Mies juo Moviprepiä
Mitään ei vain tapahdu, vaikka kohta litra mennyt.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sitten joi sen? Mulla meni n. Puoli tuntia että alkoi vaikuttaa ja sitten se olikin menoa se
Puoli tuntia aloituksesta vai lopetuksesta?
Juo lisää vain. Ei se kaikilla vaikuta yhtä nopeasti.
Nyt sillä alkaa olla huono olo ja vielä pitäisi jaksaa. On vasta ekan satsin viimeinen lasi menossa, eikä meinaa alas saada.
Toinen satsi lopuillaan, mutta nyt tuli oksennus. Tuleekohan tuosta tähystyksestä mitään?
Kuinka huonolla tyhjennyksellä tähystyksen onnistuu tekemään?
Otan osaa miehesi tilanteeseen. Moviprep on oksettavaa! Itse olen ottanut ko. myrkyn jääkaappikylmänä, pillin läpi ja varannut viereen vahvoja pastilleja ja/tai mehua.
Suolihuuhtelutarvikkeet saanee apteekista. Toisaalta jos nyt hiemankin saa itse tyhjennettyä, tähyssä voi käyttää jotain huuhtelusysteemiä (en ole asiantuntija, mutta kuullut tällaisesta).
Monta kertaa noita moviprepejä ja vastaavia nauttineena olen saanut inhon kaikkea limenmakuista kohtaan. Sprite on ällötys numero 1.
CU-potilas kirjoitti:
Otan osaa miehesi tilanteeseen. Moviprep on oksettavaa! Itse olen ottanut ko. myrkyn jääkaappikylmänä, pillin läpi ja varannut viereen vahvoja pastilleja ja/tai mehua.
Suolihuuhtelutarvikkeet saanee apteekista. Toisaalta jos nyt hiemankin saa itse tyhjennettyä, tähyssä voi käyttää jotain huuhtelusysteemiä (en ole asiantuntija, mutta kuullut tällaisesta).
Monta kertaa noita moviprepejä ja vastaavia nauttineena olen saanut inhon kaikkea limenmakuista kohtaan. Sprite on ällötys numero 1.
Kiitos rohkaisusta. Kerroin miehelle terveiset,ja ilahtui. Eiköhän sitä suolta huomenna tosiaan edes jonkin verran nähdä. Tämmöistä se on.
Itse lopetin tuohon kohtaan kun alkoi yököttää, sitten olikin tarpeeksi otettu.
Onnistui hyvin.
Joku puolukan makuinen nutrilett -juoma auttoi saamaan alas.
Kuinka kauan sitten joi sen? Mulla meni n. Puoli tuntia että alkoi vaikuttaa ja sitten se olikin menoa se