Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on psykopaattipomon hallitsema työyhteisö?

Vierailija
28.04.2018 |

Olen kuullut huhuja yhdestä työpaikasta, missä pomo kuulemani mukaan on psykopaatti ja nyt siellä on haettavana työpaikka mikä sopii minulle koulutuksen puolesta. Arveluttaa vain nuo jutut mitä pomosta liikkuu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistunut, pelokas, kyräilevä. Siellä on työntekijät jaettu suosikkeihin ja potkittaviin. Mihinkään ei voi luottaa, ei varsinkaan suullisesti sovittuun eikä aina edes kirjallisesti, koska pomo kääntää ja osaa kääntää ja venkuloida sanansa siten, että asia kääntyy päälaelleen. Johtaminen on holtitonta ja ailahtelevaa. Sanojaan pitää varoa koko ajan, ettei vahingossa sano mitään ikävää pomosta hänen suosikkinsa kuullen. 

Kuvasin juuri entisen työyhteisöni, josta onneksi pääsin pois toisiin töihin samassa talossa. Sääliksi käy sinne jääneitä. 

Vierailija
2/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistunut, pelokas, kyräilevä. Siellä on työntekijät jaettu suosikkeihin ja potkittaviin. Mihinkään ei voi luottaa, ei varsinkaan suullisesti sovittuun eikä aina edes kirjallisesti, koska pomo kääntää ja osaa kääntää ja venkuloida sanansa siten, että asia kääntyy päälaelleen. Johtaminen on holtitonta ja ailahtelevaa. Sanojaan pitää varoa koko ajan, ettei vahingossa sano mitään ikävää pomosta hänen suosikkinsa kuullen. 

Kuvasin juuri entisen työyhteisöni, josta onneksi pääsin pois toisiin töihin samassa talossa. Sääliksi käy sinne jääneitä. 

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakisi. Miksi paikka on auki? Onko jälleen yksi työntekijä lähtenyt? Niin, noita kannattaa miettiä. Hullu pomo voi äkkiä pilata firman maineen.

Vierailija
4/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei savua ilman tulta. Harmi ettei ylin johto saa pomoa kuriin, pilaa äkkiä koko firman maineen.

Vierailija
5/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, tehokas ja ahkera.

Vierailija
6/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen, tehokas ja ahkera.

Tää oli varmaan sarkasmia 😁

Vierailija
7/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla koko ajan varpaillaan

Vierailija
8/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorituskyvyiltään alle keskitason koska työntekijöiden energia menee työpaikan jännitteisiin joita psykopomo ylläpitää.

Vierailija
9/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
10/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen työyhteisöni, jossa kaksi psykopaattipomoa. Muutamakin työntekijä sairastui vakavaan masennukseen tai pahempaan, yhdestä tuli työkyvytön, moni näkee yhä painajaisia pomoista vuosia sen jälkeen. Itse selvisin kyllä, ja mieluummin työttömänä kun siellä karseiden akkojen uhrina. Toinen tosin lähti äskettäin eri paikan johtajaksi. Hirviö mikä hirviö.

Älä mene, ap. Srsly.

Vierailija
11/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, älä nyt tietoisesti lähde susiluolaan kun niitä hyviäkin työpaikkojakin on olemassa.

Vierailija
12/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se ilmeni siten että pomo keskittyi muihin asioihin kuin työntekoon, pääasia oli hääriä hämmentämässä soppaa, ei ihme siis että akka oli ulkona miten ohjelmat toimii, uudistuksista jne. Ei kyllä oli tärkeämpää mustamaalaaminen, juoruilu ja hoviväen liehittely.

Vierailija
13/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ettei voi hengittää ja olla normaalisti.

Kakkihousuisimmat lampaat puukottavat selkään ja ovat valinneet ruskeakielisyyden selvitäkseen hengissä.

Sitä se on kun valtaa saa ihminen joka ei ole edes ihminen.

Vierailija
14/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on se hoviväki poikkiteloin koko ajan edessäsi.

Alhaista sakkia.

Vino hymy ja hykertely.

Vierailija
15/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei savua ilman tulta. Harmi ettei ylin johto saa pomoa kuriin, pilaa äkkiä koko firman maineen.

Mutta mitä jos osakkeiden suuromistaja ja koko yhtiön hallitus ovat sama entiteetti, sama salajuoni. Aito psykopaattinen masterplan ja ihmiskoe, missä koneisto pyörii ahdistuksen ja kauhistuksen varassa, kasvottomat orjat vaeltelevat käytävillä tyhjin ja samein katsein. Pinnalla kaikki näyttää täydelliseltä, numerot ovat aina loistavia, kuin hymyt jotka vaivoin peittävät nuo pelästyneeseen ja jähmettyneeseen huutoon kivettyneet kasvot.

