Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Luonnolllisessa" tilassa olevat naiset; kuinka pitkiä häpykarvoja

Vierailija
23.04.2006 |

teillä on? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun olen teini iästä lähtien " siistinyt" omiani, ja nyt satuin bongaamaan yhden " ylikasvaneen" joka oli varmaan 3,5cm...!

Tuli vaan mieleen, että jos karvoja ei lainkaan lyhentele/ajele, niin kuinka pitkiksi ne voivat kasvaa...?:)

..Toki tässä varmaan yksilöllisiä eroja, mutta tuskin sentään polviin asti kenelläkään menevät...;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti nyt jo viimein karvalankamattosi, hyvä ihminen!

Vierailija
2/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nelonen voi mennä terapiaan, jos luonnollisuus pelottaa noin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siisti nyt jo viimein karvalankamattosi, hyvä ihminen!

Jos mä rupeisin siistimään jo siistiä alapäätä, ni ihan varmaan kiihtyis karvankasvu. Kyllähän niillä karvoillakin on tehtävänsä.

T. 3, joka ei ole koskaan kärsinyt hiiviksestä tai valkovuodosta etc.

Vierailija
4/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin ne ovat pehmeitä, ohuita ja suoria, joillain tummia, kiharia ja paksuja. Miehilläkin huomaa eron ihan selvästi;) Itsellä karvat suoria ja pisimmillään ovat olleet jotakin neljän sentin luokkaa, jonka jälkeen olen ajellut. En siis tiedä kuinka pitkiä olisivat esim. vuoden kasvatuksen jälkeen:)

Vierailija
5/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jöröjukan näköisiä pitkine, käppyräisine kynsinemme jne.

Eikö teitä häiritse esteettisessä mielessä kun bikiniraja laskeutuu puoleen reiteen??? en halua ajella itsekään kaikkea pois, mutta en perskula menisi mihinkään näytille ilman siistittyä alapäätä (gynekologi, uimahalli, uimaranta, mitä nyt voi ollakkaan).

Vierailija
6/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta bikiniraja on tietenkin ihan kohdallaan

Vierailija
7/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla " blondeilla" kuinka vaaleita karvoja? Itselläni osa tummia, mutta osa ihan vaaleita... Voi sanoa jopa valkoisia... Ja ei, en usko että olen harmaantunut, ikää 25-vee;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi