Olen 175cm&80kg, vaatekokoni on 42/44, olenko mielestäsi läski?
Kommentit (43)
Et mun mielestä. Mulla lantiossa sama koko ja mitat 163/70.
Itselläni sama pituus, painoa 94 ja puserot/takit kokoa 42/44, housut 40. Levisten tuumakoko 30. Ihmettelen miten vaatekokosi voi olla noin iso kun painat 14 kiloa vähemmän kuin minä?
Todennäköisesti vähän tukeva. Riippuu vähän, miten paino jakaantuu.
Sanoisin sinua isoksi, mutta johtuu siitä, että itse olen kääpiö (158cm) mutta paino on noin pitkälle kohtuullinen (olen ollut tuon painoinen ja olin jäätävän lihava omasta mielestäni)
No kyllä olet. Monta pehepizzaa vedät päivässä?
Riippuu myös siitä oletko urheilullinen ja sinulla on lihasmassaa, paino ei todellakaan kerro kaikkea. Normaali ja keskiverto koko naiselle.
No jos vertaan vaikka itseeni, oon yhtä pitkä ja painoa n.65kg niin joo.
Oon viimesillään raskaana ollessa painanu noin paljon...
Kiva. Sitten kun kysyy onko pituudella 165cm 65kg liikaa, niin johan haukutasn läskiksi mitä mielikuvituksekain sanakääntein.
Onhan tuo lievää ylipainoa. En kuitenkaan tiedä miltä näytät joten en tiedä sanoisinko läskiksi.
Mä tunsin itseni läskiksi mitoilla 178 cm ja 80 kg. Ja olinhan mä iso. En tykännyt yhtään, ahdistava olo.
Mulla mitat 173/94 ja vaatekoot yläosa 40, alaosa 46. Vartalo päärynä ja olen läski, 20 kiloa matkaa normaalipainoon.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Sitten kun kysyy onko pituudella 165cm 65kg liikaa, niin johan haukutasn läskiksi mitä mielikuvituksekain sanakääntein.
Miksi otat itseesi anonyymien kommenteista? Varsinkin kun pelkkä netissä kerrottu paino ja pituus ei kerro ihmisen ulkonäöstä vielä mitään. Ihmiset kommentoi näihin omien mielikuviensa perusteella, livenä ne voisikin olla täysin eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Noh,kyllä se nyt vaan niin on että pituus "antaa anteeksi" isojakin kilomääriä. Mun korvaani 165/65 tosiaan kuulostaa läskimmältä kuin tuo 175/80. Kannattaa googlettaa nainen 175cm 80kg. Ei ole läski.
Normaali