Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rupsahtanut todella pahasti lyhyessä ajassa

Vierailija
25.04.2018 |

Mistäköhän johtuu? Näytän aina tosi väsyneeltä ja lähes sairaalta vaikka nukun hyvin ja harrastan liikuntaa. En ole masentunut tai mitään. Vertaan peilikuvaa viime kesäisiin kuviin ja ero on huomattava. Onko tää tästä eteenpäin pelkkää rupsahtamista vai voinko saada vielä virkeän ja onnellisen ilmeen takaisin? Olen 43v

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet sairas tai väsynyt? 

Vierailija
2/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuuluu ikään. Neljänkympin jälkeen vuodessa rupsahtaa nopeammin kuin kolmekymppisenä ja viidenkympin jälkeen kiihtyy todenteolla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iho on samea ja harmaa niin se vanhentaa olemusta yllättävän paljon. Ota kasvohoito tai pari kosmetologilla ja osta kirkastavia ja heleyttäviä hoitoaineita. Hedelmähapot ja C-vitamiini tekevät ihmeitä väsyneelle ja hehkeytensä menettäneelle iholle. Mahdolliset tummat silmänaluset piiloon peitevoiteella ja tummuutta häivyttävä sy-voide mukaan ihonhoitorutiiniin.

Vierailija
4/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Vierailija
5/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hei suosittelisin, että ostat salikortin/lenkkarit, alat urheilemaan, se auttaa. Lisää ruokavalioosi vitamiinit ja rauta. Tosta tulee mieleen, että iho on menettänyt hehkunsa, eli just esim. aha-happokuorinta kerran viikossa, ja c-vitamiiniseerumi. Ja silmänalusille kofeiinia sisältävä voide.

Vierailija
6/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Onkohan mitään tehtävissä? Ehkä pitäisi alkaa katsoa oikeesti mitää suhunsa pistää ja liikkua kunnolla, tehdä lihaskuntoliikkeitä ja mennä ajoissa nukkumaan. Huomasin tänään Kaunareitten Brooken bikinikuvan jomman kumman iltapäivälehden sivulla ja ajattelin, että pitää vaan varmaan alkaa taistella tarpeeksi voimakkain keinoin, jotta säilyy vireys.

Kaunis kuva oli kyllä. Joku voi linkittää jos löytää. Oliko hällä ikää reippaasti päälle 50 kuitenkin ja tuollainen kroppa ja ulkonäkö. En sitten tiedä, kuinka muokattua.

Vierailija
7/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 42-vuotiaana vanhentunut viimeisen vuoden aikana enemmän kuin edellisen vuosikymmenen aikana. Omasta mielestäni siis ja vähän valokuvienkin mielestä. Ei haittaa yhtään.

Vierailija
8/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt luovuttako. Aletaanko liikkua ja syödä tervellisesti ihan urakalla. Vanhenemisoireet eivät haittaa, jos hyvä kunto ja veri virtaa kunnolla ja saa virkeäksi. HIkiliikuntaa ja lihaskuntoa? 

Vierailija
9/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän ja stressaavan talven jälkeen näyttää helposti kulahtaneelta vaikka olisi perusterve ihminen. Kohta aurinko päivettää ihon ja saa näyttämään terveeltä ja virkeältä. Tai ainakin virkeämmältä kuin nyt.

Vierailija
10/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko raudan lisätä vaikka ei tiedä rauta-arvoaan? Mihin se auttaa muuhun kuin että vatsa menee kovalle?

Vierailija
11/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Onkohan mitään tehtävissä? Ehkä pitäisi alkaa katsoa oikeesti mitää suhunsa pistää ja liikkua kunnolla, tehdä lihaskuntoliikkeitä ja mennä ajoissa nukkumaan. Huomasin tänään Kaunareitten Brooken bikinikuvan jomman kumman iltapäivälehden sivulla ja ajattelin, että pitää vaan varmaan alkaa taistella tarpeeksi voimakkain keinoin, jotta säilyy vireys.

