Mitä mieltä ihmisistä, jotka ostavat tuoremehua?
Tuoremehu on jopa pahempaa kuin limsa. Ja jotkut juovat sitä aamulla tyhjään vatsaan. Kaikista varoituksista huolimatta.
Kommentit (23)
Suurin osa aika ei tiedä vieläkään mitä on terveellinen ravinto
Samat ihmiset juovat limsaa ja paljon.
Eivät tiedä tai välitä sokerin haittavaikutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa aika ei tiedä vieläkään mitä on terveellinen ravinto
Muotoilisitko uudelleen?
Ja kaikki tässä ketjussa tuoremehujen juojia kritisoineet varmasti ovat itse täysin sokerittomalla ruokavaliolla, eivät omaa yhtään ylipainoa ja ruokavalio on muutenkin täysin terveellinen... Ja olipas muutenkin taas huono aloitusprovo.
En ole heistä mitään mieltä. Varmaan tykkäävät tuoremehusta. Oma asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Tuo
Ne
:D Mulla on mielipide lähestulkoon kaikkeen, mutta tää on jo liikaa. Jokainen juokoon tuoremehu aivan vapaasti.
Juokaa te vain kaivovettä, minä kyllä juon tuoremehua aamulla lasillisen.
Kaikki on myrkkyä, mitään ei saisi syödä, elämän tulisi olla askeettista. Hypätkää kaivoon...
On "tuoremehuja" ja tuoremehuja. Millä tavalla se kaupasta ostettu tropicana eroaa itse puristetusta? Ei millään tavalla, paitsi että itsepuristettuun ei täällä pohjolassa saa aina tarpeeksi hyviä appelsiineja. Ei kyllä ole limsan kanssa mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Tuo
Ne
Ei vaan Se
Vodkan kera ihan jees, muuten TODELLA vaikea ymmärtää noin vastuutonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Tuo
Ne
Ei vaan Se
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Tuo
Ne
Nyt meni väärin. Sarjassa seuraava on 'se'.
Mitäs tuosta nyt pitäis olla mieltä, onks vähän tylsää, ku tuommosia pohdit, hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Tuo
se
Minä juon tuoremehua, vieläpä aika usein hui!! Ja en tosiaan oleta sen olevan mitenkään terveellistä, vaan se on nimenomaan jälkkäri. Ruuan päälle lasi kylmää mehua nam. Juuri mitään muuta sokerinamia en syö, limsasta en pidä yhtään. Minulle tuoremehu on herkku.
Mitä mieltä sitten ap olet ihmisistä jotka ostavat keksiä, suklaata, valkoista höttöleipää, lenkkimakkaraa, sipsiä, alkoholia yms? Tuomitsetko nuokin kaikki ostokset erikseen? Vai miksi tuoremehu on yhtäkkiä niin kamala ostos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Tuo
Ne
Nyt meni väärin. Sarjassa seuraava on 'se'.
Olen syntynyt 70-luvulla, ja nuoruusaikanani kiersi vitsinä hokema "tämä, tuo, ne" . Eli siis tahallaan rimpsu väärin, "hauskuus" perustui siihen, että rimpsu muuteltuna kuulostaa toteavalta lauseelta. Ilmeisesti tämä "vitsi" ei kaikille auennut. t. ohis
Tämä