Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit olettavat että meillä on vappubileet, kuten joka vappu.

Vierailija
24.04.2018 |

Perinteisesti meillä on ollut pienehkön porukan vappubileet ja niistä on kaverien toimesta vihjailtu jo pidemmän aikaa. "Nähdäänkös vappuna?" ja muuta vastaavaa. En ole vastannut muuta kuin että voisihan sitä ehkä nähdäkin, ja toivonut että joku ilmoittaisi että tervetuloa vaihteeksi heille. Vaan ei. Sitten keskustelu vaikenee ja kaikki odottavat että kutsu meille tulee.
Nyt olen niin monet bileet järjestänyt että mitta on täynnä, koska vastakutsua ei tule koskaan.

Toisaalta olisi kiva pitää pienet kemut (lasten kanssa), mutta en todellakaan jaksa taas tehdä ruokia ja tarjoilla koko vappua. Enkä tarjota juomia kaikille. Taidan ilmoittaa että lepään tämän vapun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu ketään, katso tuleeko enai vuonna kutsua jonkun muun luo. Viettäkää vappu omalla porukalla. Aina on niitä jotka itse itsensä kutsuvat muiden kotiin passattavaksi.

Vierailija
2/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun on todellakin Syytä - ja ois ollut jo kauan sitten - lakata vihjailemasta ja sanoa suoraan, että ”joo, olis kiva nähdä, mutta en jaksa tänä vuonna itse järkätä mitään, joten jos nähdään niin ei meillä kuitenkaan”.

Nythän sä olet käytänössä antanut ymmärtää, että kyllä, juuri sinä aiot tänäkin vuonna järjestää jotain. Kukaan muu ei uskalla ryhtyä mihinkään, ettet loukkaantuisi kilpailusta kun ”sulta viedään vieraat”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan sopii tulla vappuaattona? Ajattelimme jo aamupäivää. Onhan kuohuviiniä riittävästi, me tuomme sixpackin.

Vierailija
4/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, että on muiden vuoro.

Vierailija
5/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan sopii tulla vappuaattona? Ajattelimme jo aamupäivää. Onhan kuohuviiniä riittävästi, me tuomme sixpackin.

:) Tervetuloa sitten vaan. Onhan se vaihtelua että eri vieraat! On skumppaa riittävästi. Ja lapsille simaa :)

Joo, mutta kun mä olen pitänyt juhlien järjestämisestä ja on ollut kätevää kun lapset sitten kotona ja niilläkin kavereita ja omat pleikat ym. Ja meillä on tilaa. Mutta raja tulee jossakin, ja se että mä olen aina se juhla-automaatti.

ap

Vierailija
6/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaansa kutakin.

Ihmiset muuttuu, perheet ja niiden tilanteet muuttuu.

Vierailija
7/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea sanoa, että "nähdään vaan, mutta jossain muualla kuin meillä. En jaksa järjestää"? Ihme venkoilua ja vihjailua.

Vierailija
8/8 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisestakin asiasta voi saada ongelman.

Sano ystävällisesti suoraan, mitä haluat, esim. että et jaksa nyt kestitä, olisko jonkun toisen luona tällä kertaa. Harvempi osaa ajatuksia lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi