Almalla on leijonakoru, onko sinulla?
https://is.mediadelivery.fi/img/978/22bf66041cdc411d88719db13547c2f7.jpg
Jos ei, niin miksi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti siitä tulee muodikasta.
Ainahan se on ollut niiden mielestä, jotka pitävät Suomea maailman parhaana maana.
Suomi-vihaajat tuskin pukevat jatkossakaan, vaikka siitä tulisi hipsterien ykköstrendi.
Itseasiassa kyllä, ja oikein kunnon junttiversiona: paksu valkokultainen ketju ja 5 cm pitkä hopeinen leijona! Käytän sitä joskus kiusallani.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa kyllä, ja oikein kunnon junttiversiona: paksu valkokultainen ketju ja 5 cm pitkä hopeinen leijona! Käytän sitä joskus kiusallani.
Iso peukku! Voin kuvitella kuinka sillä saa ärsytettyä joitain.
Siks kun tykkään toisesta eläimestä.
On ollut vuosikausia päivittäisessä käytössä.
Miksi mulla pitäisi olla leijonakoru vaikka Almalla onkin? :D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi staroja matkitaan, mutta näin tehdään vähän kaikessa. - AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso peukku! Voin kuvitella kuinka sillä saa ärsytettyä joitain.
Yhdistettynä ulkonäkööni todennäköisesti ärsytän sillä käytännössä kaikkia, mutta sepä siinä hauskaa onkin.
Toivoisin toki että tuo kauniin maan kaunis tunnus muuttuisi ihmisten mielissä neutraalimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sellainen vitsi, joka odottaa konkretisoitumistaan.
Vähän kuin nilkat paljaana kulkeminen talvipakkasilla.
Ei ole. En käytä muitakaan koruja niin miksi hankkisin tuollaisen.
Ei ole, mutta mitä useampi selväpäinen ihminen noita käyttäisi niin sitä parempi. Valitettavasti yhdistän tuon korun heti alitajunnassa johonkin känniseen Suomimaidanin junttiin.
Toisaalta en tiedä pitäisikö noita olla ollenkaan koruna. Ne ovat yleensä halpoja/halvan näköisiä, eikä niissä ole oikein arvokasta fiilistä.
Jos joku suohirviö pitää korua niin en kyllä varmasti ota mallia.
Pitäisikö jääkiekkomaajoukkeen paidatkin kieltää?
Mieheni käytti nuorena lukiolaisena leijonakorua, mutta ei ole kymmeneen vuoteen kehdannut käyttää leimautumisen pelon takia. Ehkä hän nyt kehtaisi taas kun Alma näyttää mallia.
Mä käytän sitä koska olen lellona horoskoopissa.
On, ja on ollut varmaan jo ennen kuin mitään almoja on syntynytkään :D
Aika iso leijona mulla, joittenkin mielestä iso ei sovi naiselle. Mutta musta se on hyvä just tossa tissivaon yläpuolella
Vaihdoin ristiin koska se edustaa paremmin länsimaisia arvoja ja sen sanoma ymmärretään joka paikassa.
Tuo Jerusalemin vaakuna. Siinä Juudaan leijona talloo muslimeja jalkoihinsa. Ristiretkeilijät toivat uniformuissaan Eurooppaan, josta päätyi Suomeen monen mutkan kautta.
Tarkoittaa Jeesusta eurooppalaisille tuo leijona.
Onkohan Alma kysynyt leijonilta onko koru mauton vai ei? Kohta sillä on joku intiaanikarikatyyriä esittävä koru kaulassansa.
Toivottavasti siitä tulee muodikasta.