Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noin 20 eurolla äitienpäiväksi?

Vierailija
28.04.2018 |

Mitä te ostaisitte tuolla budjetilla?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ruusu, piccolo-kuohari ja mansikoita

Vierailija
2/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä on vasta kahden viikon päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aamiainen, oikeasti kunnon brunssi, jossa kaikkea mahdollista mistä ennekaikkea äiti, mutta myös muut syöjät tykkää., kimppu tulppaaneja ja kortit.

Ei muuta

Vierailija
4/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivä on vasta kahden viikon päästä.

Tätä ei kysytty!

Yritä lukea kysynys uudelleen, hitaasti ja ajatuksella.

Vierailija
5/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja

Kukkia

Puutarhajuttuja

Jne

Vierailija
6/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahjakortti vaikka Ekbergille. Oma äitini ainakin tykkää juuri ravintoloiden lahjakorteista.

Vierailija
7/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin sateenvarjon ikuisella takuulla. Pinkin.

Vierailija
8/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu äidistä ja hänen mieltymyksistään. Omalleni ostaisin kakkutarvikkeet kaupasta ja leipoisin kakun.

Muita juttuja voisi olla esim. Kirjakaupan lahjakortti, kukkakimppu ja puutarha välineet, lahjakortti ravintolan brunssille, käsintehtyjä konvehteja erikoisliikkeestä, kuohuviiniä, määräaikainen lehtitilaus..

Mikäli rahallisesti budjetti on kovin rajallinen, voisi lahjaksi myös antaa vaikka ikkunoiden pesun eli menet pesemään ikkunat itse. Näin keväisen auringon paljastaessa kaikki pölyt (ja varsinkin jos äiti ei ole itse siivousintoinen) olisi tämä varmasti kiva yllätys.

Vierailija
9/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu äidistä ja hänen mieltymyksistään. Omalleni ostaisin kakkutarvikkeet kaupasta ja leipoisin kakun.

Muita juttuja voisi olla esim. Kirjakaupan lahjakortti, kukkakimppu ja puutarha välineet, lahjakortti ravintolan brunssille, käsintehtyjä konvehteja erikoisliikkeestä, kuohuviiniä, määräaikainen lehtitilaus..

Mikäli rahallisesti budjetti on kovin rajallinen, voisi lahjaksi myös antaa vaikka ikkunoiden pesun eli menet pesemään ikkunat itse. Näin keväisen auringon paljastaessa kaikki pölyt (ja varsinkin jos äiti ei ole itse siivousintoinen) olisi tämä varmasti kiva yllätys.

Tuo ikkunanpesu on loistoidea, kiitos vinkistä. Ostan kuoharin, ruusupuskan ja pesen ikkunat. Äitini inhoaa ikkunoiden pesua. En ole ap.

Vierailija
10/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks negis, mut miks aina ruusuja äitienpäivnä? Itse en niistä tykkää yhtään. Kukkakaupasta itse valittuja kukkia kimppuun tai vaikka joku muu kestävempi kukka ja kaunis ruukku ruusujen tilalle?

Vierailija
11/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks negis, mut miks aina ruusuja äitienpäivnä? Itse en niistä tykkää yhtään. Kukkakaupasta itse valittuja kukkia kimppuun tai vaikka joku muu kestävempi kukka ja kaunis ruukku ruusujen tilalle?

Ruusuja siksi, että ruusu on monen mielestä maailman kaunein kukka. Väliaikaisuus on osa viehätystä - kauniista hetkestä nauttiminen.

Vierailija
12/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri jokin ikkunanpesu, haravointi tai varaston siivous olisi ainakin minulle tervetullut lahja. Mitään tavaraa ei kuitenkaan lahjaksi enää halua, kun sitä on muutenkin niin paljon.

Vierailija
13/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruusuja siksi, että ruusu on monen mielestä maailman kaunein kukka. Väliaikaisuus on osa viehätystä - kauniista hetkestä nauttiminen.

Onko ihan faktaa? :D itse en ole ikinä kuullut yhdenkään ystävän mainitsineen ruusua lempikukakseen.

Vierailija
14/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan perinteisen ruukkuruusun parvekkeen pöydälle. Ei mitään sooloilua nyt. Tietenkin voin sen itsekin ostaa, mutta se olisi paljon tylsempi.

Vierailija
15/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuotteita bodyshopista

Vierailija
16/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxiinia! 150 mg Venlafaxiinia!!

Vierailija
17/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusu tarkoittaa rakkautta.

Vierailija
18/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ikkunanpesu on loistoidea, kiitos vinkistä. Ostan kuoharin, ruusupuskan ja pesen ikkunat. Äitini inhoaa ikkunoiden pesua. En ole ap.

Toivottavasti olen äitisi!

Vierailija
19/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coolstuff sivulta löytyy vaikka ja mitä. Mieheni tilasi äidilleen sieltä. Sinne kun laittaa että alle 20 e lahjat niin alkaa löytymään.

Vierailija
20/24 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipoisin lusikkaleipiä laatikollisen. Niitä voi pistää pakastimeenin ja ottaa sieltä aina pari kerrallaan sulamaan iltapäiväkahveille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi