Mitä Minttu Räikkönen tekee työkseen
Nykyään siis? Muuta kun kotiäiti.
Kun siis seuraan häntä Instassa ja joka päivä vaan merkkilaukkujen ja lomamatkojen esittelyä yms. Niin pakosti hän myös omaa rahaa tekee? Vai elääkö vain Kimin rahoilla?
Jos itse tapaisin yhtäkkiä rikkaan miehen ja saisin täyden käyttöoikeuden hänen rahoihin niin toki pistäisin haisemaan mutta en ehkä ihan noin leveästi sitä kehtaisi muille näyttää. Hän tuntuu valitettavasti kovin epäaidolta vai olenko ainut joka näin ajattelee.
Uskon täysin että on yhdessä Kimin kanssa rakkaudesta mutta järjetön muutos hänen ulkonäköönsä on tullut ja tietysti elämäntyyliin. Mutta eikö uusirikkaat juuri tästä tunnista. Vaatimattomuuden puutteesta.
Kommentit (38)
"Kukin elää just sillä lompakolla kun haluaa eikä se asia kuulu kenellekään muulle" - Minttu
Tietääkseni illalla Minttu myy nakkeja kioskilla ja yöllä siivoaa laivoja.
Vähän aikaa sitten uutisoitiin, että Minttu rupeaa lastevaatesuunnittelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten uutisoitiin, että Minttu rupeaa lastevaatesuunnittelijaksi.
Joo,Gugguun kanssahan sillä on diili.
Vierailija kirjoitti:
Oletko psykoosissa?
En tietääkseni. Mistä näin ajattelit? Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi elää Kimin rahoilla?
Oliko jossain puhe ettei saisi? Lue uudestaan ja vastaa kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko psykoosissa?
Siis olet, juuri varmistit sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko psykoosissa?
Siis olet, juuri varmistit sen.
Wau, olet varmaan joku alasi paras kun noin nopean diagnoosin teit! 👏 Hukkaan menee taitosi kun täällä istut. Ap
En ymmärrä Mintun haukkumista.... hän on todella vähän julkisuudessa. Lisäksi hän näyttää ihan tavalliselta mukavalta naiselta, tuollaisia näkee ainakin täällä Helsingissä ihan päivittäin joka puolella. Ei erotu mitenkään ihmeellisesti.
Paljon enemmän mua ärsyttää esim. joku feikki Maisa Torppa joka on kokoajan julkisuudessa vaikka sanoi lähtevänsä julkisuudesta. Ja opiskelee muka sairaanhoitajaksi vaikka oikeasti on avoimen kautta amk:ssa eli ei todellakaan ole päässyt sisälle opiskelemaan sairaanhoitajaksi. On muutenkin tosi feikin oloinen.
Sitä en ymmärrä mikä Mintussa ärsyttää niin monia? Mielestäni hän on näistä kaikista ylivoimaisesti fiksuimman oloinen. ESim. vertaa johonkin Metti Forsseliinkin joka itki nähdessään miehensä vanhuksena siinä yhdessä ohjelmassa. Voi jestas sentään.
Mintulla on lentoemännän ammatti ja opiskeli joskus tradenomiksi, mutta jättikö kesken ne opinnot (?). Näin muistelisin.
En tosin tiedä mitä töitä tekee, tuskin tekee lentoemännän hommia. Ei tainnut niissä pitkään viihtyä?
Eikös rouva Räikkönen ole hoitovapaalla kotiäitinä.
Minttu Räikkönen on TODELLA kaunis ja upea nainen. WAu! On esikuvani.
N21
Miksi sen pitäisi nyt lasten ollessa pieniä tehdä yhtään mitään? En minäkään tekisi ellei olis taloudellisista syistä pakko laittaa kuopuskin hoitoon alle vuosikkaana.
Jos mulla olisi noin rikas mies niin todellakin nauttisin joka hetkestä ja siitä rahan tuomasta varmuudesta enkä kyllä himmailis. Sitten kun lapset ois isompia nii voisin kehitellä jotain tekemistä.
Tarviiko sen mitään työtä tehdäkään kun on kotiäiti ja preheellä on tarpeeksi varallisuutta? Materian esittely instassa on minun mielestä typerää (nolaa vain itsensä), mutta ketä kutittaa tekeekö se töitä vai ei.
Jäätävät kulmakarvat oli hänellä uusimmassa kuvassa. Minulla lensi aamupalaleivät suusta, kun kuvan tässä jokupäivä näin. Hiukan oli rouva kulmakarvojaan jatkanut ja piirrellyt. Omat kulmat kuulsi alta, kauhuelokuvan sopii hänen ulkomuotonsa.
Se Kimin ainainen lippis päässä, sisälläkin, säälittää, rikas amispoika on hän. Vaikuttaa kyllä lämpimältä mutta yksinkertaiselta ihmiseltä tämä KimiMatias, autolla hän osaa hyvin ajaa ympyrä, ja s on hänelle hyvä!
Onnea vaan!
Huvittavaa, kun te kuitenkin into piukeina seuraatte kyseistä naista ;)
Vierailija kirjoitti:
Jäätävät kulmakarvat oli hänellä uusimmassa kuvassa. Minulla lensi aamupalaleivät suusta, kun kuvan tässä jokupäivä näin. Hiukan oli rouva kulmakarvojaan jatkanut ja piirrellyt. Omat kulmat kuulsi alta, kauhuelokuvan sopii hänen ulkomuotonsa.
Se Kimin ainainen lippis päässä, sisälläkin, säälittää, rikas amispoika on hän. Vaikuttaa kyllä lämpimältä mutta yksinkertaiselta ihmiseltä tämä KimiMatias, autolla hän osaa hyvin ajaa ympyrä, ja s on hänelle hyvä!
Onnea vaan!
Hahaha. Minttu on tuossa uusimmassa kuvassa todella kaunis. Kylläpäs katkeruus loistaa sinusta. Olet oikein aamulla äkkiä mnenyt katselemaan hänen kuvaansa ;D haha!
Oletko psykoosissa?