Jope Ruonansuu näytti paremmalta ja terveemmältä ylipainoisena
Kuin monia kymmeniä kiloja laihtuneena. Laihduttamisen takia näyttää 20 vuotta vanhemmalta ja väsynermmältä. Minusta ylipaino sopii toisille.
Kommentit (44)
Olen samaa mieltä.
Muistan kun tätini laihtui monta kymmentä kiloa, oli lopulta sellanen korppu, aiemmin pullea ja minusta juuri sellanen kuin hänen kuului olla.
Ei kaikkien kuulu olla luisevia, joidenkin kuuluu olla pulleita.
Meidän suvussa on monia pulleroita, mutta on myös normipainosia ja pari kuivan kesän oravaakin. Mutta esim olen nähnyt kuvista, että pappani äiti on ollut todellinen järkäle, painoi varmaan lähemmäs 200 kiloa. Kai meidän suvussa sitten on isän puolelta lihavuuteen tapuvia geenejä.
Lievä ylipaino sopii miehelle, mutta ei naiselle.
PS Nainen on se, joka on kaunis ja mies se, joka on vahva!
Koomikon pitääkin olla hieman pulska kaveri, ei saa laihduttaa kuin korkeintaan vähän!
Mind you, kaikki hoikat eivät le terveitä ja moni laihtuu sairauden takia. Vielä useammat laihduttavat sairauden takia, eikä se sairaus silti parane.
Kun on terveestä ihmisestä kyse, laihtumisen jäljet tasaantuvat kyllä jonkun ajan kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ollut jo sairas laihtuessaan?
Ei ollut, kävi siinä laihdutusleikkauksessa koska idolinsa Loirikin oli käynyt, sanottiin dokkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Lievä ylipaino sopii miehelle, mutta ei naiselle.
PS Nainen on se, joka on kaunis ja mies se, joka on vahva!
Hahhah. Vai läski on voimaa? Minä taas näen lihavat miehet jotenkin naisellisina...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo kuivan kesän orava tarkoittaa?
Kun on liian kuiva, mikään ei kasva eikä oravillekaan ole tarpeeksi ruokaa. Nälkiintyessään ne yleensä myös sairastuvat ja alkavat menettää turkkiansa. Kuivan kesän orava on siis sellainen laiha jyrsijä, jonka hännän päässä on harvahko hapsuinen tupsu, ja joka todennäköisesti ei selviä seuraavata talvesta elossa.
Vanhana kun laihduttaa, riskinä on että laihana näyttää sellaiselta väsyneeltä tyhjältä säkiltä. Ja jotkut piirteet, mitkä on ollut läskin alla piilossa, tuleekin terävinä ja kulmikkaina esiin muuttaen ihmisen ulkonäön.
Totta, hän näytti jossain tv-ohjelmassa jopa liian laihalta.