille. Jos kerrotaan vasta treffeillä, niin teoriassa on edes se mahdollisuus että alkaa suhde.

Tiedän. Mulle nainen sano ettei ole lapsia, mutta ravintolan pöydässä ilmotti et on lapsia. Meni vähä pohja siitä naisesta. Se tiesi, että mulla ei ole eikä tule lapsia.

Vierailija
30/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsien olemassaolo on asia, joka ihmisen pitää erikseen kysymättä ja heti kättelyssä kertoa. Jos siis todellakin oletuksena vakava seuranhaku.

Jos oletuksena on vakavasti löytää kumppani niin ei kai silloin olla tinderissä? Lähes puolethan heistä on varattuja.

Tervetuloa vuoteen 2018. Aika moni etsii parisuhdetta ja löytää kumppanin Tinderistä.

Vierailija
31/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään toisinaan, että onko lapsia ja joka kerta vastaan, että jos olisi, niin se lukisi biossa. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät voi sitä suoraan kertoa. Jos ei halua äiti- tai isäpuoleksi, niin ei yhdet tai kahdet treffit muuta mitään (viimeistään silloin asia pitäisi kertoa ihan kysymättäkin).

Vierailija
32/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Tinderistä en tiedä, mutta olen ap:n ikäinen nainen, ja S24-nettideitissä vakituista elämänkumppania etsivissä on tullut vastaan useita miehiä, jotka kysyttäessä sanovat, että ei ole lapsia, mutta tokilla tai kolmansilla treffeillä paljastavat, että onhan niitä. Eli valehtelevat aluksi. Sitten kun kysyn, että miksi ihmeessä valehtelit, niin sanovat syyksi, että naiset ei lähde treffeille jos kertoo että on ennestään lapsia niin päästäkseen deiteille on pakko valehdella. En kyllä ymmärrä, että mitä se hyödyttää, sillä ei tule uusia deittejä kun valhe paljastuu.

Vierailija
33/50 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia. Koska lähdetään treffeille?

M34

Vierailija
34/50 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niitä raukka parkoja jotka ovat eka lastentarhassa töissä, sitten äitiys "lomalla" ja sitten lastentarhassa ja töiden jälkeen äitinä illan. Ei käy kateeksi!!!

Vierailija
35/50 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun naisetkin sen jättävät kertomatta?

Vierailija
36/50 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sais ketään treffeille asti, jos kertois ennen.

Saiskohan aloittajakaan jos avoimesti kertoisi lasten olevan pois suljettu juttu?

Mulla oli Tinder-profiilissa että "vapaaehtoisesti lapseton, pyyhkäise oikealle vain ellei sinulla ole lapsia (edes suunnitelmissa)" ja ihan hyvin natsasi :) 

Vierailija
37/50 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sinkkuäitinä ollut Tinderissä vakavalla mielellä, ja ilmoitin sen myös profiilissani, samaten olevani äiti. Matcheja tuli kiitettävästi, sekä lapsettomilta että "lapsellisilta". Yllättävän monelta mieheltä paljastui keskustelun lomasta lapsia, vaikkei niistä ollut mitään mainintaa profiilissa. Monelta en tullut edes kysyneeksi onko lapsia, sillä mielestäni se on itsestäänselvyys ilmoittaa profiilissa. Minua ei toisen lapset haittaa, mutta valehtelu sen sijaan kyllä. Ja jokuhan saattaa etsiä nimenomaan puolisoa, jolla on jo ennestään lapsia. Ihmisestä kuitenkin tulee jo kuvien, profiilin ja lyhyen viestittelyn perusteella muodostettua jonkinlainen kuva, ja kuva muuttuu aika olennaisesti, kun yht'äkkiä paljastuu jotain kertomatonta taustalta. Ei hyvä. Jos hakusessa on vakavaa seuraa, avoimuutta täytyy noudattaa.

Vierailija
38/50 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sais ketään treffeille asti, jos kertois ennen.

Miten niin? Kyllähän sitä silloinkin saa kaikki ne joita aiemmat lapset ei haittaa (okei, varmasti aika vähän on näitä), mutta sittenkin on vielä jäljellä itsekin lapselliset kuten yh:t. Mitä hyötyä edes "on saada" treffeille ihminen, joka kuitenkin kääntyy kannoiltaan heti lasten tullessa ilmi?

Vierailija
39/50 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos kerrotaan heti niin ei edes pääse treffeille. Jos kerrotaan vasta treffeillä, niin teoriassa on edes se mahdollisuus että alkaa suhde.

Teoriassa joo, mutta ei käytännössä.

Vierailija
40/50 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edes teoriassa jos toiselle ne lapset on este. Tyhmä saa olla mutta toisen ajan tuhlaaminen on jotain aivan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän