Mikä tämä naisten tekosyy on deittimarkkinoilla?
Olen törmännyt monesti siihen, että nainen sanoo, ettei ole vielä päässyt yli exästään eikä siis halua jatkaa tapailua enää. Joo, asia olisi ok, jos olisi sovittu vain pelkästä seksistä, mutta tästä ei ole kyse. Jos on vielä kiinni exässään, niin miksi hakeutua deittimarkkinoille!? Olisi yksin ja rauhassa ja selvittelisi päätään.
Nämä naiset ovat siis ilmoittaneet alussa, etteivät etsi pelkkää seksisuhdetta. Ilmeisesti siis laastaria hakevat, mutta senkin voi ilmaista ihan muulla tavalla...
Kommentit (22)
Se on tosiaan niin, että se ei kelpaa jos sanoo että ei natsaa, eikä ainakaan se että kertoo, ettei esim. tunne vetovoimaa. Ne jotka tivaavat sitä syytä, jäävät myös jankuttamaan naiselle kuvitellen, että fyysinen vetovoima tulee sillä että asiaa PERUSTELEE.
Luoja varjele enää ikinä lähtemästä nettideiteille, vaikka sinkku olisinkin - toivon että muistan mitä se oli ja alan katsella ihmisiä vaikka salilla tai baarissa.
Millä tavalla on epärehellistä jos sanoo "ei kiitos"?
Jos se syy "ei kiitos" -vastauksen takana on esim. että en haluaisi seksiä kanssasi, haluaisitko todella kuulla? Minä kerran kerroin ihan rehellisesti tämän olevan syynä ja sain haukut, enkä sanonut rumasti - vain että en koe, että mulla olisi mahdollisuuksia kokea fyysistä vetovoimaa sinua kohtaan. Sittemmin olen sitten sanonut jotenkin ympäripyöreästi että "en koe että meillä voisi olla romanttista suhdetta" tms. Se on ihan totta, ja sitä oikeaa syytä aika harva osaisi varmaan ottaa sen paremmin kuin tuo eka.
Olen tällä hetkellä tuoreessa suhteessa, joka toivottavasti johtaa vakavaan seurusteluun. Mies on minua pienituloisempi ja vähemmän koulutettu eikä hänellä muutenkaan ole mitään mystistä "statusta". Mutta minun kaltaisianihan ei uskota, koska se ei sovi omaan maailmankuvaan...