Miksei nainen saa kulkea rinnat paljaana mutta miehet saa? Tasa-arvoa!
Nyt tarvitaan tasa-arvoa sukupuolten välille. Rinnat pitää normalisoida jotta myös me naiset voimme kuumana kesäpäivänä riisua laitamme ja ruskettua rajattomasti terassilla. Samat oikeudet meille kuin miehilläkin on! On se väärin ettei kroppaansa saa valita mutta jos naiseksi on syntynyt voi poliisi käskeä pukemaan paidan julkisella paikalla vain naisille! Miehille hyväksytään paidattomuus kyselemättä. Millä keskiajalla me oikein eletään? Sukupuolilla pitäisi olla samat oikeudet! N25
Kommentit (106)
Sitten vaan tissit paljaana torille mielenosoitukseen.
Ehkä se on sittenkin vain naisista kiinni eihän rintaliivejäkään ole pakko käyttää
Ei muuta vikaa, paitsi että aloittaja on mies.
Näytä se kohta laista, jossa paljasrintaisuus on naisilta kielletty mutta miehiltä ei.
Naisilta tulee kieltää paitojen käyttö! Katukuvasta tulee heti paljon mieltä hellivämpi.
Sinkkumies
kannatan, tutulla miehellä on isommat "tissit" kun mulla
Vierailija kirjoitti:
Naisilta tulee kieltää paitojen käyttö! Katukuvasta tulee heti paljon mieltä hellivämpi.
Sinkkumies
Ja munat paljaiksi heti!!!
Vierailija kirjoitti:
En tasan ole mies. Mun menkat alkoi 12- vuotiaana ja kärsin synnytyksessä vuorokauden vaikean raskauden ja raskausmyrkytyksen päälle. Näihin tasa-arvolla ei voi vaikuttaa, mutta moneen muuhun asiaan voi! Mun mielestä sukupuolineutraalisuudesta vessoista voidaan keskustella vasta kun naisen rinnat saadaan normalisoitua ja vapautettua. Tämä on samanlainen tasa-arvoasia kuin se, että aiemmin nainen ei kulttuurisyistä saanut käyttää housuja! Tämä on yksinkertaisesti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Näytä se kohta laista, jossa paljasrintaisuus on naisilta kielletty mutta miehiltä ei.
Rikoslain 17 luvun 21 §:ssä sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen: "Joka tekee julkisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan teon siten, että se aiheuttaa pahennusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä rangaistusta, sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tasan ole mies. Mun menkat alkoi 12- vuotiaana ja kärsin synnytyksessä vuorokauden vaikean raskauden ja raskausmyrkytyksen päälle. Näihin tasa-arvolla ei voi vaikuttaa, mutta moneen muuhun asiaan voi! Mun mielestä sukupuolineutraalisuudesta vessoista voidaan keskustella vasta kun naisen rinnat saadaan normalisoitua ja vapautettua. Tämä on samanlainen tasa-arvoasia kuin se, että aiemmin nainen ei kulttuurisyistä saanut käyttää housuja! Tämä on yksinkertaisesti väärin.
Torilla tavataan
Miehille myös bikiniyläosat! Etenkin roikkuvat manboobsit olisi ehdottomasti verhottava.
Ei haittais, mut ei sit saa valittaa, jos sattuu katse viipymään
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei vastusta.
No ehkä muutama uskovainen ja rikastuttaja vastustaa, mutta ei anna sen häiritä
Meidän kulttuurissa naisen rinnat on miehen toimesta seksualisoitu ja siksi naiset on alistettu käyttämään esim. bikineitä rannalla.
Esim. Afrikassa on heimoja joissa molemmat sukupuolet kulkevat ylävartalo paljaana yllään kenties pelkkä lannevaate ja heillä tämä on ihan normaalia tasa-arvoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehille myös bikiniyläosat! Etenkin roikkuvat manboobsit olisi ehdottomasti verhottava.
No tämä on toinen yhtä tasa-arvoinen vaihtoehto. Miehille bikinit uimahalleihin, rannoille ja julkisille paikoille jos paitansa riisuvat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei vastusta.
Niin kai. Kuitenkin sallitte vain nuorten naisten terhakat tissit mutta mun imetyksistä ja iän myötä vanuneet ja raskausarpiset rinnet ei kuitenkaan kelpais.
Kulje vaikka sillilaatikkosi paljaana, ei kukaan sinua ole estelemässä
Riisua laitamme = riisua paitamme. Ap