Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2621/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K = kullia vailla. Nyt.

Vierailija
2622/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman vääränlainen ihminen sinulle kumppaniksi, eikö niin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monet ajatukset pyörivät päässä, kun sinua mietin. Voiko tämä olla edes totta, vai unelmoinko vain? 

Vierailija
2624/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ymmärtää. Mielikuvitusmaailma on parempaa kuin todellisuus. 

Vierailija
2625/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa sen ääneen. Se olisi parempi meille kummallekin. 💙

Vierailija
2626/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinulle vähän vääränlainen, eikö niin? 

Vierailija
2627/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sanoa miten asia on? Selvitetään tämä nyt. 

Vierailija
2628/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ongelmat ovat? 

Jos minua tarkoitat, siis minua jota syyteltiin liiasta huumorista ja käskettiin vakavoitua asioiden äärelle katselemaan mitä tapahtui, niin en oikeastaan tiedä mitä ongelmani ovat.

Ehkä sopeutumaton luonne.

En osaa pelätä oikein mitään, en ole pelännyt kuolemaa edes pientä hetkeä koko elämäni aikana tai säikähdä, jos näkymätön työntää ovea selkääni vasten, rymistelee talossani tai susi juoksee kauempaa tiellä pientareelta toiselle.

En pelkää jos minua kohti ammutaan enkä pelkää, jos minua jahdataan.

Hiiriä ja sammakoita ällöän, mutta en pelkää.

Pelkoa esiintyy pitkälti vain ihmissuhdeasioissa (romanttisissa) ja niissäkin vain, jos tilanne menee sellaiseksi, että jää tyhjiö jonka täyttää juupas-eipäs-jahkailulla ja loputtomilla lähinnä spekulaatioon perustuvilla analyyseilla.

Tunnelukko-testissä on tullut aina tulokseksi sama: kaksi erittäin vahvaa tunnelukkoa ja pari heikkoa, loput ”ei tunnelukkoa”.

Ja ne kaksi erittäin vahvaa on oikeutus ja alistuneisuus, eli toistensa vastakohdat.

En tosiaan tiedä mikä on ongelmani ja onko sellaista (omasta mielestäni ei), mutta ehkä nämä analysaattorit täällä osaavat kertoa.:)

Käsitit että sinua "syytetään", mutta en nyt tartu siihen. Oletko koskaan miettinyt että miksi et pelkää mainitsemisia asioita ja miksi pelkäät juuri romanttisissa suhteissa jotakin - ja mitä. Mielenkiintoista, luultavasti et ole kaivattuni, mutta jos voi kysyä. Mitä pelkäät romanttisissa suhteissa? Mitä se pelko siellä on?

Niin, on sitä tullut mietittyä, kun onhan se vähän kai outoa ettei maailmassa ole olemassa niin ”suurta” tai ”pelottavaa” ihmistä tai instanssia johon suhtautuisin mitenkään jännityksellä (en tarkoita, että olisin ylimielinen vaan sitä, että olen kaikkien kanssa kuten olen vaikkapa perheeni kanssa, riippumatta siitä mikä ihmisen status tai asema minuun tai muihin nähden on), mutta sitten ihastusta pelkään enkä osaa olla.

Mutta en ole löytänyt mitään selkeää syytä.

Olen aina ollut tällainen, eli ei johdu myöskään mistään nuoruuden rakkaustraumasta tmv.

En oikein tiedä mikä siinä pelottaa, varmaan useampikin asia.

Silloinhan (jos on ”joku”) on jotain menetettävää, joutuu pakostikin jotenkin paljastamaan itsensä jne.

On se aika kuumottava ajatus, jos pitäisi päästää joku niin lähelle.

Toisaalta jos niin ei koskaan käy, onko aina jollain tasolla yksinäinen?

En kyllä oikeesti tiedä. Pitäisi kai perehtyä asiaan.:D

Vierailija
2629/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumalle naiselle kirjoitti:

Niin monet ajatukset pyörivät päässä, kun sinua mietin. Voiko tämä olla edes totta, vai unelmoinko vain? 

Nyt on niin että laita mulle viestiä ja kerro noista ajatuksistasi? Voit vaikka heti laittaa, mulla on aina aikaa sulle.

Vierailija
2630/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ongelmat ovat? 

Jos minua tarkoitat, siis minua jota syyteltiin liiasta huumorista ja käskettiin vakavoitua asioiden äärelle katselemaan mitä tapahtui, niin en oikeastaan tiedä mitä ongelmani ovat.

Ehkä sopeutumaton luonne.

En osaa pelätä oikein mitään, en ole pelännyt kuolemaa edes pientä hetkeä koko elämäni aikana tai säikähdä, jos näkymätön työntää ovea selkääni vasten, rymistelee talossani tai susi juoksee kauempaa tiellä pientareelta toiselle.

En pelkää jos minua kohti ammutaan enkä pelkää, jos minua jahdataan.

Hiiriä ja sammakoita ällöän, mutta en pelkää.
Pelkoa esiintyy pitkälti vain ihmissuhdeasioissa (romanttisissa) ja niissäkin vain, jos tilanne menee sellaiseksi, että jää tyhjiö jonka täyttää juupas-eipäs-jahkailulla ja loputtomilla lähinnä spekulaatioon perustuvilla analyyseilla.

