Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa pitää hauskaa

nofun
27.04.2018 |

Terve!
Tässä on pitkään tullut mietittyä, että miten vaikeeta mun on pitää hauskaa. En tykkää juoda alkoholia, en kuitenkaan mikään absolutisti ole, mutta en jotenkin saa enää hyvää fiilistä juomisesta vaan enemmänkin hetken kestävän pienen sosiaalisuuden nousemisen ja sen jälkeen huonon olon ja väsymyksen. Kaikki kaverini on minua vanhempia, eli olen porukan nuorin, ja myös kaikki kaverini ovat kovia juomaan ja jos en juo tulee vihaisia katseita ja hirveä läjä kysymyksiä.

Poikaystäväni on kova juomaan, hän juo melkeinpä joka viikko ja jos en halua mennä mukaan, koska en halua juoda niin jään kotiin siivoamaan ja katsomaan netflixiä yksin. En halua poikaystävääni estää pitämästä hauskaa, mutta aina jää kateellinen ja vähän surullinen olo siitä kun ei itse osaa pitää hauskaa, vaan pitää katsoa vierestä. En muista milloin viimeksi minulla olisi ollut edes yksi hauska ilta.

Onko muilla sama ongelma vai olenko yksin? Mitä voin asialle tehdä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo otsikosta että tämä on tällainen "poikaystäväni sitä ja tätä ja minä en yhyy nyyh auttakaa".

Vierailija
2/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samaa ongelmaa. Sillon, jos meen pitämään hauskaa, on usein hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun hauskanpito on vain erilaista? Kaikki ei pidä samoista asioista juunou.

Vierailija
4/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään, mutta olen oppinut elämään sen kanssa. Ja en tarkoita hauskanpidolla pelkkää juomista ja bailaamista.

Tykkään monista jutuista ja saan niistä hyvää oloa, mutta parhaalla tahdollakaan sitä ei voi kutsua hauskanpidoksi.

Toisaalta olen huomannut, että ei moni hauskanpitäjäkään loppujen lopuksi nauti hauskapidostaan, mutta kun ei ole muuta sisältöä sitä hauskaa on yritettävä hampaat irvessä. Joskus jopa saattaa sit olla hauskaa.

Vierailija
5/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma jään odottamaan innolla neuvoja

Vierailija
6/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka osaa pitää hauskaa on ehkä muualla kuin av:lla pe-iltana...

Vierailija
7/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka osaa pitää hauskaa on ehkä muualla kuin av:lla pe-iltana...

Tai paremminkin ihmiset, jotka eivät osaa tehdä muuta kuin pitää hauskaa ovat varmasti pe-illallakin "pitämässä hauskaa." Ihmiset taas, jotka osaavat pitää hauskaa mutta osaavat myös muutakin, voivat myös viettää pe-illan vaikka vauvapalstalla. 

Vierailija
8/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää juoda enemmän ja nopeammin 😉

Älä lipitä mitään siideriä, kokeile vaikka vodkaa jollain mehulla. Se ”paha olo ja väsyttää” on laskuhumala, joka alkaa liian aikaisin. En nyt sano että juoda pitää, mutta kokeile tätä jos lähdet juomaan ja hauskanpitoon.

Vierailija
9/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mikään ei ole niin tylsää kuin ulos juomaan ja juhlimaan meneminen - en enää koskaan mene. Hauskaa on ihan muu toiminta.

Vierailija
10/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään huonoa jos ei tykkää juoda, mutta kyllä jonkunlaista hauskaa pitää ihmisellä olla.

Onko ongelma se että olette liian erilaisia poikaystävän kanssa. On niitä sellaisiakin miehiä jotka tykkää katsella netflixisiä siivotussa kodissa.

Vierailija
11/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan trollaaminen on hauskaa.

Vierailija
12/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos hauskanpitoa on mielestäsi vain juominen.

Vierailija
13/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota piriä tai koksua.

Vierailija
14/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on että osaan pitää liian hauskaa. :(

Vierailija
15/15 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläsi on kavereita joiden kanssa he yhdesdä juo.

Sä et mee mukaan koska et osaa nauttia heidän hauskanpidostaan.

Sen sijaan jäät yksin kotiin joka on näistä kahdesta vaihtoehdosta parempi. Mutta jos tekisit jotain mistä sinä pidät sinun hyvän ystäväsi kanssa, niin olisi teilläkin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän