Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Love and peace <3
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Ottasitko sä sen askelen eteenpäin että voitas tutustua paremmin? Tää juttu vaivaa mua, niin kauan kunnes jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen. Menee liikaa päiviä, viikkoja, kuukausia hukkaan...
Milloin sä pystyisit tapaamaan mut ja millaiset treffit sä haluaisit?
Ikävä sitä vanhaa kaipausketjua. No ehkä tämä tästä vielä muuttuu paremmaksi.
En etsi salaista romanssia. Tulit viereen, halasit ja olet osoittanut sanoillasi, että olet kaikki, mitä olen koskaan etsinyt. 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottasitko sä sen askelen eteenpäin että voitas tutustua paremmin? Tää juttu vaivaa mua, niin kauan kunnes jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen. Menee liikaa päiviä, viikkoja, kuukausia hukkaan...
Mennäänkö ensi viikonloppuna kävelylle?
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla ihmisen kanssa joka ei osaa nöyrtyä ja pyytää anteeksi.
Myös hitaus on huono piirre minulle, enkä sovi ollenkaan minkään ikuisuuksia valuvan hiljaksiin prosessoijan kanssa.Kyse ei ole edes pelkästään siitä, mistä minä pidän, vaan käytäntö ei vain toimisi ja pahimmillaan tulisi ruumiita.
Kerro nämä irl, jos sulla on mielessä joku erityinen > eli hänellekin irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä.
Niin on.
Miksi et sitten laita viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E:tä kaipaan.
Millä kirjaimella oma nimesi alkaa?
Tuo ei ollut minulta ("ohis"), mutta minäkin kaipaan E:tä.
Ja omakin nimeni alkaa E: llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain liikunnallista, vaikka kymmenen kilometrin juoksulenkki tai uimista viileissä luonnonvesissä tai...
Oletko kaivannut minua yhtään mies? Minulla on ollut odotettuakin kovempi ikävä. :/
Mietin jo rakas, miten selviän kesäloman ilman sua. Kesään on niin lyhyesti aikaa. Miten jaksan odottaa sun näkemistä päivä toisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mies miks oot tollanen?
Siks. Ota tälläsenä tai unoha koko homma. En rupea muutosleikkeihin. Olen sen ikänenkin et mulla on omat tapani ja rutiinit. Enkä ole mikään tahdoton tapaus. Tiedoksi sullekin et sääkin oot mulle täydellinen ja saisit olla sää ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi nöyrtyä ja pyytää anteeksi?
Se on ihan sellainen toimivan ihmissuhteen pohjalle tarvittava taito.
Ei onnistu ihmissuhteet jos ei kykene nöyrtymään, myöntämään virheitään ja pyytämään anteeksi.
Elämä yleensäkin voi olla hankalaa ilman tuollaisia ihmisyyden perusasioita.
Kuule hei, anteeksipyynnöt siitä, mitä tuli sanottua. Ja ihan vilpittömästi hyvää jatkoa.
En voisi olla ihmisen kanssa joka ei osaa nöyrtyä ja pyytää anteeksi.
Myös hitaus on huono piirre minulle, enkä sovi ollenkaan minkään ikuisuuksia valuvan hiljaksiin prosessoijan kanssa.
Kyse ei ole edes pelkästään siitä, mistä minä pidän, vaan käytäntö ei vain toimisi ja pahimmillaan tulisi ruumiita.