Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan kirjoittelu. Sillä tästä pääsee.
Ai täällä anonyymisti? Niin varmaan. Et edes tiedä pyöriikö hän täällä ellei ole sulle kertonut. Tilanteet on universaaleja. Laita tekstari tai s-posti, sitten tiedät. Jos ei vastausta kuulu... draw your conclusions.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää rakastunut sinuun. Olen huomannut viime kuukausien aikana, että olen jättänyt monia arkipäiväisiä ja isompia asioita kertomatta. Tuntuu vaan, etten halua jakaa mitään sinun kanssa.
No ois tääkin voinut jäädä jakamatta.
Vierailija kirjoitti:
E:tä kaipaan.
Millä kirjaimella oma nimesi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää tätä kuviota. Voitaisko me unohtaa toisemme? Ei enää viestejä, ei enää toisen miettimistä joka päivä? Haluaisin ehkä unohtaa, mutta en vaan pysty ja elän vaan kokoajan odottaen sua. Tää ei oo terveellistä ja muhun sattuu. Oli varmaan virhe päästää sut niin lähelle...
Miten se vois olla virhe?
Jos mitään ei olis ikinä tapahtunut, en ehkä kaipaisi niin paljoa ja tuntuisi käytetyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää tätä kuviota. Voitaisko me unohtaa toisemme? Ei enää viestejä, ei enää toisen miettimistä joka päivä? Haluaisin ehkä unohtaa, mutta en vaan pysty ja elän vaan kokoajan odottaen sua. Tää ei oo terveellistä ja muhun sattuu. Oli varmaan virhe päästää sut niin lähelle...
Ollaan yhdessä?
Ei me voida. Sulla ei ole aikaa ja mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Toi on tarttuvaa, iski kerran muhunkin. E:n kaipuu nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Nyt ihan viime kuukausina on tullut ajatuksia siitä, ettei tee mieli jakaa sinun kanssa mitään kovin henk.koht. asioita. Eikä oikein jutella mistään. Mistä me edes juteltaisi?
Minua ei haittaisi, jos tapaisit jonkun toisen. Ehkä sen kanssa olisi helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Matti? Matias? Marko? Markku?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan viime kuukausina on tullut ajatuksia siitä, ettei tee mieli jakaa sinun kanssa mitään kovin henk.koht. asioita. Eikä oikein jutella mistään. Mistä me edes juteltaisi?
Minua ei haittaisi, jos tapaisit jonkun toisen. Ehkä sen kanssa olisi helpompaa.
Miksei tee mieli? Olenko tehnyt sinulle jotain? Miksei ole mitään juteltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tehnyt mitään viime kuukausina. Tämä vain meni näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meni näin? Ollaanko liian erilaisia?
Päätä särkee, yksin makaan sängyssä, ei jaksa nousta, miks nousisin, ei oo syytä, vois nukkuu koko päivän... huoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kuitenkin oltu täällä jo pitkään, vuosia, ilman että mitään tapahtuu. Jo se että tapaamista on vaikea järjestää ja se tuntuu epämukavalta, kertoo paljon. Olen kuukausien ajan miettinyt, että jos minun tapaaminen ahdistaa noin paljon, niin en ole sinulle sopiva ollenkaan. Miksi kiduttaa itseään roikkumalla tuollaisessa ihmisessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me taidetaan olla liian erilaisia. Minua mietityttää jatkuvasti mistä me oikein puhuttaisi ja mitä tehtäisi yhdessä? Ei meillä ole juuri mitään samaa.
Luulen, että jos asuttaisiin yhdessä, niin kumpikin oltaisiin vain eri huoneissa itsekseen. Tai siihen se menisi aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me taidetaan olla liian erilaisia. Minua mietityttää jatkuvasti mistä me oikein puhuttaisi ja mitä tehtäisi yhdessä? Ei meillä ole juuri mitään samaa.
Luulen, että jos asuttaisiin yhdessä, niin kumpikin oltaisiin vain eri huoneissa itsekseen. Tai siihen se menisi aika nopeasti.
Mistä asioista olet sitten kiinnostunut?
Niin ja sittenkun mietin monia pieniä osasia, joista hyvä parisuhde muodostuu. Esim. pienten viestien ja runojen kirjoittaminen. En saa sellaisia kirjoitettua, eikä se houkuttele yhtään. Ajattelen, että se on vain turhaa tässä tapauksessa eikä sillä olisi mitään hyviä seurauksia. Saisin vain "hullu kihis"-vastauksia.
En ole enää rakastunut sinuun. Olen huomannut viime kuukausien aikana, että olen jättänyt monia arkipäiväisiä ja isompia asioita kertomatta. Tuntuu vaan, etten halua jakaa mitään sinun kanssa.