Olen 175cm&80kg, vaatekokoni on 42/44, olenko mielestäsi läski?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
165cm/75 kg vaatekoko S 👌
:) Eikö xs?
Hirvee tankki!
Olen itse 178/72 ja urheilen melko lailla, ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mun 155cm pitkä ja lähes 100kg painava kaverini ilootsi kun mahtuu vihdoin s-koon legginseihin kun oli laihtunut 130kg tuohon..
Muutenkin osteli s-m koon trikoovaatteita eli mahtuuhan ne..
Sori muttet millään mittarilla oli s-kokoa tuolla painolla! Olen itse 164cm ja kun painoin 60kg ja urheilin niin käytin kokoa M. Joistain meni S-kokokin.
No ei ehkä nykyisen kehopositiivisuuden aikoina. Ylipainohan on uusi musta.
Koska ihmiset mässää eivätkä liiku, on ollut keksittävä uusi trendi jonka mukaan entinen normaalipaino BMI 19-24 on sairaille luuranko-anorektikoille ja todistettavasti sisäistä rasvaa mm. maksan ja sydämen ympärille keräävä ylipaino ja lihavuus on terveyden ja kauneuden merkki johon pitää pyrkiä!
No, Ameriikan malliin, siellähän on kaikki ei vain isoa vaan valtavaa. Pieni Suomi perässä.
No ainakin pulska, paha sanoa näkemättä.
Itse 175cm/60kg, 36-38 vaatekoko, yläosat yleensä s, alaosa s/m
Sanoisin läski koska ite oon 190cm ja olen painanut tuon 80 kg ja se oli ideaalipaino mulle. Nyt oon 86 ja kyllä, kyllä oon läski. Sanottaisko että jos oot 175cm niin sun pitäs painaa 70-75, max 77 kg.
Mut älä ny loukkaannu, tää on vaa mun näkemys ja mun mielestä pitkäkään nainen ei saisi olla ihan hirvittävän paksu. Pari kiloa sulta veks :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 155cm pitkä ja lähes 100kg painava kaverini ilootsi kun mahtuu vihdoin s-koon legginseihin kun oli laihtunut 130kg tuohon..
Muutenkin osteli s-m koon trikoovaatteita eli mahtuuhan ne..Sori muttet millään mittarilla oli s-kokoa tuolla painolla! Olen itse 164cm ja kun painoin 60kg ja urheilin niin käytin kokoa M. Joistain meni S-kokokin.
Sun mittarilla en varmaan mahdukkaan 😂 vyötärö oli viime viikolla 75cm kehon koostumusmittauksessa. Rasvaprosentti 15% Jotkut paidat on M kokoa kun ei mahdu pumpattu hartialinja. Kaikilla se massa ei ole läskiä 😂 käyn salilla 5-6 krt viikossa. Juoksen 10km 4krt viikossa. Juoksen puolimaratonin alle kahteen tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee tankki!
Kutsutko sä itsees mieheks noilla mitoilla? XD
Lievästi ylipainoinen.
Mutta riippuu ruumiinrakenteestasi, miten nuo kilot sitten näkyy.
Olen nyt 160/64, yläosa kokoa 40/42 ja alaosa 42.
Tanttatyyli löysissä koltuissa; olet
Nahkainen kissapuku, reisisaappaat, koppalakki ja ruoska; et ole
M
No, mulla sama pituus, painoa 67 ja aktiivista liikuntaa. Eli kyllä sä musta aika isolta vaikutat.. Sori
Läskiksi en ketään nimittele, mutta hiukan ylipainoinen olet kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin läski koska ite oon 190cm ja olen painanut tuon 80 kg ja se oli ideaalipaino mulle. Nyt oon 86 ja kyllä, kyllä oon läski. Sanottaisko että jos oot 175cm niin sun pitäs painaa 70-75, max 77 kg.
Mut älä ny loukkaannu, tää on vaa mun näkemys ja mun mielestä pitkäkään nainen ei saisi olla ihan hirvittävän paksu. Pari kiloa sulta veks :)
175 cm:lle 70-77 kg rupeaa kyllä jo olemaan turhan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvee tankki!
Kutsutko sä itsees mieheks noilla mitoilla? XD
Leukoja menee 20 ja Cooperissa kevyesti 3000. Paljonko vedät itse?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama pituus, painoa 94 ja puserot/takit kokoa 42/44, housut 40. Levisten tuumakoko 30. Ihmettelen miten vaatekokosi voi olla noin iso kun painat 14 kiloa vähemmän kuin minä?
Täytyy sanoa, että kummallisesti sulla toi paino on asettunut kroppaan tai ahtaudut varsin pieniin Leviksiin, jos sulla 30 kg painavampana on sama tuumakoko kuin mulla.