Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut koko yön hereillä..

Vierailija
28.04.2018 |

Heräsin eilen klo 9 maissa enkä sen jälkeen ole nukkunut eikä kyllä nytkään väsytä yhtään, päinvastoin, oon ihan pirtee :D Oon kattellu tubesta kaikkia hauskoja videoita ja yö on mennyt nopeasti! :D Viimeks valvoin n. 40h ja nukahdin, katsotaan miten tällä kertaa käy :) Nyt vasta ollu 22h hereillä :D

Että hei huomenta vaan kaikille! :) Miten menee? :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit otan vaan tosi paljon lääkkeitä nii varmasti tulee uni.

Vierailija
22/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni on kyllä aivoille tärkeä, vaikka fyysisesti jaksaisi. Minä en saa unta, jos juon jotain kofeiini- tai alkoholipitoista illalla. Jotenkin ne piristää aivoja, vaikkei kukaan tuttu usko. Yritä lepäillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uni on kyllä aivoille tärkeä, vaikka fyysisesti jaksaisi. Minä en saa unta, jos juon jotain kofeiini- tai alkoholipitoista illalla. Jotenkin ne piristää aivoja, vaikkei kukaan tuttu usko. Yritä lepäillä!

Uni on kyl tärkeetä, yritän nukkua ens yönä.

Vierailija
24/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteletko ennätystä vai oletko "vain" maaninen? Tuttuni päätyy suljetulle osastolle aina noiden valvomiskausien päätteeksi.

Oon "vaan" sairas :D Eikun ihan vakavasti mulla on todettu mielenterveysongelmia ja mulla on lääkitys ja en eilen illalla ottanut lääkkeitä ja näköjään kun en ota lääkkeitä niin en nuku. Mut mulla on nyt ihmeen hyvä fiilis valvominen+pari siideriä auttaa näköjään masennukseen.

Paitsi ettei oikeasti auta.

Vierailija
25/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteletko ennätystä vai oletko "vain" maaninen? Tuttuni päätyy suljetulle osastolle aina noiden valvomiskausien päätteeksi.

Oon "vaan" sairas :D Eikun ihan vakavasti mulla on todettu mielenterveysongelmia ja mulla on lääkitys ja en eilen illalla ottanut lääkkeitä ja näköjään kun en ota lääkkeitä niin en nuku. Mut mulla on nyt ihmeen hyvä fiilis valvominen+pari siideriä auttaa näköjään masennukseen.

Paitsi ettei oikeasti auta.

No joo kyl mä tiedän, ettei auta. Mut pitihän toi kokeilla. En aio juoda tänään.

Vierailija
26/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatunnilla olen ja täällä sama meininki jatkuu :) Nukuin 6 h, ihan riittävästi. Nyt täytyy painaa ylitöitä tänään ja huomenna, että saa vähän ylimääräistä kesäkassaan. Ei innosta, mutta köyhän on pakko yrittää.

Vierailija
27/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokatunnilla olen ja täällä sama meininki jatkuu :) Nukuin 6 h, ihan riittävästi. Nyt täytyy painaa ylitöitä tänään ja huomenna, että saa vähän ylimääräistä kesäkassaan. Ei innosta, mutta köyhän on pakko yrittää.

Tsemppiä! Mieti et kesällä on sit kivaa ku on vapaata ja rahaa :)

Vierailija
28/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olis tarkoitus. Pistän lainanlyhennykset jäihin, maksan vain korot. Teen ylitöitä niin paljon kuin mahdollista. Ja kesälomalla tuhlaan kaiken. Ei kovin järkevää taloussuunnittelua, mutta kivaa :)

Vierailija
29/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olis tarkoitus. Pistän lainanlyhennykset jäihin, maksan vain korot. Teen ylitöitä niin paljon kuin mahdollista. Ja kesälomalla tuhlaan kaiken. Ei kovin järkevää taloussuunnittelua, mutta kivaa :)

Kuulostaa just kivalta. Hyvällä omalla tunnolla voi viettää hauskaa kesää, kun on tehnyt sen eteen töitä. Mäkin tekisin noin, jos olis mahdollista.

Vierailija
30/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas nukkua ens yönä :) 

Vierailija
31/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi valvoo 40h? Huhhuh. Mä tässä vasta heräilen, tuli nukuttua vähä pitkään.

Vierailija
32/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimi Kankaanniemen sanoin: nussittuna nukkuisit paremmin. Nukuin kuin tukki 23-6 välillä, vaikka yleensä ottaen nukun aika kehnosti. 22-23 välillä oli siis tuota em. aktiviteettia. 

