Mitä ajatella miehen sanomisista
Mies, josta olen kiinnostunut, kertoi tavallaan tykkäävänsä minusta aika paljon. Miten tähän nyt pitäisi suhtautua, kun itseäni tuo tavallaan-sana huvittaa. 😂 Kysyin kyllä mieheltä, että miten niin kuin tavallaan, mutta en saanut vastausta. Nyt siis tulkitsemaan mitä mahdollisesti olisi voinut tarkoittaa. 😆
Kommentit (16)
Tavallaan = ei oikeasti. Tunne voi hänen puoleltaan olla platoninen tai sitten aika, paikka tai muut olosuhteet eivät nyt vain mahdollista ihastumista hänen puoleltaan. Voi olla, että hänellä on jokin toinen säätö jossain muualla. Jossain toisessa elämässä ehkä...
Summa summarum: Hän ei näe mahdollisuutta että suhteestanne voisi kehittyä jotain ja yrittää sanoa sen niin nätisti kuin osaa.
Että tykkää sinusta jollain tasolla. Hymiöitä.
Ympäripyöreä vastaus jättää oven raolleen, esim. tapailla muita, ei lupauksia, jne...
Saattaa pitää jostain piirteestäsi, mutta ei kokonaisuudesta. Yrittää olla kohtelias ja pitää sinua löysässä hirressä, eli nauttia huomiostasi ilman takaisinmaksua.
Miksi KAIKKI pitää aina analysoida!!???
Joka ikistä sanaa kytätään ja sitten mietitään pää sauhuten että mitähän se tuolla oikeasti tarkoitti vai tarkoittiko ja onko se negatiivista vai positiivista ja.....
Kyllä itselläni ainakin melko pian alkaisi tukahduttaa jos kaikesta nousisi elämää suurempi kysymys! Taitaa olla naisen epävarmuutta tuo että sanomiset kytätään suurennuslasin kanssa ja käännellään ja väännellään. Tosiasiahan on se, että naiset ovat verbaalisesti lahjakkaampia kuin miehet. Miehet ei osaa niin käyttää hienoja sanakäänteitä. Eikö toisen käytös ja olemus viestitä mitä ajatellaan? Tykkääkö se vai ei, vai onko se kiinnostunut vai ei? Aika kai sen näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan = ei oikeasti. Tunne voi hänen puoleltaan olla platoninen tai sitten aika, paikka tai muut olosuhteet eivät nyt vain mahdollista ihastumista hänen puoleltaan. Voi olla, että hänellä on jokin toinen säätö jossain muualla. Jossain toisessa elämässä ehkä...
Summa summarum: Hän ei näe mahdollisuutta että suhteestanne voisi kehittyä jotain ja yrittää sanoa sen niin nätisti kuin osaa.
Näin sen itse ajattelin myös. Toki ajattelin, että tykkää ihan kaverina vaan. On sanonut, että olen hänelle tärkeä.
Ap
...tai sitten te ihan liikaa ylianalysoitte jonkun ihastuneen reppanan laskemaa pientä sammakkoa.
M
Ongelmia on niin helppo rakennella itselleen ylianalysoimalla muiden sanomisia, käytöstä, eleitä..
Tai sitten on vaan ihan hauska kuulla toisten analysointeja, kun tietää ettei kuitenkaan kukaan muu kuin lauseen sanoja tiedä mitä oikeasti tarkoitti. Ei se analysointikaan aina ole vakavaa ja totista vaan sen voi ottaa myös huvin kannalta.
Ap
Kaikki riippuu siitä, miten tähän on tultu. Jos takana on vain muutama viaton kohtaaminen ja mies on ujo ja arka, niin tunnustus voi olla suurienkin tunteiden etiäinen. Mutta jos tässä on jo tapailtu pidempään ja ihan intiimistikin, niin kyllähän tämä on silkkaa ystävällisyyttä, niin kuin tässä on aktiivisesti ehdoteltukin. Olet ihan mukava, mutta eihän tästä sen enempää tule, mutta tavallaan tykkää, ihan niin kuin sanoikin.
Mulle sanottiin tänään että oon liian kiltti ja ihana. Siis tämä oli iso miinus.
Älkää naiset analysoiko kaikkea puhki, siinä tulee kirjoitettua itse sellaiset koukerot ja käänteet, joita mies ei ole tarkoittanut edes unissaan.
Luultavasti tarkoitti just mitä sano. Jollain tasolla tykkää.