Toi Daniel näyttää aivan sadistilta.
En yhtään ihmettelisi vaikka kuristaisi naisia hengiltä jossain seksiluolassaan, sen verran iljettävän näköinen hyypiö on kyseessä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Söpö on ❤
Ihan kuin Michael Penttilä.
Ikävä kyllä se on osittain "metsäsuomalainen". Moni pohjoisesta Ruotsista polveutuva on.
Kukaan ei huomais eroa jos korvais sen Penttilällä.
Vierailija kirjoitti:
Söpö on ❤
Ja huumorintajuinen, hyppi köysissä koululaisten kanssa.
Tykkään 😍
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettelisi vaikka kuristaisi naisia hengiltä jossain seksiluolassaan, sen verran iljettävän näköinen hyypiö on kyseessä.
Miksiköhän sä vaikutat idiootilta...
Victoria on onnennainen! Mikä ihana mies, symppis, maanläheinen ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta muusta olen samaa mieltä mutta et sä nyt parhaimmalla tahdollakaan voi häntä komeaksi sanoa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän sä vaikutat idiootilta...
En tiedä. Vika täytyy olla sussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta muusta olen samaa mieltä mutta et sä nyt parhaimmalla tahdollakaan voi häntä komeaksi sanoa?!
Komea on kuin mikä!
Väsyneen näköinen Daniel on. Sehän on myös elintenvaihtopotilas ollut, munuaiset ainakin kertaalleen vaihdettu. Kaverilla on myös ja estolääkitys päällä koko hela livet. Kourallinen pillereitä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin. Itse tykkäisin enemmän älykkäästä miehestä, vaikka sitten vähemmän komeana.
Vierailija kirjoitti:
Väsyneen näköinen Daniel on. Sehän on myös elintenvaihtopotilas ollut, munuaiset ainakin kertaalleen vaihdettu. Kaverilla on myös ja estolääkitys päällä koko hela livet. Kourallinen pillereitä päivittäin.
Daniel sairasti synnynnäistä munuaissairautta ja sai isältään siirtomunuaisen 2009.
Munuainen toimii hyvin ja tiestysti lääkkeitä joutuu käyttämään.
Olen tavannut työn puolesta lukuisia munuaissiirtopotilaita ja yhdellä munuaisella tulee hyvin toimeen.
Tietysti pitää olla terveelliset elintavat myös. 
Selvä nahkahansikasmies.