Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko 5:2 -dieetti?

Vierailija
26.04.2018 |

Eli viitenä päivänä viikossa syödään vapaasti ja kahtena päivänä energia on rajoitettu 500 kilokaloriin.

Onko joku kokeillut ja toimiko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten vapaasti? Mätetään 5000 kaloria päivässä ja sitten kaks päivää paastotaan?

Ei se kuule niin mene. Syödään ehkä 5 päivää kulutuksen mukaan ja kahtena päivänä tuo 500 kcal  niin sitten voi pikkuhiljaa laihtua.

Vierailija
2/7 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske peruskulutuksesi ja kerro se seitsemällä jos viikkoa ajattelet. Kun syöt vähemmän kuin kulutat niin laihdut. Ihan sama, miten sen tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koittanut tota. Syön mitä vaan 5 päivänä ja sitten en syö mitään kahteen päivään kuin joku yksi 500 kalorin ateria. Paino vaan nousee. 

Vierailija
4/7 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri oli tuolla puoli vuotta ja pudotti kymppikilon sillä. Tietenkään "vspaapäivinä" ei saa mättää mielin määrin vaan ihan tavanomaisesti syöden. Tämä toimii varmaankin vain niillä joilla on siht hanskassa kulutuksen mukaan syöminen, ettei kitupäivien kalorivajetta sabotoida muina päivinä.

Vierailija
5/7 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa lähinnä meikäläisen yksinpuhelua aiheesta :D https://www.vauva.fi/keskustelu/3141271/52-paastopatkapaasto   Kyllä tämä toimii..... vaa'alla en tosiaan käy, mutta vatsa on pienempi, painoa putoaa n. 500g/vko vauhdilla, luulen. Ei ole maailman nopein laihdutuskuuri, mutta tarvitseeko sen ollakaan? Aika helposti tämä kyllä käy....  Pari pv viikossa voi kärsiä nälkää helposti :) Itse asiassa ei edes ole kauhea nälkä paastopäivinä ja paaston jälkeisenä päivänä jotenkin keventää automaattisesti kun olo on niin kevyt ja hyvä. viikonloput on aina vähän hankalia kyllä kun tekisi mieli herkutella :( Herkutkin olen sallinut, kohtuudella. 

Vierailija
6/7 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toiminut ollenkaan. Syy: paastopäivien jälkeen oli niin kova nälkä, että ahmin enemmän kaloreita kuin onnistuin paastopäivinä säästämään. Enkä pystynyt yhtään hillitsemään ahmimistani, kun se nälkä oli niin järkyttävä. 

7/7 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt pitämään 5:2 (koska päivät ei saa olla perättäiset ja en voinut työpäivinä itse tuota toteuttaa). Mulla oli viikkoja, että vedin 6:1. Kokeilu oli minun kannaltani hyödyllinen, vaikka en laihtunutkaan kuin kilon parin kuukauden aikana. Minulla oli alun perin jo ongelmana ruokailutottumukset, huomasin tuon kokeilun myötä, että kestän kyllä nälkää. Sain 500 kalorin päivät vedettyä aina kunnialla ja viikollakin söin ihan normaalisti. Opin, että omasta näläntunteesta osa on vain henkistä, syön vain koska "on tapana" ja huomasin tosiaan, että nälkään ei kuole, vaikka vähän kurnisikin mahassa.

Sen jälkeen kun lopetin dieetin niin siivosin sitten ruokavaliota toisella tavalla ja sillä tavalla lopulta laihduin normaalipainon puolelle.

Kävelevä legenda. The legend is alive.