Piirsin kuvan miehestä, joka on universaalisti epähaluttava kaikkien naisten silmissä
Kommentit (24)
Vallankin nuo naismaiset lanteet ja paksut reidet ovat miehessä kauhistus. Täytyy toivoa , että hänen luonteensa on laatuisa.
Vierailija kirjoitti:
Vallankin nuo naismaiset lanteet ja paksut reidet ovat miehessä kauhistus. Täytyy toivoa , että hänen luonteensa on laatuisa.
Mitä vikaa paksuissa reisissä on? Monilla urheilijoillahan on sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdistettynä naiselliseen lantioon? Ei urheilijallakaan liian tuhdit reidet miellytä minun silmääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdistettynä naiselliseen lantioon? Ei urheilijallakaan liian tuhdit reidet miellytä minun silmääni.
Jos reidet ovat ohuet, niin silloinhan se leveä lantio vasta korostuukin.
Lienet oikeassa. Vaikea kuvitella tuonnäköistä miestä fyysisesti haluttavana kenenkään silmissä. Vaikka piirros onkin, niin siitä huokuu epäterveellisyys.
Älä nyt, eihän mitään tasoja ole olemassa. Aina tuo Mikko Leppilammen peittoaa, kunhan on luonne kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Lienet oikeassa. Vaikea kuvitella tuonnäköistä miestä fyysisesti haluttavana kenenkään silmissä. Vaikka piirros onkin, niin siitä huokuu epäterveellisyys.
Ohuet kädet, ei kaljamahaa. Ei tuo minusta erityisen epäterveeltä näytä. Luusto, pieni vehje, gynekomastia ja hiustenlähtö eivät juuri vaikuta terveyteen, mutta ulkonäköön sitäkin enemmän.
Tykkään!!!! Oot taitava piirtämään. Piirrä vielä epähaluttava nainen!
Tuohan on kuin Simo Frangen ilman nenää.
(En tosin tiedä hänen pippelinsä kokoa)
Mä kokeilin kans piirtää mahdollisimman ruman ihmisen mutta naisena. En ole siis AP.
Mitä itellä tuli mieleen niin ainakin tosi pienet tissit, musta karvoitus, pieni peppu ja lihavuus on hyviä ainesosia tekemään ihmisestä epäviehättävän
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin kans piirtää mahdollisimman ruman ihmisen mutta naisena. En ole siis AP.
Mitä itellä tuli mieleen niin ainakin tosi pienet tissit, musta karvoitus, pieni peppu ja lihavuus on hyviä ainesosia tekemään ihmisestä epäviehättävän
Mulla on tuon mallinen kroppa, tosin rinnat on isommat 😄
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman rasistinen ketju.
En ole tiennytkään, että epähaluttavat miehet ovat oma rotunsa 😦
Muuten ihan kuin minä paitsi että mulla on nenä.
#thankgodformynose