uusi mies pitää yhteyttä koko ajan..
Tapasimme netissä viime viikolla, loppuviikolla näimme. Heti treffin jälkeen mies oli yhteyksissä ja siitä se viestirumba sitten on vaan tiivistynyt. Tällä viikolla molemmilla niin paljon menoja (lapset ja työt), että ei ehditä näkemään, mutta suunnitellaan näkemistä ja puhutaan, että halutaan nähdä toisiamme. Miehestä kuuluu todella usein, kyselee kuulumisia, lähettelee kuvia, toteaa usein, että haluaisi nähdä minua. ja että pidetään yhteyttä.. viestin loppuun laittaa, että ollaan yhteydessä huomenna. Olen jotenkin yllättynyt, että onko mies vilpitön? vai olenko taas joku varalla oleva tapaus. Mies laittoi viestiin, että häntä niin jännitti tavata minut, kädet tärisi ja halusi tulla etukäteen treffipaikkaan, että ei myöhästy. En ole ollenkaan tottunut tällaisiin kommentteihin.. pitäisikö osata olla varuillaan ja epäillä pahinta, vai luottaisiko ja katsoisi miten käy?
Itse olen ihan jo myyty häneen, ulkoinen olemus oli todellakin sellainen, että kattelin että tuossa se on mun mies. Ja siis niin, tässä teille kaikille deittalijijamiehille vinkkiä, että jos joku nainen teitä kiinnostaa, niin laittakaa nyt ihmeessä sille viestiä, että ei tarvii epävarmuudessa olla.