Mitä Minttu Räikkönen tekee työkseen
Nykyään siis? Muuta kun kotiäiti.
Kun siis seuraan häntä Instassa ja joka päivä vaan merkkilaukkujen ja lomamatkojen esittelyä yms. Niin pakosti hän myös omaa rahaa tekee? Vai elääkö vain Kimin rahoilla?
Jos itse tapaisin yhtäkkiä rikkaan miehen ja saisin täyden käyttöoikeuden hänen rahoihin niin toki pistäisin haisemaan mutta en ehkä ihan noin leveästi sitä kehtaisi muille näyttää. Hän tuntuu valitettavasti kovin epäaidolta vai olenko ainut joka näin ajattelee.
Uskon täysin että on yhdessä Kimin kanssa rakkaudesta mutta järjetön muutos hänen ulkonäköönsä on tullut ja tietysti elämäntyyliin. Mutta eikö uusirikkaat juuri tästä tunnista. Vaatimattomuuden puutteesta.
Kommentit (38)
Ig yhteistöillä saa varmasti omaa rahaakin
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Mintun haukkumista.... hän on todella vähän julkisuudessa. Lisäksi hän näyttää ihan tavalliselta mukavalta naiselta, tuollaisia näkee ainakin täällä Helsingissä ihan päivittäin joka puolella. Ei erotu mitenkään ihmeellisesti.
Paljon enemmän mua ärsyttää esim. joku feikki Maisa Torppa joka on kokoajan julkisuudessa vaikka sanoi lähtevänsä julkisuudesta. Ja opiskelee muka sairaanhoitajaksi vaikka oikeasti on avoimen kautta amk:ssa eli ei todellakaan ole päässyt sisälle opiskelemaan sairaanhoitajaksi. On muutenkin tosi feikin oloinen.
Sitä en ymmärrä mikä Mintussa ärsyttää niin monia? Mielestäni hän on näistä kaikista ylivoimaisesti fiksuimman oloinen. ESim. vertaa johonkin Metti Forsseliinkin joka itki nähdessään miehensä vanhuksena siinä yhdessä ohjelmassa. Voi jestas sentään.
Minttu ainakin aiemmin oikein avoimesti esitteli somessa kalliita merkkituotteitaan, siksi ärsytti (nykyään en tiedä kun en enää seuraa)
No kai se lasten kanssa on kotona ja reissaa Kimin kisoja katsomassa.
Eikö niillä ole tosi pienet lapsetkin.
Varmaan voi tehdä ihan, mitä haluaa.
Ja ainakin Kimi näyttää tosi onnelliselta!
Miten ap ei osaa lukea lehtijuttuja kun tätä pitää kysellä av-palstalta? Taidat olla ainoa koko maailmassa, joka ei tiedä Minttu Räikkösestä tuon vertaa. (Ymmärsin kyllä, että vittuilutarkoituksessa on tämä aloitus tehty).
Mä en ymmärrä miten teitä voi riepoa näin paljon jonkun Mintun käsilaukut?? Kimi tienaa ihan helvetisti ja jos haluaa kustantaa vaimollensa käsilaukkuja niin miksi se teidän persettä kutittaa??
Kyllä minäkin haluaisin että mulla, tai mun miehellä, olisi samat tulot kuin Kimillä. Ei tarvisi kummankaan miettiä, onko varaa ostaa jotakin mieluista. Mutta kun ei ole, niin pärjätään hienosti näillä mitä on ja olemme ylpeitä Kimin F1 urasta ja iloisia, että hänellä on kiva ja rakas perhe.
Kateellisuus varmaan syö pahasti sisältä, ei ole koskaan hyvä olla? Mistään muusta ei voi olla kyse kuin kateudesta näissä Räikkösvastaisissa aloituksissa. Vai olisiko muuta selitystä miksi te jaksatte näitä päivästä toiseen tehtailla?
antakaa mintun nauttia rahoista, kotiäiti, muotisuunnittelijana tai what ever
ja silti se on vähäinen lohtu, ei se lopultakaan se guccin laukku onnelliseksi tee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätävät kulmakarvat oli hänellä uusimmassa kuvassa. Minulla lensi aamupalaleivät suusta, kun kuvan tässä jokupäivä näin. Hiukan oli rouva kulmakarvojaan jatkanut ja piirrellyt. Omat kulmat kuulsi alta, kauhuelokuvan sopii hänen ulkomuotonsa.
