Taas jo kuukausi ilman seksiä, joko voin ajatella seksin päättyneen tässä suhteessa?
Ajattelisitko sinä, jos jatkuvasti tulisi kuukauden tai jopa kahden taukoja?
Kommentit (12)
Mitä itse ajattelisit jos omassa suhteessasi olisi seksiä 1-2 kuukauden välein? Ajattelisitko sen olevan pian loppumassa kokonaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse ajattelisit jos omassa suhteessasi olisi seksiä 1-2 kuukauden välein? Ajattelisitko sen olevan pian loppumassa kokonaan? Ap
Me syödään sushia 1-2 kertaa kuussa eikä ole tullut kertaakaan mieleen, että sushin syöminen loppuisi kokonaan. En ymmärrä miksi seksinkään kohdalla tulisi
No ei. Yleensä suhdetta määrittää moni muukin seikka kuin se kuinka usein seksiä harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että kaikki ei ole kunnossa. Yrittäisin selvittää mistä on kyse. Onko puoliso uupunut. Onko teillä yhteistä aikaa ja tekemistä.
Jos tällaiset seksittömät kuukaudet toistuisivat usein, niin miettisin kyllä mikä on vialla. Satunnaisesti kuukausi ilman seksiä olisi Ok.
On ilmiselvää että jokin on vialla, mutta eikö kukaan ajattelisi seksin loppuvan pian kokonaan? Ap
5 kuukautta nyt ilman. Viimeisen vuoden aikana seksiä 3 kertaa.
Vuosia jo yrittänyt puhua ja saada muutosta asiaan, mutta jos aloite jää toiselle, niin lopputulos tämä.
En halua olla se, joka aina tekisi aloitteen. Minusta parisuhteessa myös toisen osapuolen pitää haluta ja olla aloitteellinen. Puolin ja toisin olla tunne, että toinen haluaa juuri minua.
Itse olen ollut avioliittossa 10 vuotta ja seksin määrä vähenee koko ajan. On jo kummasti alkanut vieraat naiset kiinnostamaan. Ei ole vielä sopivaa vastaan tullut mutta olen päättänyt kun tilaisuus koittaa niin aion pettää vaimoani.
Sitä mukaa kun esileikit väheni ja aktin kesto lyheni, väheni myös omat haluni. Kun vielä miehen omatoimisuus mihinkään kodin yhteiseen askareeseen hiipui, haluni loppui kokonaan. Ja minä olin aina ollut se aloitteen tekijä, ei koskaan mies.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mukaa kun esileikit väheni ja aktin kesto lyheni, väheni myös omat haluni. Kun vielä miehen omatoimisuus mihinkään kodin yhteiseen askareeseen hiipui, haluni loppui kokonaan. Ja minä olin aina ollut se aloitteen tekijä, ei koskaan mies.
Ja tällä syyllistät meitä kaikkia miehiä?
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä syyllistät meitä kaikkia miehiä?
Kerroin vain miten meillä kävi.
No?