Neuvokaa miten mun pitäisi pukea omenavartalo
Olen joko omena- tai Y-vartalo. Joka tapauksessa yläkroppa on on suhteessa isompi kuin alakroppa. Hartiat ovat suorat ja mielestäni leveähköt. Isot rinnat, ei juurikaan vyötäröä. Kapeahko lantio. Pituus 168, paino pyörii 61-63kg. Kaikki ylimääräinen läski on solisluiden ja lonkkaluiden välissä eli tisseissä ja mahassa (tiedän, yök). Mitat rinnanympärys 99cm, vyötärö 77cm ja lantio 94cm.
Millaisilla vaatteilla saa yläosan ja alaosan kokoeroa häivytetyksi/tasapainoisemmaksi?
Kommentit (25)
Vielä kokeilen jos jollain vaikka olisi vinkkejä. Kesällä on parit juhlatkin, ajatuskin juhlavaatteiden etsimisestä ahdistaa 😱
Ap
Millaisia vaatteita tällä hetkellä käytät? Tyköistuvampi yläosa (ei tosiaan säkkejä, näyttävät kamalilta jos on edes vähän leveyttä hartioissa) ja löysempiä alaosia, ei kai tässä oikein muuta voi sanoa. Cargohousut/hame alaosaksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Millaisia vaatteita tällä hetkellä käytät? Tyköistuvampi yläosa (ei tosiaan säkkejä, näyttävät kamalilta jos on edes vähän leveyttä hartioissa) ja löysempiä alaosia, ei kai tässä oikein muuta voi sanoa. Cargohousut/hame alaosaksi? :D
Parhaimmalta näyttää kyllä tyköistuva yläosa ja väljempi alaosa. Käytän aika paljon hameita. Sellainen a-linjainen tai jopa kellohame ehkä paras. Tuntuu vaan että mulla on aina tuo yhdistelmä päällä ja kyllästyttää. Toinen vaihtoehto on farkut, paita ja ja vähän pidempi avonainen neuletakki joka naamioi vatsanseutua. Cargohousuista sain tarpeekseni ysärillä, joten ei kiitos niitä :D
Tukevat alusvaatteet. Vyötärökorsetti silottaa makkarat.