Seksi salaa
Olen 28v. urheilullinen mies ja ulkomuodoltakin kaiketi komea. Ainakin muut naiset väittävät kun olen iltaa viettämässä ja vientiä olisi. Avioliitossa olen ollut 10 v. ja seksin määrä on vähentynyt aika merkittävästi. Nyt on kummasti alkanut vieraat naiset kiinnostamaan. Olen jopa harkinnut jos sänkyyn vielä pääsisi vaikkapa salaa kumppanilta niin ei kai se elämä vielä siihen lopu. Vieläkö tämmöisiä salarakkaita naisia on olemassa?
Kommentit (8)
On niitä olemassa vaimon kanssa ollaan kimppaa harrastettu.
Mieti onko vaimosi ehkä tylsistynyt kun seksi ei kiinnosta. Hän ehkä haluaisi salasuhteen. Keskustele vaimosi kanssa jos voisitte yhdessä piristää seksin, ehkä parinvaihto tai kimppakiva.
Itse en voisi lähteä sala suhteeseen. Katsoisin sen olevan vaimoltani pois. Onneksi olemme vaimon kanssa valittu kimppaseksin. Suosikkimme on 1n+2m 1-3 kertaa kuussa.
On niitä olemassa vaimon kanssa ollaan kimppaa harrastettu.
Mieti onko vaimosi ehkä tylsistynyt kun seksi ei kiinnosta. Hän ehkä haluaisi salasuhteen. Keskustele vaimosi kanssa jos voisitte yhdessä piristää seksin, ehkä parinvaihto tai kimppakiva.
Itse en voisi lähteä sala suhteeseen. Katsoisin sen olevan vaimoltani pois. Onneksi olemme vaimon kanssa valittu kimppaseksin. Suosikkimme on 1n+2m 1-3 kertaa kuussa.
Joo ei itellä ole hinkua kimppakivoihin. On vaan alkanut vieraat naiset kiinnostaa :)
No joo. Tuntuu vaan että ehdokkaat on aika vähissä. Ainakin jos erehtyy kertomaan että on varattu. Tuntuu naiset vierastavan sitä.
Itse m30 naimisissa 10vee. Seksi vähentynyt kävin testaamassa vierasta tai kahta. Kivaa oli kummallakin kerralla. Tunnustin rouvalle ja homma jatkuu. Vannotti etten tekisi sitä enää. Mutta se seksi kotona on taas menossa siihen suuntaan, että pakko tehä.
aina kun akka alkoi vähentään seksiä aikoinaan hoidin asiat muualla, pikku hiljaa esim kairasin lapsenvahtia sen pikku pikku pimppaan, ah muistelen niitä aikoja yhym. sitten muita naisia sen mukaan kun perämurikka oli stopissa, ei se minun häviö ollut vaikka kostoksi ei antanut pillua jos en tehnyt kuin se halusi kun oli hieman narsisti
Mihin ne nyt häviäisivät? Vaikka olisi avioliitossa, ei ole mikään sitoumus seksistä pidättäytymisestä muiden kanssa.