Vanhempinen puheenvuoro poikansa sitomisesta ja syytteistä
Olen varsin vakuuttunut että ovat oikeassa eikä mitään pahoinpitelyä ole tapahtunut. Juuri näin toimii viranomaiset että kaikki keinot käytetään että vanhemmat voidaan osoittaa syyllisiksi.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se poika on koko tämän ajan pysynyt samassa kertomuksessa?
Missä kertomuksessa?
Jutussa perhe selitti pojan kertomukset.
Psykologi on haastatellut poikaa useaan otteeseen, haastattelut on videoitu. Sama kertomus toistuu, se ei muutu. Jos poika keksi kaiken, niin miksi hän ei myönnä, että joo, sainhan minä kanaakin, olen ilkeyttäni pienikokoinen ja aliravittu.
Eipä se ammattinimike auta jos on sopimaton työhönsä ts. haluaa osoittaa vanhemmat syyllisiksi. Yhtä lailla ammatti-ihminen voi tehdä niitä johdattelevia kysymyksiä ja tutkimusten mukaan tekeekin. On todettu tätä lapsen johdattelua esim. insestitutkimusten ollessa kyseessä.
Pistä linkki näihin haastatteluvideoihin?
Millainen ihminen ajattelee näiden videoiden löytyvän netistä? Iltapäivälehdissä on referoitu siltä osin kuin ovat julkisia. Googlaa itse.
Millainen ihminen kertoo totena kuulopuheita. Ikäänkuin olisi videot nähnyt, vaikka on vain pelkkä juoru?
Pelottavaa kuinka ihmisiä kohdellaan kuulopuheiden perusteella:(
Täällä ei ihmisiä kohdella mitenkään. Tämä on keskustelufoorumi. Päätökset ja mahdolliset tuomiot tulevat oikeudesta. Ja huoli pois, heillä on kyllä käytettävissään kaikki todistusaineisto. Myös nuo videot.
Kohdellaan syyllisinä kuulopuheiden perusteella. Kovat tuomiot on annettu juorujen perusteella. Pelottavaa että näillä palstan tuomitsijoilla olisi jotain todellista valtaa toisiin ihmisiin:(
Minkä juorujen? Mitkä tuomiot? Keneen anonyymipalstan keskustelijoilla olisi valtaa? Puhutko nyt tästä tapauksesta vai jostain ihan muusta?
No juurihan selitit itseäsi ja sitä, miksei ole epäilyttävää; "käyrä on koko ajan johdonmukainen". On eri asia kasvaa johdonmukaisesti, vaikkakin pienenä, kuin taantua kasvussa - niin, että se pysähtyy tai notkahtaa selkeästi laskuun ilman selittävää tekijää (esim. nopea pituuskasvu voi joskus hidastaa painonnousua, kun energia menee venymiseen).
Usein syynä voi olla vaikkapa jokin sairaus tai aliravitsemus, jos kasvu (etenkin sekä pituus-, että painokäyrä) vain tyssää.
T. Hoikka (167 cm / 48 kg) ikänsä ollut, hoikahkon tyttären (4 v, 105 cm / 17 kg) äiti. Ja käyrät menneet aina suhteellisen tasaisina omaa käyräänsä pitkin.