Olen 175cm&80kg, vaatekokoni on 42/44, olenko mielestäsi läski?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama pituus, painoa 94 ja puserot/takit kokoa 42/44, housut 40. Levisten tuumakoko 30. Ihmettelen miten vaatekokosi voi olla noin iso kun painat 14 kiloa vähemmän kuin minä?
Täytyy sanoa, että kummallisesti sulla toi paino on asettunut kroppaan tai ahtaudut varsin pieniin Leviksiin, jos sulla 30 kg painavampana on sama tuumakoko kuin mulla.
Ihmettelen tässä myös, että mistä tämä porukka täällä ostaa vaatteensa. Itse olen 172 cm ja noin 70 kg, ja vaatteet kokoa 42-46. Edes 10 kg hoikempana yksikään vaatteni ei alkanut kolmosella. Varsinkin paitojen pitää olla isoja, että menevät hartioista ja hihojen pituus riittää.
Riippuu mitä teet ja minkälainen on sun kropan muoto. Onko massa läskiä,nestettä vai lihasta? Meidän kehonrakentaja piireissä ollaan kaikki virallisesti "lihavia" kun noi miehen jössikätkin painaa sen 90-120kg. Naiset riippuen pituudesta 70-85kg. En oo enää pitkään aikaan tuijottanut vaakaan tai MBI:tä. Vaaka on vain apuna kun ruvetaan kiristelee ja näkee paljonko nestettä lähtee.
Et nää miehet "nainen saa painaa vaa max.60kg" saa mun puolesta jäädä lehdelle soittelemaan 😂
Mä olen 175/60 ja näyttäisin tuon painoisena kauhealta, koska paino ei kerry tasaisesti. Tuntisin kyllä itseni läskiksi. Toisten kilot ei haittaa.