Vierailija
16/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene ap. Ihmiset lähtevät sieltä syystä, sen pitäisi olla jokaiselle järkevälle varoitusmerkki. Jos siellä pystyisi "vain tekemään työnsä", he olisivat tehneet niin.

Oon itse juuri pääsemässä pois yhdestä. Pahinta on, että pomo on itse esteenä, ettei pystytä toimimaan normaalisti. Mutta jos joku vetää hänet tilille huonosta tuloksesta, hän sanoo että alaiset ovat niin kyvyttömiä. Eli mitä tahansa teetkin, ja kuinka hyvin sen teetkin, se on kuin musta aukko eikä mitään kehuja hiiskahdeta ulospäin. Hyvä tulos johtuu pomosta, huono alaisista.

Se johtaa siihen että sinne jää vangiksi, koska pomo on mustannut maineesi niin että muualla luullaan, että olet kyvytön tai hankala, kun haet sinne töihin.

Tai hän antaa sinulle tehtäviä, jotka eivät kuulosta hyvältä cv:ssä, ja pitää huolen ettet pääse koulutuksiin, niin että osaamisesi vanhenee.

Vierailija
17/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävät on epämääräisiä ja niitä on liikaa. Koskaan ei tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu tai mistä seuraavaksi syyteään. Pomo muistaa ja unohtaa sovittuja asioita siten kuin se kulloinkin hänelle sopii.Deadlineja siirrellään, yleensä siten, että kaikki pitää olla viimeistään tänään valmista. Pomo huutaa ja raivoaa sekä piikittelee ja nälvii koko tiimin kuullen kerä milloinkin. Kirjoitutetaan turhanaikaisia raportteja ja muistioita joita pomo ei edes vilkaise. Älä hullu mene työpaikkaan jonka huono maine kiirii pitkälle! Itse jaksoin viitisen vuotta, ja olisin jättäytynyt työttömäksi mieluummin kuin jatkanut siellä. Onneksi sain hyvän työpaikan muualta. Palkka tosin on pienempi, mutta siellä vanhassa työpaikassa en olisi jatkanut mistään hinnasta.

Vierailija
18/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä nuo huhut lähtee liikkeelle noista pomoista. Yhdelle kun keryoo, joka kertoo seuraavalle joka kolmannelle jne. Siinä ei mene kauaa kun asiakkaat kaikkoavat muualle. Lähtijöiden sukulaiset ja ystävät vievät viestiä tehokkaasti eteenpäin.

Vierailija
19/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä nuo huhut lähtee liikkeelle noista pomoista. Yhdelle kun keryoo, joka kertoo seuraavalle joka kolmannelle jne. Siinä ei mene kauaa kun asiakkaat kaikkoavat muualle. Lähtijöiden sukulaiset ja ystävät vievät viestiä tehokkaasti eteenpäin.

Varsinkin jos lähtijällä ollut luottoasiakkaita niin kun niihin törmää kaupungilla ja kertoo "pakkolähdöstään" niin seuraavan kerran kun kilpailija soittaa ja tarjoaa tuotteitaan niin helposti lähtevät. Kuka asiakas haluaa olla työpaikkakiusaamisen sallivan yrityksen asiakas.

Vierailija
20/21 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea, haasteellinen ja ikävä. Koskaan et tiedä, millainen esimies on jonain päivänä.

Jouduin hyvin oudolle osastolle, koska olin sairaana. Esimies pakotti kertomaan sairauden lähimmille työkavereille, ts. koko osasto sai tietää leikkauksestani. Noloa.

Hän kertoi minulle työkavererien fyysisistä ja psyykkisistä sairauksista. 

Hän itketti ihmisiä ja huusi minulle, koska hän kuvitteli minun puhuneen hänestä. En puhunut. 

Palaverit alkoivat aurinkoisesti ja päättyivät masennukseen.

Suurella osastolla oli vain kaksi henkilöä, joita esimies ylisti. Tietenkin hän itse ja asiakkaille päivittäin puhelimessa törkeästi puhunut henkilö. Esimiehen jäätyä eläkkeelle törkeästi käyttäytyneestä tuli uusi esimies.

Onneksi sairastuin vakavasti ja pääsin pois kyseiseltä hullujenhuoneelta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän