Mikä olisi hyvä urheilulaji treffeille? (naisten mielipiteitä toivon)
Semmoinen missä tulee hiki, mutta en jyrää voimalla naista matalaksi.
Kommentit (61)
Kilpatanssi, sulkapallo, padel, seinäkiipeily, shakki.
Keilaus
Tennis tai sulkapallo
Hiihto tai laskettelu
Uinti
Kuntosali
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa tandem-pyörä ja suunnittele joku kiva reitti mizzä kivat maizemat
Minä poljen, sinä ohjaat, niinkö tanssimatka käy?
Mummolaan kun pyöräilemme, pilven hakkaamaa ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Kiipeily. Saa luvalla pällistellä naisen pullistunutta persettä.
Ja kiipeilyvaljaat muuten paljastavat mukavasti myös edestä päin miehen pullotuksen koon. Voi vähän tsekata onko katkis.
Miksi treffeillä pitää tulla hiki?
Itse tykkäisin ihan kävelystä vaikka jollain retkeilyreitillä.
Twerk. Pääset esittelemään ahteriasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdottaisin sellaista seikkailupuistoa vai mitä ne on, tiedätkö kun kiivetään korkealla puissa niitä ratoja pitkin? Siinä pääsee mahdollisesti auttamaan neitoa vaikeissa kohdissa.
Kiipeillessä voi työntää naista takapuolesta 🤗
En ehdottaisi mitään sellaista, missä toinen on aktiiviharrastaja ja toinen aloittelija. Aloittelijalle tulee tällöin helposti kiusaantunut olo. Jos ajatuksena treffeillä on nimenomaan liikunta, valitsisin lajin, josta kummallakaan ei ole paljoa kokemusta. Näin lajin kokeilusta ja opettelusta tulee yhteinen kokemus eikä synny ärsyttävää opettaja-oppilasasetelmaa. Ehdottaisin liikuntatreffejä vain, jos kummallakin on kunto ja suhde liikuntaan suunnilleen samalla tasolla. Olisi hirveää, jos joku elämäntapatriathlonisti järjestäisi oman kuntonsa pohjalta yhteisen liikuntahetken sunnuntailenkkeilijälle. Samoin ketjussa esitetty tilanne, jossa päädytään "pelastamaan neitoa pulasta" olisi monille naisille turn off. Ei toki kaikille, mutta en ottaisi riskiä.
Ketjussa ehdotetut seikkailupuisto ja melonta ovat hyviä, kunhan varmistaa, ettei toisella ole korkeanpaikankammoa tai ettei hän pelkää vettä. Toki jos kumpikin sattuu jakamaan saman mielenkiinnonkohteen, näin talvisaikaan vaikka laskettelun, sopii sellainen hyvin lajiksi treffeille. Samoin monelle naiselle voisi olla mukava yllätys saada mies mukaan johonkin sellaiseen lajiin, jossa on tyypillisesti vähän miesharrastajia, esimerkiksi paritanssit (näitäkin on monia lajeja salsasta humppaan!).
Tunnin PK-lenkki. Voitte puhua koko ajan. Itsellä nykyisen poikaystävän kanssa ekat treffit tuollaiset.
Riippuu kai yksilöstä. Rullaluistelu ja luistelu? Mä tykkäisin uida ja hiihtää, jotkut tykkää kiipeilystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdottaisin sellaista seikkailupuistoa vai mitä ne on, tiedätkö kun kiivetään korkealla puissa niitä ratoja pitkin? Siinä pääsee mahdollisesti auttamaan neitoa vaikeissa kohdissa.
Kiipeillessä voi työntää naista takapuolesta 🤗
Klassikko! Aina täytyy auttaa neitoa 👍
Tiktok videoiden kuvaus korkealla ilman köysiä, nainen roikkumaan kaiteen toiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Eukon kanto. Katotaan onko miehestä mihinkään.
Tuossa otetaan miehestä mittaa, kun kannetaan naista suon poikki.
Reipas kävelylenkki, pyöräily, kuntosali.
Takaa-ajo sprintti.