Se Kimin ainainen lippis päässä, sisälläkin, säälittää, rikas amispoika on hän. Vaikuttaa kyllä lämpimältä mutta yksinkertaiselta ihmiseltä tämä KimiMatias, autolla hän osaa hyvin ajaa ympyrä, ja s on hänelle hyvä!
Onnea vaan!Hahaha. Minttu on tuossa uusimmassa kuvassa todella kaunis. Kylläpäs katkeruus loistaa sinusta. Olet oikein aamulla äkkiä mnenyt katselemaan hänen kuvaansa ;D haha!
Hahhahhaa, oletpas sinä typerä!
Myös minä näin sen kuvan, järkyttävä meikki on rouvalla ja sama ilme, joka kaikissa kuvissaan, kun ei huulettomana uskalla muuta ilmettä näyttää. Kylläpäs sinusta tyhmyys loistaa, uskon, että sinulla on samanlaiset kulmakarvat, jotka aiheuttaa myötähäpeää. Rassukka!
Voi VOI kun kateus painaa päälle... suloista oikeastaan! :)
Lakkailee kynsiään ja päristelee kimiltä poskeen.
Välillä antaa arvon kuskin nuolla kaasariaan.
Vierailija kirjoitti:
Lakkailee kynsiään ja päristelee kimiltä poskeen.
Välillä antaa arvon kuskin nuolla kaasariaan.
Ja tuo eroaa muitten tekemisistä.... miten?
Vierailija kirjoitti:
"Kukin elää just sillä lompakolla kun haluaa eikä se asia kuulu kenellekään muulle" - Minttu
Tämä.
Ei jaksais tätä ainaista Minttu-jankutusta.
Hän hoitaa lapsia ja reissaa ja jos muuta haluaa tehdä, niin tekee.
Tai sitten on tekemättä.
Kimi tienannut 250 miljoonaa, ehkä siitä riittää läheisille.
Jos mulla olisi noin paljon rahaa niin kyllä siitä muutkin saisi nauttia kuin pelkkä vaimo.
Pitäisikö Kimin pihdata rahojaan kun sitä on aivan liikaa.
Ap, mikä motiivi näin typerään aloitukseen? Katkeruus?
Kimillä ois varaa elättää useampikin muija.
Miksi tarttis olla töissä? Kävisitkö itse töissä, jos saisit lottovoiton?
Toivottavasti ymmärtää olla ottamatta mitään paineita toimia työelämässä. Perheen varallisuus kestää kyllä sen, ettei äidin tarvitse tehdä ulkopuolista työtä vaan saa keskittyä perheensä hyvinvointiin.
Kirjan mukaan Kimi pyysi Minttua lopettamaan työt, ja aikansa harkittuaan hän teki näin. Kimi tahtoi ottaa elatusvastuun, jotta saisi viettää enemmän aikaa naisensa kanssa. Kimillä on siihen kyllä varaa. Käyttää rahojaan siihen mikä tekee hänet onnelliseksi ja hyvä niin. Kimin oma valinta haluta elättää Minttua, eipä tuo muille kuulu. Niin lapsellista kuin merkkituotteiden esittely netissä onkin ihan keneltä vaan.
Jos mulla olis parisataa miljoona, tai edes muutama niin munkin puolisoni saisi tehdä ihan mitä ikinä tahtoo. Ei tarttisi tarjoilla lentokoneessa jos ei väkisin halua.
Hahhahhaa, oletpas sinä typerä!
Myös minä näin sen kuvan, järkyttävä meikki on rouvalla ja sama ilme, joka kaikissa kuvissaan, kun ei huulettomana uskalla muuta ilmettä näyttää. Kylläpäs sinusta tyhmyys loistaa, uskon, että sinulla on samanlaiset kulmakarvat, jotka aiheuttaa myötähäpeää. Rassukka!