Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa juoda kerran viikossa näin sinkkuna mutta myös laihtua, niin onko mahdoton yhtälö?

Vierailija
25.04.2018 |

Pitääkö niinä iltoina kun juo olla kokonaan syömättä ja jättää mässytkin pois sen jälkeen, jotta voisi laihtua?
Alkoholihan palaa ensin elimistöstä ja jos ryyppyillan juomisista kertyy vaikka 1000 kcal ja mätöt päälle toiset 1000 kcal niin siinä normiruokien päälle aika hyvin nollautuu koko viikon saavutus hitaalla laihdutuksella ja näin laihtumista ei vaan tapahdu kuin korkeintaan joku 200 g viikossa, mikä ei tietenkään riitä.
Onko mitään vinkkejä? Kannattaako esim. syödä ennen juomista jotain tiettyä tai paastota juomisen jälkeen kaloreissa jotenkin?
Käyn kerran viikossa baareissa, koska haluan löytää kumppanin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse sinkkuilin ja laihdutin niin käytin vain kirkkaita juomia vissyn tai veden kanssa tai raakana, kovin humala versus kalorit. Viikot sitten kihvistelin älyttömillä alikaloreilla niin sai välillä krapulamättöäkin. Hyvin laihtui

Vierailija
22/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan sama mitä kirkasta juo sitten ja haittaako, jos pyytää drinksun vaikka Pepsi Maxilla Vissyn sijaan? ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse join laihduttaessani kerran viikossa, lopetin vain känni- ja darramättöjen syömisen ja ennen juomista söin vain aamupalan. Yleensä olin jopa laihtunut juomisen jälkeen vaikka kaloreita tuli juomista yli kulutuksen.

Tyhjään vatsaan juominen on aika riskialtista, vähäinenkin määrä alkoholia voi kihota päähän liikaa.

Vierailija
24/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse join laihduttaessani kerran viikossa, lopetin vain känni- ja darramättöjen syömisen ja ennen juomista söin vain aamupalan. Yleensä olin jopa laihtunut juomisen jälkeen vaikka kaloreita tuli juomista yli kulutuksen.

Tyhjään vatsaan juominen on aika riskialtista, vähäinenkin määrä alkoholia voi kihota päähän liikaa.

En mä tyhjään mahaan juonut, mun "aamupala" on niin myöhäinen.

Vierailija
25/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan sama mitä kirkasta juo sitten ja haittaako, jos pyytää drinksun vaikka Pepsi Maxilla Vissyn sijaan? ap.

Jos karppaat, niin haittaa. Karppaukseen ei kuulu makeutusaineet.

Vierailija
26/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä saakin ap oikein valioyksilön, nimittäin sellaisen, joka hyväksyy kännissä olevan ihmisen keskustelukumppaniksi  tai jotain vielä pahempaa, ja sellaisen, joka käy baareissa!

Se tuskin haittaa jos itsekin on kännissä ja käy baarissa?

Vierailija
27/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala karppaamaan. Juo kossuvissyjä, saat humalan pienellä määrällä eikä vaikuta laihdutukseen.

By the way, jos karppaa ja vetää kunnon kännit niin eikö sitten laskuhumalassa tai seuraavana päivänä tee mieli hiilarimässyjä? Mitä karpit syövät kostean illan jälkeen? 

Nistin lärpäkkeitä tietenkin. Varsinkin pitsa-nälkään teen näitä aina.

Vierailija
28/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta silloin kun juon ja paino pysyy näin kohdallaan ja saa vielä vatsankin toimimaan.

Vierailija
29/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tuohon jotain harrastusta missä liikutaan ja palaa kaloreita. Näin voit edes liikkua sen verran, että nuo kalorit ovat palaneet mitä on tullut huvittelusta ja saat hyvän mielen ja tasapainon palautettua. Lisäksi se liikunta kuitenkin lisää virkeyttä ja hyvää oloa.

Itse tykkään liikkua luonnosta, mutta ei kai tyylillä väliä jos salilla viihtyy paremmin.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän