Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta kertaa syöt päivässä?

Vierailija
24.04.2018 |

Itse syön yhden kerran päivässä lämpimän aterian.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen keho pystyy käsittelemään kerralla keskimäärin vain vähän yli 20 g proteiinia kerralla, joten mitä havemmin syö, sitä todennäköisemmin keho ei saa tarpeeksi rakennusaineita. Ihminen tarvitsee proteiinia 1,2–1,3 g painokiloa kohti päivässä.

Höpöhöpö, ei tarvitse noin paljon. Muista myös, että se lasketaan rasvattomasta painosta.

Vierailija
22/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran.

Kestää Koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen keho pystyy käsittelemään kerralla keskimäärin vain vähän yli 20 g proteiinia kerralla, joten mitä havemmin syö, sitä todennäköisemmin keho ei saa tarpeeksi rakennusaineita. Ihminen tarvitsee proteiinia 1,2–1,3 g painokiloa kohti päivässä.

Höpöhöpö, ei tarvitse noin paljon. Muista myös, että se lasketaan rasvattomasta painosta.

No noin se yleensä ravitsemustieteessä esitetään. En tiedä, mistä sun tietosi on peräisin.

Vierailija
24/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaksi tai kolme. 

En syö aamiasta, kuittaan kahvilla. Melko kevyt lounas ja illalla sitten kahteenkin otteesee tukevammin. 

Sopii mulle ja olen terve ja hoikka. 

Kukin tyylillään. Varmaan jollekin sopii hyvin tämä kuusi kertaa päivässä. Ne kyllä jotka tätä noudattavat ovat tuttavapiirissäni lihavia, mutta se on vain minun tuttavapiirini. 

Lihavuus ei varmasti liity sinänsä usein syömiseen. Nähdäkseni se liittyy ruuan ympärillä pyörimiseen. On niin tärkeä verensokerin vaaliminen jne

Ei, vaan syön, koska on nälkä. Omat ateriani koostan pääosin kasvisten ympärille, enkä syö ylenmäärin rasvaa, joten ne sisältävät suhteellisen vähän energiaa. Tästä syystä on syötävä useammin. Ja jos en syö tarpeeksi päivällä, ei illalla jaksa treenata.

En pysty mättämään terveellistä ruokaa niin isoja annoksia, että pärjäisin parilla aterialla. Mutta epäterveellistä mättöä voikin syödä kerralla sitten tuhansien kaloreiden edestä.

Vierailija
25/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-aamiainen

-lounas

-päiväkahvi ( sis joskus pullan tai piirakanpalan)

-illallinen

Eikä napostelua väliin ollenkaan. Paino ok ja hampaat kiittää.

Päiväkahvi

Mikä päiväkahvi on?

Vierailija
26/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaksi tai kolme. 

En syö aamiasta, kuittaan kahvilla. Melko kevyt lounas ja illalla sitten kahteenkin otteesee tukevammin. 

Kukin tyylillään. Varmaan jollekin sopii hyvin tämä kuusi kertaa päivässä. Ne kyllä jotka tätä noudattavat ovat tuttavapiirissäni lihavia, mutta se on vain minun tuttavapiirini. 

Lihavuus ei varmasti liity sinänsä usein syömiseen. Nähdäkseni se liittyy ruuan ympärillä pyörimiseen. On niin tärkeä verensokerin vaaliminen jne

Ei, vaan syön, koska on nälkä. Omat ateriani koostan pääosin kasvisten ympärille, enkä syö ylenmäärin rasvaa, joten ne sisältävät suhteellisen vähän energiaa. Tästä syystä on syötävä useammin. Ja jos en syö tarpeeksi päivällä, ei illalla jaksa treenata.

En pysty mättämään terveellistä ruokaa niin isoja annoksia, että pärjäisin parilla aterialla. Mutta epäterveellistä mättöä voikin syödä kerralla sitten tuhansien kaloreiden edestä.

Ei terveellistä ruokaa tarvitse ämpäritolkulla mättää. Pitäähän ruuassa kaloreita olla. Terveellinen ei tarkoita samaa kuin vähäkalorinen.

Vierailija
27/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa

07:00 aamiainen

12:00 lounas

16:00 hedelmä

20:00 kevyt illallinen

Vierailija
28/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaksi tai kolme. 

Ei terveellistä ruokaa tarvitse ämpäritolkulla mättää. Pitäähän ruuassa kaloreita olla. Terveellinen ei tarkoita samaa kuin vähäkalorinen.

Niin pitääkin olla, oma kulutus on päälle 2500kcal/päivä. Siksi syönkin useamman kerran päivässä.

Vierailija
29/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, lounas ja päivällinen.

Vierailija
30/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta neljään. Aamupalaa syön jos siltä tuntuu, lounaan syön arkipäivisin. Illallista syön jos jaksan, viikonloppuisin aina. Iltapalaa syön yleensä, mutta en aina

Vierailija
31/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti syön yhden ison aterian päivässä. Jos siis onnistun metsästämään, aina ei ole onni myötä.

Vierailija
32/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3. Eli aamiainen, lounas ja päivällinen. Joskus skippaan aamiaisen tai lounaan, mutta päivällisen syön aina. En syö välipaloja. Jos töissä tarjotaan kahvit, niin sitten juon kupillisen kahvia kohteliaisuussyistä, mutta en syö sen kahvin kanssa mitään, paitsi jos kahvit on lounasaikaan niin silloin kahvi käntyn kanssa sopii lounaaksi.

Vierailija
33/33 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän päivästä.

4-5 kertaa ja joka kerta vain sen verran, että nälkä katoaa.

En ahmi, en syö syömisen halusta, vaan siksi, että saan polttoainetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme