Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat eivät laihduta?

Vierailija
27.04.2018 |

En tarkoita, että kaikkien pitäisi olla mallin mitoissa, mutta jos olet sairaalloisen pläski, niin miksi he eivät tiputa edes lähelle normaalipainoa?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että on niin kiva kiusata ahdistuneita kusipäitä, jotka eivät tajua syödä lääkkeitään.

Vierailija
2/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä laihdutan. Painoindeksi ylitti 30 ja nyt olen saanut 4 kg peräti pois parissa viikossa. Aion laihduttaa normaalipainoon nyt ihan terveyteni takia ensisijaisesti ja toisekseen saadakseni miehen itelleni. En hyväksi läskikroppaani eikä seksi kiinnosta kun häpeää itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi masentuneet eivät vain piristy? Miksi tupakoitsijat eivät vain lopeta polttamista? Miksi ihmiset eivät vain luo iloa ja energiaa ympärilleen ja lopeta kiukuttelua, nälvimistä, haukkumista ja muiden arvostelua? Miksi maailma ei ole kaikille tasapuolinen?

Vierailija
4/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä laihdutan. Painoindeksi ylitti 30 ja nyt olen saanut 4 kg peräti pois parissa viikossa. Aion laihduttaa normaalipainoon nyt ihan terveyteni takia ensisijaisesti ja toisekseen saadakseni miehen itelleni. En hyväksi läskikroppaani eikä seksi kiinnosta kun häpeää itseään.

Hyvä, onnea yritykseen. - AP

Vierailija
5/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut 25v, siitä asti kun vaaka näytti 63kg, nyt näyttää 95kg.

Miksi tyhmät ei viisastu? Koskee niin apta kuin minuakin.

Vierailija
6/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi masentuneet eivät vain piristy? Miksi tupakoitsijat eivät vain lopeta polttamista? Miksi ihmiset eivät vain luo iloa ja energiaa ympärilleen ja lopeta kiukuttelua, nälvimistä, haukkumista ja muiden arvostelua? Miksi maailma ei ole kaikille tasapuolinen?

Niinpä. Asiat eivät koskaan ole yksinkertaisia tai mustavalkoisia, sellaista elämä ja ihmisyys on, inhimillistä.

Vierailija
7/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole sama asia. Sairaalloisen lihavana pysyminen vaatii paljon työtä (syömistä) joten on erikoista, että siitä ei pääse eroon.

Vierailija
8/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet etteivät laihduta? Itse olen koko ajan jonkinlaisella kuurilla.

Vierailija
9/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyhmät eivät ole hiljaa?

Vierailija
10/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski voi aina laihtua mutta ap:sta ei tule fiksua vaikka se mitä tekisi.

Vierailija
11/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä lihava, mutta painoa oli pikkuhiljaa kertynyt ihan joka puolelle 20 kiloa. Ennen 55 kiloa, pahimmillaan  75. :(

Ja kyllä, laihdutan. Nyt painan 72 kiloa. Ei kiinnosta pääsenkö 55 kiloon, mutta kunhan tuntuu olo hyvältä ja peilistä näyttää hyvältä.

t.laiha läski

Vierailija
12/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet laihduttanut jos paino vain nousee? Taidat tehdä jotain pahasti väärin.

Vierailija
13/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen niin rikollisen seksikäs hoikkana, etten kestä sitä jatkuvaa ahdistelua ja käpälöintiä.

Vierailija
14/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea ja tsemppiä sullekin pyrkimyksissäsi olla koko ajan parempi ihminen. Sähän selkeästi aloituksesi perusteella tavoittelet kaikkea hyvää eikö niin? Terveellinen elämä ylipäätään lienee tavoitteesi, samoin humaanius, eettisyys ja ekologisuus eikö? Noihinhan asioista välittävät ihmiset pyrkivät. Muutenhan et olisi tuota aloitusta tehnyt, jos näin ei olisi, sillä silloin olisit ymmärtänyt ihmisten vajavaisuuden koska olisit sitä itsekin eikö niin?

Vierailija
15/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski voi aina laihtua mutta ap:sta ei tule fiksua vaikka se mitä tekisi.

Voit tehdä tyhmyydestä oman ketjun, mutta kerro nyt miksi sairaalloisesta ylipainosta ei pysty pudottamaan painoon jolloin olisi lievästi lihava?

Vierailija
16/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut laihdutuskuurilla marraskuusta asti eli puoli vuotta. Painoa lähtenyt 2 kg. Luuletko että haluan olla läski? En todellakaan. Vielä pitäisi pudottaa 15-20 kiloa. Ei ole helppoa ei. Olen masentunut ja ainoa asia josta saan tyydytystä on ruoka. Syön suruuni sillä kun syön, saan edes hetkeksi ajatukset pois pahasta olosta.

Vierailija
17/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea ja tsemppiä sullekin pyrkimyksissäsi olla koko ajan parempi ihminen. Sähän selkeästi aloituksesi perusteella tavoittelet kaikkea hyvää eikö niin? Terveellinen elämä ylipäätään lienee tavoitteesi, samoin humaanius, eettisyys ja ekologisuus eikö? Noihinhan asioista välittävät ihmiset pyrkivät. Muutenhan et olisi tuota aloitusta tehnyt, jos näin ei olisi, sillä silloin olisit ymmärtänyt ihmisten vajavaisuuden koska olisit sitä itsekin eikö niin?

En mä edes koita olla parempi ihminen, mutta kun itselle on kertynyt ylipainoa on sitä selvittänyt mikä elämässä on vikana ja paino vähitelle laskenut. On itselle täysin käsittämätöntä miten joku voi antaa mennä itsensä niin huonoon kuntoon. Luulisi, että se vaivaa niin paljon, että asialle tekisi jotain. - AP

Vierailija
18/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut laihdutuskuurilla marraskuusta asti eli puoli vuotta. Painoa lähtenyt 2 kg. Luuletko että haluan olla läski? En todellakaan. Vielä pitäisi pudottaa 15-20 kiloa. Ei ole helppoa ei. Olen masentunut ja ainoa asia josta saan tyydytystä on ruoka. Syön suruuni sillä kun syön, saan edes hetkeksi ajatukset pois pahasta olosta.

Oletko miettinuyt jotain muuta lääkettä suruusi kuin syöminen? - AP

Vierailija
19/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerikoukku on jäätävän voimakas.. kerran ku lipsahtaa, sokeria vetää 2kk putkeen..

Vierailija
20/75 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet laihduttanut jos paino vain nousee? Taidat tehdä jotain pahasti väärin.

Ilmeisesti, tiedätkö kuinka paljon on neuvoja tullut, tee näin, noin, syö sitä tätä, älä syö, syö, iskee säästöliekki, syö rasva, leipää, älä syö leipää, syö gojimarjoja, älä syö kaalia, syö kaalisoppaa, juo valkoviiniä, laske pisteitä, älä laske, laske kaloreita, eikun joulea, juokse, kävele, jumppaa, älä jumppaa lihakset kasvaa ja paino nousee, syö pussikeittoa, syö seitsemän kertaa päivässä, eikun kolme, syö välipala, älä syö, syö kun on nälkä, älä odota, että tulee nälkä, muuta elämäntapasi, nuku hyvin.

V...tut, syön suklaalevyn ja toisen, jos jaksan. Ja ostan uuden mekon, kokoa isomman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi