Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Miksei Aki Tykki voi ottaa pipoaan pois päästä edes ruokapöydässä? Menisiköhän Linnan juhliinkin musta pipo päässä? Tulee epähygieeninen vaikutelma, kun hiukset muhii koko pitkän kuvauspäivän saman pipon sisällä. Big brotherissa oli jollakin kaudella Terhi-niminen tyyppi, joka piti pipoa saunassakin, yök. Jos Akilla pipon käytön syynä on laljuuntuminen, niin kannattaisi reilusti ajaa vaikka sänki.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, ettei Terhi viihtynyt tuolla, kun juttujen taso (aamupalalla) on tasoa likaiset munat, perseen huljutus ja kondomien niksipirkka-vinkit. Rääväsuisimmat taitaa olla Arttu ja viskibasso-Sani. Välillä tulee vähän juntti fiilis näistä muutamista. Onneksi sentään Danny tuo arvokkuutta.
Jep. Ei mitenkään eroa bb-talosta, paitsi musiikin osalta. Ahdistavaa!
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, ettei Terhi viihtynyt tuolla, kun juttujen taso (aamupalalla) on tasoa likaiset munat, perseen huljutus ja kondomien niksipirkka-vinkit. Rääväsuisimmat taitaa olla Arttu ja viskibasso-Sani. Välillä tulee vähän juntti fiilis näistä muutamista. Onneksi sentään Danny tuo arvokkuutta.
Alkuun ajattelin että Kokkonen on diivaillut itsensä ulos, mutta kieltämättä kun tuon porukan meninkiä katsoo, niin alkaa miettimään että ehkä se Kokkosen hajoaminen oli ihan luonnollinen reaktio. Itselläkin on kokemuksia siitä, miten vaikea on olla pakotettuna porukassa jonka mentaliteetti on aivan erilainen kuin omani. Mutta eka jakso vasta takana, joten voihan se olla että mielipiteet muuttuu vielä monta kertaa.
Toivottavasti tuotanto sai järjestettyä Artulle lämpimän suihkun, että pääsi peseytymään..
Aki ”bad hair day every day ” Tykki
Spoiler ensi jaksosta:
Kasmir avautuu Axl-kohusta ja on aika murtuneet tunnelmat. Itkua luvassa.
Mira kertoo ahdistelija-musaopestaan.
Aki tuo lavalle Happoradion bändin jäsenet, mukana myös Miran mies.
Aktiviteettina mm. pullien leivontaa.
En olis ehkä ihan heti uskonut, että Danny on Nälkäpeli-elokuvien fani :)
Ehkä kolme räppäriä on liikaa samalle kaudelle. Pyhimys nyt ainakin on tulossa (Seiskan tietojen mukaan). Lisäksi olisi viimein kiva nähdä kaudella Haloo Helsingin laulaja Elli Haloo, Mariska, Pate Mustajärvi, Reino Nordin, Evelina (toivottavasti ei häntä kuitenkaan, sillä todella huono laulamaan oikeasti) ja Antti Ketonen. En siis välttämättä haluaisi jokaista tälle kaudelle, mutta tässä ovat omat veikkaukset, jotka voisivat olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää jatkuu taas syksyllä 2018 yhdeksännellä tuotantokaudella. Voisiko siihen kauteen tulla vaikka Elli Haloo, Pikku G, Pyhimys, Pate Mustajärvi, Jonna Tervomaa, Olavi Uusivirta ja Aste.
Ei vois!
Kari Tapio kyllä vois tulla. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kolme räppäriä on liikaa samalle kaudelle. Pyhimys nyt ainakin on tulossa (Seiskan tietojen mukaan). Lisäksi olisi viimein kiva nähdä kaudella Haloo Helsingin laulaja Elli Haloo, Mariska, Pate Mustajärvi, Reino Nordin, Evelina (toivottavasti ei häntä kuitenkaan, sillä todella huono laulamaan oikeasti) ja Antti Ketonen. En siis välttämättä haluaisi jokaista tälle kaudelle, mutta tässä ovat omat veikkaukset, jotka voisivat olla mukana.
Tai Pyhimyksen tilalle Pikku G.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes olis suostunut lähtemään tuonne kuuntelemaan Arttu "Rintamaitoa" Wiskaria ja sen rasvaisia juttuja.
Vois toi Mira jättää noi lauluhommat jo viimein sellasille, jotka ne oikeesti osaa. Nuotin vierestä, nenän kautta... Ei hyvä :(
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut aiempia kausia enkä aikonut katsoa tätäkään mutta kun hetken aikaa kuuntelin Dannya,niin pakkohan se on seuraavakin jakso nähdä.Joistakin haastatteluista olen saanut kuvan hänestä hieman laskelmoivana liikemiehenä.Eilisessä jaksossa hänestä huokunut lämpö ja sydämensivistys hurmasi minut täysin.
Ja Terhin tulkinta oli aivan ihana.Odotan myös innolla Akin päivää.
Sama täällä. Ei ole kiinnostanut aiemmat jaksot mutta nyt kiinnostaa. Lähinnä Danny vetää katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää jatkuu taas syksyllä 2018 yhdeksännellä tuotantokaudella. Voisiko siihen kauteen tulla vaikka Elli Haloo, Pikku G, Pyhimys, Pate Mustajärvi, Jonna Tervomaa, Olavi Uusivirta ja Aste.
Ei vois!
Kari Tapio kyllä vois tulla. 🤗
Sorisorisori..... Matti Eskoahan siis tässä tarkoitin, enkä Kari Tapiota. Karihan on kuollut jo ajat sitten.
Miten mä edelleen sekoitan nää kaksi esiintyjää toisiinsa. 😳
Kahden ensimmäisen jakson perusteella Terhi vaikuttaa iloiselta, rennolta, normaalilta, huumorintajuiselta (leipoo kirkkoveneen/karjalanpiirakan muotoisen nutellapullan) ja kiinnostuneelta (kyselee muilta heidän urastaan), jne. Jousiammunnassakin oli ensimmäinen vapaaehtoinen. Vaikea kuvitella tilanteen käyneen jossain vaiheessa niin ylitsepääsemättömäksi, että tuotanto päätti lähettää hänet kotiin. Ehkä omana päivänään tuli liikaa muistoja tai tuotanto painosti avautumaan enemmän, mikä johti vastahakoisuuteen? Kumma tapaus.
Ihme, ettei Mikko Alatalo ole ollut Vain elämäässä mukana. Hänellä on paljon ja hyvin monipuolisesti hittejä.
Miksi melkein kaikkiin Vain elämään "moderneihin" versioihin lisätään tehosteeksi sitä ärsyttävää pikkuoravaääntä, jota mm. Sanni ja monet räppärit käyttää biiseissään. Minusta se on jo aika kulunut juttu.
Danny on kyllä ollut todella komea ja hurmaava nuorena. Pitkä, karismaattinen, filmitähtimäinen. Jos olisi syntynyt Jenkkeihin tai Britanniaan, olisi ehkä maailmantähti?
Niin väsynyt, turh, tekohengitetty ohjelma.
Täysin samaa mieltä.