Apukeinoja jätetylle/torjutulle, mutta yhä rakastuneelle
Monille tulee elämänsä aikana vastaan tilanne, jossa on syvästi rakastunut, mutta toinen löytääkin yllättäen toisen. Tai tilanne jossa on syvästi rakastunut, tekee aloitteen, ja tulee torjutuksi.
Siinä sitten olet, yksin, edelleen rakastuneena, etkä tiedä miten päästä eroon kivusta.
Tähän voisi kerätä niitä keinoja joita olette käyttäneet "vieroitusvaiheessa", eli ajatuspelejä joilla olette psyykanneet itsenne irti siitä noidankehästä jossa vain mietitte mikä meni pieleen, ja millä olisitte voineet korjata tapahtuneen. En tarkoita mitään kostotoimenpiteitä, vaan ainoastaan millä ajatuksilla saitte ajettua järkeä päähänne.
Itse esim. keräsin mielessäni talteen ne ikävät hetket, jolloin hän oli loukannut minua ja keksin ilkeän lempinimen, jota sen jälkeen käytin jatkuvasti häntä ajatellessani. Lisää?
Yritän keksiä ohjelmaa, että olisi muuta ajateltavaa.
Vuosi sitten olin rakastunut mieheen, mutta juttu meni nopeasti ohi. Mies ehkä hieman pelästyi tilannetta jne. Olin pari kuukautta haikeana asiasta, tapailin muita lohdutukseksi jne. Nyt tilanne on se, että mies jota rakastin, tahtoisi minut, mutta minä en enää häntä... ihmeellistä .... Vuosi sitten olisin ollut innoissani hänen ehdotuksistaan, mutta nyt olen onnellinen toisen kanssa.
Eli on varmaan hyvä asia mennä elämässä eteenpäin, eikä jäädä liikoja murehtimaan...😊