Tunnelukko-testissä on tullut aina tulokseksi sama: kaksi erittäin vahvaa tunnelukkoa ja pari heikkoa, loput ”ei tunnelukkoa”.

Ja ne kaksi erittäin vahvaa on oikeutus ja alistuneisuus, eli toistensa vastakohdat.

En tosiaan tiedä mikä on ongelmani ja onko sellaista (omasta mielestäni ei), mutta ehkä nämä analysaattorit täällä osaavat kertoa.:)

Milloin tuota eipäs-juupas -jahkailua tulee? Sellaisissa tapauksissako, joissa toinen ihminen on sinulle vääränlainen, mutta et kuitenkaan haluaisi lopettaa suhdetta/mahdollista sellaista?

En tiedä mitä tarkoitat?

Ei minulla ole ollut mitään suhteita, mutta ainakin itselle on helpompaa ajautua tilanteisiin, kuin valita ne (tämä koskee myös muita elämän osa-alueita, esim. asuinpaikka, työelämä, opiskelu).

Jos jää miettimisaikaa, siitä tulee yleensä loputon suo.

Vierailija
2631/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada selvyys tähän meidän "suhteeseen". Se, että yhteydenpito vähitellen hiipuu kokonaan ei ole selvä merkki. Voi olla kiire tai vaikea elämäntilanne taustalla. Siksi kaipaisinkin suoraa puhetta. Haluaisin tietää, välitätkö minusta enää ja millä tasolla. Jos tämän tiedon saisin, niin olisi helpompi suunnitella omaa elämäänsä eteenpäin. Elämässäni on tällä hetkellä jälleen kerran kaikki "auki". En tiedä, missä olen vuoden päästä tai parin kuukauden. Mitä teen, missä asun ym.

Jos olet hän niin tunteeni eivät ole kadonneet minnekkään.

Jos olet se mun ”hän” niin ota yhteyttä koska mulla on sua niin kova ikävä että kohta en enää kestä.

Jos sä olet mun "hän", niin sä ymmärrät, että nyt on sun vuoro ottaa yhteyttä, koska mä olen ihan vähän aikaa sitten jo viestinyt sulle irl. Saat ottaa yhteyttä millä keinoin vaan, jos haluat.

Se olisi tosi kiva, jos mä saisin viestin sulta.

Vierailija
2632/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... mitä se eipä-juupas jahkailu on? Mitä se on ja miksi? Onkohan kaivattusi reagoinut tohon (ja asiat on nyt sitten miten ovatkaan)?

Ei johdu siitä, tää tilanne on ollut ihan hänen valinta eikä siihen sisälly todennäköisesti muita vaikuttimia kuin laihanlainen kiinnostus.

Vierailija
2633/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko vielä, missä sanoin sinua kuumaksi naiseksi? 

Vierailija
2634/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumalle naiselle kirjoitti:

Muistatko vielä, missä sanoin sinua kuumaksi naiseksi? 

Tästä on aikaa nyt jotain kuukausi kun tanssittiin ja kuiskasit sen mun korvaan?

Vierailija
2635/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuinko oikeaan?

Et osunut..

Vierailija
2636/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada selvyys tähän meidän "suhteeseen". Se, että yhteydenpito vähitellen hiipuu kokonaan ei ole selvä merkki. Voi olla kiire tai vaikea elämäntilanne taustalla. Siksi kaipaisinkin suoraa puhetta. Haluaisin tietää, välitätkö minusta enää ja millä tasolla. Jos tämän tiedon saisin, niin olisi helpompi suunnitella omaa elämäänsä eteenpäin. Elämässäni on tällä hetkellä jälleen kerran kaikki "auki". En tiedä, missä olen vuoden päästä tai parin kuukauden. Mitä teen, missä asun ym.

Jos olet hän niin tunteeni eivät ole kadonneet minnekkään.

Jos olet se mun ”hän” niin ota yhteyttä koska mulla on sua niin kova ikävä että kohta en enää kestä.

Jos sä olet mun "hän", niin sä ymmärrät, että nyt on sun vuoro ottaa yhteyttä, koska mä olen ihan vähän aikaa sitten jo viestinyt sulle irl. Saat ottaa yhteyttä millä keinoin vaan, jos haluat.

Se olisi tosi kiva, jos mä saisin viestin sulta.

Mitä asiaa sun viesti koski?

Vierailija
2637/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on esteenä? Miksi et laita sp:a tai tekstaria? 

Vierailija
2638/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi hänelle sopii paremmin joku muu.

Se muu tulee olemaan aika onnekas, toivon vain että ansaitusti. Eli olisi hyvä tyyppi.

Ja siis joo, olen todellakin luovuttanut.

Luovutin minäkin, turha haikailla varattujen perään. Seuraava tipuseni on blondi.

- Juha

Vierailija
2639/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa ihan rehellisesti. En suutu! 

Mitä pitää sanoa?

Vierailija
2640/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan ymmärtää. Mielikuvitusmaailma on parempaa kuin todellisuus. 

Mielikuvitusmaailma ON usein parempaa kuin ns. todellisuus.

Ja muut kuin kuolevaiset mielenkiintoisempia hahmoja.

Ketju on lukittu.