Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kerta oli kauhea pettymys

Vierailija
28.04.2018 |

Olen 18 ja poika 19. Olemme tunteneet toisemme jo vuosia, sillä olemme ystäviä ja nyt asiat ovat edenneet vähitellen ihastumisista seksiin asti. Olimme molemmat neitsyitä.

Odotin ihanaa rakastelua, koska tunteita on pelissä, mutta se olikin vain kauheaa sählinkiä. :( Suurin ongelma oli kuitenkin kuivuuteni - nänneissäni ei ole paljoakaan tuntoa, joten hyväily tuntuu vain vähän tai ei yhtään. Niinpä minut siis täytyisi mitä luultavimmin tyydyttää suuseksillä. Poika ei kuitenkaan halunnut antaa minulle suuseksiä, sillä ei ihan vielä koe olevansa siihen valmis. Tämä loukkasi minua, kun koko eka kerta oli lähinnä vain survomisen yrittämistä ja tuntui ettei minun mielihyvälläni ole riittävästi väliä, vaikka yrittikin olla varovainen koska ei halunnut satuttaa... Alapään kuivuuden takia sattui aivan saakelisti eikä vehje kunnolla edes pysynyt sisällä.

Nyt sitten mietin, saanko tulevaisuudessakaan mitään nautintoa.... Että joudunko tyytymään vain survomiseen ja kipuun. :( Ihana ja kiva ihminen on kyseessä, mutta nyt alkoi mietityttämään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/30 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se yleensä ekaks menee. Mun ekoil kerroin kundit eivät ees oo saanu vehjettä sisään vaan uskomattoman sähläyksestä ja ähellyksen jälkeen tulleet reisille...

Eli ihan perus. Kuten joku sanoikin, et tod mee kuten leffoissa, missä eka kertasin on yhtä sopusointua ja ilotulitusta.

Kelatkaa, jos vaik imelyydenhuipentumaleffassa Titanicissäkin pääosaparin eka kerta oiskin ollut realistinen... hirveet turhautunutta ähellystä ja sähellystä ja loppupeleissä kumpikin ois ollu ihan nolona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata panna ennenkuin on kunnolla kiihottunut ja märkä. Esileikki on keksitty siksi että seksi ei olisi pelkkää "survomista". Nainen määrää tahdin. Kosketelkaa toisianne niin opitte mistä itse ja toinen tykkää.

Liukkaria voi käyttää jos jännittää niin paljon ettei kostu.

Vierailija
24/30 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuus johtuu lähinnä kiihottumisen puutteesta. Kuten ylempänä sanottiin, sitten kun sormi liukuu, voi sinne työntää muutakin. Kuiviltaan ei tietenkään pidä eikä voi survoa.

Tarvittaessa voi käyttää liukuvoidetta, niin johan alkaa kulkea, niin että litinä käy.

Vierailija
25/30 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ensi kerralla kuivana kakkoseen. Poika tykkää varmuudella!

N28

Vierailija
26/30 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivuus johtuu lähinnä kiihottumisen puutteesta. Kuten ylempänä sanottiin, sitten kun sormi liukuu, voi sinne työntää muutakin. Kuiviltaan ei tietenkään pidä eikä voi survoa.

Tarvittaessa voi käyttää liukuvoidetta, niin johan alkaa kulkea, niin että litinä käy.

Jep. Siinä sähellyksessä oli sekin, että kiihottuminen kyllä ehti loppua aika nopeaan. :D

Ap

Vierailija
27/30 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita ensi kerralla kuivana kakkoseen. Poika tykkää varmuudella!

N28

Joo hyi en.

Ap

Vierailija
28/30 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se yleensä ekaks menee. Mun ekoil kerroin kundit eivät ees oo saanu vehjettä sisään vaan uskomattoman sähläyksestä ja ähellyksen jälkeen tulleet reisille...

Eli ihan perus. Kuten joku sanoikin, et tod mee kuten leffoissa, missä eka kertasin on yhtä sopusointua ja ilotulitusta.

Kelatkaa, jos vaik imelyydenhuipentumaleffassa Titanicissäkin pääosaparin eka kerta oiskin ollut realistinen... hirveet turhautunutta ähellystä ja sähellystä ja loppupeleissä kumpikin ois ollu ihan nolona...

Hah, huvituin kyllä tuosta Titanic -esimerkistä kovasti.

Ap

Vierailija
29/30 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
30/30 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane miehiä älä poikia.