Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko karppaus? Käsi pystyyn kellä onnistunut ja

Vierailija
23.04.2006 |

kilot mistä olet lähtenyt, mihin tähdännyt ja mihin päässyt! Kauanko on mennyt aikaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa perehtyä asiaan kunnolla ennenkuin aloittaa, muuten voi tulla epäonnistumisia ja syötyä yksipuolisesti.

Vierailija
2/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en karppaa laihdutusmielessä vaan hyvän olon. Viisi viikkoa takana ja kiloja pudonnut 2,5 kg (58->55.5). Turvotus vähennyt olennaisesti sekä ruokailun jälkeinen mahan pömpötys. Iho on paljon parempi ja olo muutenkin virkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu toimivan, ainakin olo on virkeämpi ja kevyempi ja vaakakin näyttää muutaman kilon vähemmän.

Karppaaminen on sinänsä helppoa (helpompaa kuin kaloreiden laskeminen ;) mutta juuri yksipuolisuus on vaarana, ellei asiaan perehdy ja ole valmis näkemään hieman vaivaa ruoanlaiton eteen.

Itse olen kova kokkaamaan, joten olen saanut aikaiseksi mielestäni aika monipuolisia aterioita.

Maitotuotteiden (jos niitä käyttää) kanssa kannattaa olla tarkkana, sillä niistä kertyy hiilareita helposti liikaa. Söin alkuun viilin tmv aamupalaksi, mutta jätin sen pois ja nyt maitotuotteista käytän lähinnä kreikkalaista jogurttia. Kypsytety juustot toki käyvät, niissä ei ole hiilareita.

Salaattilinjalle ei kannata ryhtyä, vaan syödä vähintään yksi lämmin ateria päivässä. Itse olen syönyt esim. pariloitua lohta, kaali-jauhelihapataa, wilhelm-makkaraa ;), kinkkumunakasta, lohikeittoa (ilman perunoita, joukossa muita juureksia) jne jne

Tykkään tästä ruokavaliosta juuri sen helppouden takia; hiilarit on helppo tsekata. Itse olen aiemmin elänyt hiilareilla; leivällä, pastalla, karkilla.. nyt ei niitä edes tee mieli, mikä on aivan ennen kuulumatonta!

Nestettä pitää muistaa juoda, sillä muuten päätä alkaa särkeä.

Tsemppiä, lue noita nettisivuja ja lainaa kirjastosta pari alan kirjaa niin siitä se lähtee! :)

Vierailija
4/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppaan tuntuu menevän kyllä enemmän rahaa kuin ennen; liha ja kasvikset kun maksavat enemmän kuin pastat ja leivät. Mutta toisaalta herkut jää ostamatta eli pitkällä tähtäimellä tämä ei varmaankaan tule paljon kalliimmaksi.

Ja kyllä itse olen vähän valmis maksamaankin siitä, että laihtuu ja sitä myötä erilaiset riskit sairastua vähenevät! Maksaahan Painonvartijoissa käyminenkin jotain.. ;)

Vierailija
5/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruoka tulee tehtyä itse. Ja karpitkin voi syödä " rieskaa" yms. herkkuja, jotka on helppo itse valmistaa.

Vierailija
6/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut mun elimistölle.

Vierailija
7/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei sopinut?

Vierailija
8/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino yli 100.

Vierailija
9/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Itsekin varmana suht karpisti syövä, tosin en ole asiaan koskaan perehtynyt.

Vierailija
10/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vaihtelevasti kanaa, lihaa, kalaa, kananmunia, vihreitä salaatteja, kurkkua, tomaattia, porkkanaa, kaaleja, rahkalettuja, karppipizzaa, tummaa suklaata, juustoleipää, grillattuja makkaroita, keitettyjä nakkeja sinapilla, sienisalaattia, italiansalaattia, lehtileipää, juustoja....

Vierailija
11/11 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo vuoden ko dieetillä. Välillä en ole jaksanut välittää siitä, mitä suuhuni laitan (avioero yms.), mutta kiloja tippunut 20.

Tärkeintä kuitenkin on, että kun karppaan, ei paino nouse vaan pysyy paikallaan tai tippuu :-)