Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä jaarittelee tylsistä aiheista... vtuttaa...

Vierailija
25.04.2018 |

Tapasin ihanan miehen. Hän kohtelee mua kuin kuningatarta, meillä on samanlaiset tulevaisuuden tavoitteet ja samanlaiset näkemykset siitä millainen on hyvä parisuhde jne. Seksi on loistavaa ja kaikki asiat tuntuu vain "natsaavan"...

PAITSI...

Jostain syystä mua kyllästyttää tän miehen jutut. Esim. jos sanon, että teen jonkun asian tietyllä tavalla, niin hänen täytyy kertoa juurta jaksaen miten hän tekee asian eri tavalla ja "paremmin". Sellasta loputonta paasausta jostain oikeasti merkityksettömästä ja tylsästä aiheesta.

Onko tää suhde aivan tuhoon tuomittu? Oon niin kauan oottanut, että kohdalle osuis ihana luotettava ihminen, joka kohtelis mua hyvin ja jonka kanssa olis samanlaiset tavoitteet. Pitääkö mun nyt heivata tää tyyppi sen takia, etten jaksa kuunnella sen paasausta?

Olen itsekin vähän paasaamiseen syyllistyvä, joten ei sinänsä ole varaa valittaa...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? :(

Vierailija
2/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sellaiseen, joka jaarittelee kiinnostavista aiheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille. Jos jatkuu, niin vaihtoon vaan.

Vierailija
4/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin vähän paasaamiseen syyllistyvä, joten ei sinänsä ole varaa valittaa...

Eli ongelma korjaantuu näyttämällä esimerkkiä ja lopettamalla ensin itse se paasaaminen ja lässytys.

Vierailija
5/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
6/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Jaarittelevat ihmiset ovat pahoja. 😫En jaksaisi yhtään tuollaista. Se on yllättävän raskasta kuunneltavaa. Eikö ne ymmärrä ettei toista kiinnosta.

Vierailija
7/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvittelet jaksavasi sitä loppuikäsi, jos nyt jo kyllästyttää? Vai kuvitteletko pystyväsi muuttamaan sen luonteen? Älä unta näe.

Vierailija
8/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvittelet jaksavasi sitä loppuikäsi, jos nyt jo kyllästyttää? Vai kuvitteletko pystyväsi muuttamaan sen luonteen? Älä unta näe.

Niin sitä minäkin olen tässä pohtinut. En ole ennen ollut vastaavassa tilanteessa, että pitää antaa toisen höpinöiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kun ei vaan kiinnosta ne jaarittelut. Tosi paska tilanne, kun muuten on niin ihana mies. Plööh.

ap

Vierailija
9/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo suhteen alussa jokin asia toisessa kyllästyttää näin paljon, ei suhteella välttämättä ole toimivaa tulevaisuutta. Kannattaa tosiaan miehen kanssa tästä keskustella, mutta on tullu kyllä opittua että harva ihminen pystyy itseään muuttamaan. Jos on jaarittelut koko ikänsä, niin tuskin sitä yhtäkkiä lopettaa, vaikka näin lupaisikin. 

Yksi vaihtoehto on että totut siihen ajanmyötä. Tai sitten et. 

Vierailija
10/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan mies on huomautellut minulle jaarittelusta ja koitan tehdä sitä vähemmän, mutta hän itse syyllistyy samaan. Ehkä pitää sanoa hänelle asiasta yhtä suoraan, kun hän sanoo minulle. Toisaalta en koe, että mulla olis oikeutta vaatia, että hän muuttaa persoonaansa. 

ap

Vierailija
11/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos teet kaikki asiat päin hanuria? Oletkos koskaan pysähtynyt ajattelemaan?

Oletko ajatellut, että ne mielestäsi merkityksettömät ja tylsät asiat voisivat olla tärkeitä? Ainoastaan sinä koet ne tylsiksi? 

Ehkäpä siippasi ei jaksa keskustella puuterien laatueroista?

Vierailija
12/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia se sinua ärsyttää, kun sulla on sama tapa. Hänessä on pala sinua.

Tuskin löydät sellaista ihmistä, jossa mikään asia ei häiritse. Sun tarvii päästä asiasta yli tai etsiä toinen.

Vierailija
13/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tosiaan mies jaaritteli ummet ja lammet joistain hänen kavereistaan, olennaista näissä jutuissa oli ko. henkilöiden sosiaalinen status, pankkitilin saldo tai koulutustaso. Mua ei ko. asiat kiinnosta pätkääkään ja sanoin ihan suoraan, että mua ei vois vähempää kiinnostaa hänen rikkaasta suvusta oleva ystävänsä tai sen ja sen koulutuksen omaava ihminen, jota en oo koskaan elämässäni tavannut. Nää jutut on kummasti vähentyneet, mutta silti se jaksaa jaaritella tylsistä epärelevanteista asioista, joihin mulla ei oo mtn kosketuspintaa. Esim. jotain jostain työkaverin entisen tyttöystävän serkusta, jolla on viisi täydellistä ranskaa puhuvaa lasta ja viinitila. Jutut menee sellasissa sfääreissä, etten vaan jaksa keskittyä. 

ap

Vierailija
14/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän sovitte hyvin yhteen, jos molemmat jaarittelette toisillenne toisistanne :D

Vierailija
15/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos teet kaikki asiat päin hanuria? Oletkos koskaan pysähtynyt ajattelemaan?

Oletko ajatellut, että ne mielestäsi merkityksettömät ja tylsät asiat voisivat olla tärkeitä? Ainoastaan sinä koet ne tylsiksi? 

Ehkäpä siippasi ei jaksa keskustella puuterien laatueroista?

Niin, tiedostan kyllä, että mun jutut on hänestä varmaan yhtä lailla pelkkää liirumlaarumia. Sen takia tää on vaikea tilanne, koska en haluais, että muuten ihana mies joutuis vaihtopenkille vian takia, joka on myös mussa itsessäni. :D

ap

Vierailija
16/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä sitä pimpsalla, oppiipahan pitämään suunsa kiinni kun reidet eivät avaudu.

Vierailija
17/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on niin kuin Näkemiin vaan muru-sarjan Barry.

Vierailija
18/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiristä sitä pimpsalla, oppiipahan pitämään suunsa kiinni kun reidet eivät avaudu.

Haha. Itseasiassa hän on tosi hyvä taas puhumaan likaisia. Eli tylsää jaarittelua olis vaan enemmän, jos ei harrastettais seksiä. 

ap

Vierailija
19/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan mies on huomautellut minulle jaarittelusta ja koitan tehdä sitä vähemmän, mutta hän itse syyllistyy samaan. Ehkä pitää sanoa hänelle asiasta yhtä suoraan, kun hän sanoo minulle. Toisaalta en koe, että mulla olis oikeutta vaatia, että hän muuttaa persoonaansa. 

ap

Ehkä teillä on molemmilla kasvun paikka tuossa. Opetelkaa yhdessä kunnioittavaa suhtautumista toisen tapoja ja mielipiteitä kohtaan?

Vierailija
20/42 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän