Mitä noin 20 eurolla äitienpäiväksi?
Kommentit (24)
Äitienpäivä on vasta kahden viikon päästä.
Hyvä aamiainen, oikeasti kunnon brunssi, jossa kaikkea mahdollista mistä ennekaikkea äiti, mutta myös muut syöjät tykkää., kimppu tulppaaneja ja kortit.
Ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivä on vasta kahden viikon päästä.
Tätä ei kysytty!
Yritä lukea kysynys uudelleen, hitaasti ja ajatuksella.
Osta lahjakortti vaikka Ekbergille. Oma äitini ainakin tykkää juuri ravintoloiden lahjakorteista.
Mä ostin sateenvarjon ikuisella takuulla. Pinkin.
Riippuu äidistä ja hänen mieltymyksistään. Omalleni ostaisin kakkutarvikkeet kaupasta ja leipoisin kakun.
Muita juttuja voisi olla esim. Kirjakaupan lahjakortti, kukkakimppu ja puutarha välineet, lahjakortti ravintolan brunssille, käsintehtyjä konvehteja erikoisliikkeestä, kuohuviiniä, määräaikainen lehtitilaus..
Mikäli rahallisesti budjetti on kovin rajallinen, voisi lahjaksi myös antaa vaikka ikkunoiden pesun eli menet pesemään ikkunat itse. Näin keväisen auringon paljastaessa kaikki pölyt (ja varsinkin jos äiti ei ole itse siivousintoinen) olisi tämä varmasti kiva yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu äidistä ja hänen mieltymyksistään. Omalleni ostaisin kakkutarvikkeet kaupasta ja leipoisin kakun.
Muita juttuja voisi olla esim. Kirjakaupan lahjakortti, kukkakimppu ja puutarha välineet, lahjakortti ravintolan brunssille, käsintehtyjä konvehteja erikoisliikkeestä, kuohuviiniä, määräaikainen lehtitilaus..
Mikäli rahallisesti budjetti on kovin rajallinen, voisi lahjaksi myös antaa vaikka ikkunoiden pesun eli menet pesemään ikkunat itse. Näin keväisen auringon paljastaessa kaikki pölyt (ja varsinkin jos äiti ei ole itse siivousintoinen) olisi tämä varmasti kiva yllätys.
Tuo ikkunanpesu on loistoidea, kiitos vinkistä. Ostan kuoharin, ruusupuskan ja pesen ikkunat. Äitini inhoaa ikkunoiden pesua. En ole ap.
Anteeks negis, mut miks aina ruusuja äitienpäivnä? Itse en niistä tykkää yhtään. Kukkakaupasta itse valittuja kukkia kimppuun tai vaikka joku muu kestävempi kukka ja kaunis ruukku ruusujen tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Anteeks negis, mut miks aina ruusuja äitienpäivnä? Itse en niistä tykkää yhtään. Kukkakaupasta itse valittuja kukkia kimppuun tai vaikka joku muu kestävempi kukka ja kaunis ruukku ruusujen tilalle?
Ruusuja siksi, että ruusu on monen mielestä maailman kaunein kukka. Väliaikaisuus on osa viehätystä - kauniista hetkestä nauttiminen.
Juuri jokin ikkunanpesu, haravointi tai varaston siivous olisi ainakin minulle tervetullut lahja. Mitään tavaraa ei kuitenkaan lahjaksi enää halua, kun sitä on muutenkin niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusuja siksi, että ruusu on monen mielestä maailman kaunein kukka. Väliaikaisuus on osa viehätystä - kauniista hetkestä nauttiminen.
Onko ihan faktaa? :D itse en ole ikinä kuullut yhdenkään ystävän mainitsineen ruusua lempikukakseen.
Haluan perinteisen ruukkuruusun parvekkeen pöydälle. Ei mitään sooloilua nyt. Tietenkin voin sen itsekin ostaa, mutta se olisi paljon tylsempi.
Venlafaxiinia! 150 mg Venlafaxiinia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ikkunanpesu on loistoidea, kiitos vinkistä. Ostan kuoharin, ruusupuskan ja pesen ikkunat. Äitini inhoaa ikkunoiden pesua. En ole ap.
Toivottavasti olen äitisi!
Coolstuff sivulta löytyy vaikka ja mitä. Mieheni tilasi äidilleen sieltä. Sinne kun laittaa että alle 20 e lahjat niin alkaa löytymään.
Leipoisin lusikkaleipiä laatikollisen. Niitä voi pistää pakastimeenin ja ottaa sieltä aina pari kerrallaan sulamaan iltapäiväkahveille.
Yksi ruusu, piccolo-kuohari ja mansikoita