Kaunis kuva oli kyllä. Joku voi linkittää jos löytää. Oliko hällä ikää reippaasti päälle 50 kuitenkin ja tuollainen kroppa ja ulkonäkö. En sitten tiedä, kuinka muokattua.

Brooke on kyllä tehnyt liikaa kauneusleikkauksia naamalleen. vähemmän olisi parempi - mutta vartalo hyvässä kunnossa...

Kauneustoimenpiteet lievempinä - kun tarkistaa tekijän laadun ja toimeenpiteiden riskit - saattavat silti piristää mieltä taviksilla - jos on rahaa vaan käytössä.

Ja jo esim. hampaiden valkaisu jne. - mutta turvallisuus ja luotettavuus tässäkin ensiksi.

Japanilaisista tms. sanotaan, ettei heille tule vaihdevuosia, kun syövät paljon soijaa tms. luonnonestrogeenejä, tiedä häntä...

- vihreä tee myös hyvää...

Liikunta ja ruokavalio taatusti auttaa - ja piristää jo mieltäkin, mutta pakko on oppia arvostomaan myös kypsempää kauneuttaan.

Vierailija
12/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän johtuu? Näytän aina tosi väsyneeltä ja lähes sairaalta vaikka nukun hyvin ja harrastan liikuntaa. En ole masentunut tai mitään. Vertaan peilikuvaa viime kesäisiin kuviin ja ero on huomattava. Onko tää tästä eteenpäin pelkkää rupsahtamista vai voinko saada vielä virkeän ja onnellisen ilmeen takaisin? Olen 43v

Rupsahtaminen tapahtuu usein juuri kertarysäyksellä. Sitten on taas pidempi rauhallinen kausi, ennen kuin rysähtää uudelleen. Eräs plastiikkakirurgi totesi minulle vuosia sitten, että naisilla silmiinpistävin rupsahdus yleensä ajoittuu juuri siihen 45 ikävuoden tietämille. Tietenkin yksilölliset erot voivat olla huomattaviakin.

Yli kuusikymppinen, aivan liian monta rysähdystä kokenut ;) 

Vierailija
13/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooke on niitä vähemmän tai taitavammin leikeltyjä kyllä.

Vierailija
14/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brooke on niitä vähemmän tai taitavammin leikeltyjä kyllä.

Tai en olekaan varma...Menin katsomaan kuvia ja kyllähän hän leikellyltä näyttää :(

Mielestäni leikelty naama on rumempi kuin normaali vanheneminen. Vaan kukin tyylillään.

T. 55 vee

Vierailija
15/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikaa ja porkkanaa nassuun, muista juoda tarpeeks vettä ja nukkua riittävästi. Kyl se siitä.

Vierailija
16/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaminen tapahtuu usein juuri kertarysäyksellä. Sitten on taas pidempi rauhallinen kausi, ennen kuin rysähtää uudelleen. Eräs plastiikkakirurgi totesi minulle vuosia sitten, että naisilla silmiinpistävin rupsahdus yleensä ajoittuu juuri siihen 45 ikävuoden tietämille. Tietenkin yksilölliset erot voivat olla huomattaviakin.

Yli kuusikymppinen, aivan liian monta rysähdystä kokenut ;) 

Näinhän se on. Aika armotonta... :( Vertaistuki auttaa ja huumori!

Vierailija
17/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, uni, liikunta, vaatteet, hiukset, painon hallinta, kunnon hoidot (ei mitään pikku kylän kosmetologeja vaan laaseria ja jopa botoxia), hyvät ihonhoitotuotteet, rentoja aurinkolomia tasaisesti ympäri vuotta (vaikka varsinaista auringossa makaamista kannattaakin välttää), stressin välttelyä.

Vierailija
18/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä tiiän, mihin sun pitää mennä, ootas: https://cityklinikka.fi/kasvot/skinbooster/

Vierailija
20/38 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä tiiän, mihin sun pitää mennä, ootas: https://cityklinikka.fi/kasvot/skinbooster/

Paljonko maksaa?