Komppaan täysin tätä vastausta sillä pitää täysin paikkansa. Nimimerkillä viime yönä tuli nukuttua oikein hyvin.

Vierailija
33/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan hereillä edelleen, tilasin just pitsaa, toivottavasti saapuu asap, koska mul on nälkä :D Jotenkin yllättävän pirteä ja normaali olo, ihan kiva :D Täytyy ehkä testaa et kui kauan pysyy hereillä ku ei ota lääkkeitä. Tiiän iha helvetin tyhmää, mut tiiättekö ihan sama!

Vierailija
34/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kausia, kun valvon ihan tavanomaisesti viikottain pari päivää putkeen. Läpi yön ja päivän ja taas toisen yön ja toisena aamuna sitten nukahdan ja taas olen seuraavan yön hereillä, ellen sitten nuku jotain 20 tuntia. Unirytmini on ollut rikki jo vuosia, mikään ei enää auta ja tämän takia olen tietysti niin sanotusti syrjäytynyt. Alkoholia en käytä, valvominen on ainoa "pahe" ja itsetuhoisuuden muoto minulla. Olen ilmeisesti niin tottunut tähän, ettei valvominen juurikaan näy ulospäin.

Vierailija
35/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kausia, kun valvon ihan tavanomaisesti viikottain pari päivää putkeen. Läpi yön ja päivän ja taas toisen yön ja toisena aamuna sitten nukahdan ja taas olen seuraavan yön hereillä, ellen sitten nuku jotain 20 tuntia. Unirytmini on ollut rikki jo vuosia, mikään ei enää auta ja tämän takia olen tietysti niin sanotusti syrjäytynyt. Alkoholia en käytä, valvominen on ainoa "pahe" ja itsetuhoisuuden muoto minulla. Olen ilmeisesti niin tottunut tähän, ettei valvominen juurikaan näy ulospäin.

Kiva saada vertaistukea, kiitti! Mäkään en tosiaan yleensä käytä alkoholia, eilinen oli ihan poikkeus. Mä tässä arvon, että ootanko vaan niin kauan kun nukahdan vai otanko illalla lääkkeet (jotka on väsyttäviä) vai jätänkö lääkkeet ottamatta, koska ei niistä just nyt ole mitään apua kun oon nyt just tyyliin luovuttamispisteessä niin mitä väliä tässä nyt on enää millään. Toinen vaihtoehto on vetää lääkkeitä vähän enemmän kerralla ja kattoa mihi se johtaa. Okei paskoja vaihtoehtoja, mut kun ei enää jaksa tätä soutamista ja huopaamista. Ehkä yritän oikeesti olla järkevä ja ottaa illalla lääkkeet ja nukkua kunnolla.

Vierailija
36/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin valvoa kanssasi. Monta traumaattista kokemusta muutamassa kuukaudessa ja nukkuminen on 0-2 tuntia vuorokaudessa ja -20 kg. Sumussa olen, siivoan hulluna, lenkkeilen nukkumisen sijaan ja kyyneleet ruokkivat. Maailman helpoin laihis ja putipuhdas koti. Ja aikaa yllinkyllin.

Vierailija
37/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin valvoa kanssasi. Monta traumaattista kokemusta muutamassa kuukaudessa ja nukkuminen on 0-2 tuntia vuorokaudessa ja -20 kg. Sumussa olen, siivoan hulluna, lenkkeilen nukkumisen sijaan ja kyyneleet ruokkivat. Maailman helpoin laihis ja putipuhdas koti. Ja aikaa yllinkyllin.

Ohhoh. Aika hurjalta kuulostaa. Kuulostan ehkä sairaalta, mut voiku mäki voisin vaa olla syömättä. Täällä mä vaa vedän masennuksessa kaikkea epäterveellistä ja ihan liikaa ja +20 kg tullu puoles vuodes. Tosi paska olo ollu jo jonkin aikaa, mut nyt kun oon valvonu eilisaamusta asti niin nyt mul on ihan ok olo. Tai no itsari nyt pyörii päässä 24/7, mut semmosta mun elämä on. Oon niin valmis luovuttamaan. Mietin vaan, että miksi enää jatkaa taistelua, joka on kestänyt monta vuotta? Ei kai ihminen loputtomiin voi jaksaa?

Vierailija
38/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täs valvomisessa oo mitää järkeä, mut ei täs väsytäkään.

Vierailija
39/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs boogi tyypeillä?

Vierailija
40/43 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitäskö sitä nukkua välillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan