Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuminen ja ihmisten käytöksen muuttuminen

Vierailija
27.04.2018 |

Oletteko huomanneet, että saatte tylympää käytöstä muilta laihtumisen myötä? Teidän oletetaan jotenkin olevan jääkuningatar, ennen saitte paljon lempeämpää kohtelua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lihaviin suhtaudutaan sympaattisen alentuvasti. Voi tuota ressukkapullukka tuossa. Olen sille korostetun ystävällinen, niin luulee, että edes jonkun mielestä se on ok. Normaalipainoinen on samalla viivalla muiden (normaalipaimoisten) kanssa eikä sille tarvi osoittaa erityisempää tukea tai kannustusta.

Vierailija
2/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut, tosin laihduinkin vain 20kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet laihtunut sinulle tullaan iloitsemaan, että vihdoin näytät ihmiseltä ja olet hyvä ihminen.

Tosi asiassa olen sama ihminen kuin lihavanakin ja siksi tuntuu pahalta se hihkuminen.

Ihmiset ovat hiljaa todellisista mielipiteistään kun olet lihava, eivät vaan ymmärrä että paljastavat rumat ajatuksensa tahtomattaan, kun hihkuvat ja riemuitsevat laihtumiselle. Et ole lihavana kelvollinen ja tarpeeksi, sitä ei vaan suoraan sanota, mutta implikoitavissa se on laihtumisen jälkeisestä käytöksestä.

Vierailija
4/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet laihtunut sinulle tullaan iloitsemaan, että vihdoin näytät ihmiseltä ja olet hyvä ihminen.

Tosi asiassa olen sama ihminen kuin lihavanakin ja siksi tuntuu pahalta se hihkuminen.

Ihmiset ovat hiljaa todellisista mielipiteistään kun olet lihava, eivät vaan ymmärrä että paljastavat rumat ajatuksensa tahtomattaan, kun hihkuvat ja riemuitsevat laihtumiselle. Et ole lihavana kelvollinen ja tarpeeksi, sitä ei vaan suoraan sanota, mutta implikoitavissa se on laihtumisen jälkeisestä käytöksestä.

Minua loukkasi todella paljon kun yksi sukulaiseni sanoi minulle, että ihokin on parempi. Minulla ei ole ikinä ollut muita iho-ongelmia kuin leukaan kuukautisten aikana puhkeava finni. Olen käynyt kosmetologilla, joka sanoi ettei minun ihossa ole mitään puhdistettavaa ja hän sitten hieroi senkin edestä enemmän koska naamioitakaan ei kannata laittaa ylenmäärin. Olen saanut aina tuntemattomiltakin kuulaasta ja tasaisesta ihostani.

Vierailija
5/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua loukkasi todella paljon kun yksi sukulaiseni sanoi minulle, että ihokin on parempi. Minulla ei ole ikinä ollut muita iho-ongelmia kuin leukaan kuukautisten aikana puhkeava finni. Olen käynyt kosmetologilla, joka sanoi ettei minun ihossa ole mitään puhdistettavaa ja hän sitten hieroi senkin edestä enemmän koska naamioitakaan ei kannata laittaa ylenmäärin. Olen saanut aina tuntemattomiltakin kuulaasta ja tasaisesta ihostani.

Tyypillinen ihminen kun ei osaa kehua niin pakko keksiä jotain ilkeää sanottavaa. 

Vierailija
6/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lihaviin suhtaudutaan sympaattisen alentuvasti. Voi tuota ressukkapullukka tuossa. Olen sille korostetun ystävällinen, niin luulee, että edes jonkun mielestä se on ok.

Tämä.

Vierailija
7/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on paino pudonnut viimeisen vuoden aikana kymmenkunta kiloa. Ihan selkeä ero on siinä, että miehet hymyilevät enemmän ja naiset suhtautuvat varautuneemmin. Naama on kuitenkin sama tavisnaama kuin ennenkin.

Vierailija
8/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia harrastan rehellistä fat shamingia.

Vierailija
9/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä huomannut, että kaikki kohtelevat paremmin. Paino tippunut 93 -> 80 ja tullut lihasta.

Vierailija
10/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut monessa laihtuneessa itsessään asennemuutoksen: sitä luullaan ykskaks muuttuneensa tosi hottikseksi ja kuljetaan nokka pystyssä.

Vierailija
11/11 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen huomannut monessa laihtuneessa itsessään asennemuutoksen: sitä luullaan ykskaks muuttuneensa tosi hottikseksi ja kuljetaan nokka pystyssä.

Tossa yhdessä ketjussa kysyttiin, milloin nauroit viimeksi. En muistanut, mutta nyt mulla olis vastaus siihen.