Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini laittoi viikko sitten väärän syntymäpäivän Facebookiin (eiliseksi) ja poisti kavereista kaikki, jotka onnittelivat häntä vääränä päivänä.

Vierailija
24.04.2018 |

Hänen mukaansa vain oikeat ystävät tietävät oikean syntymäpäivän - puolitutut eivät. Hänpä siis poisteli surutta jokaisen, joka raukka meni häntä onnittelemaan.

Minä en onnitellut (koska tiedän oikean syntymäpäivän) ja kysyin, miksi on vaihtanut. Hän poisti julkisen postauksen ja kertoi tämän minulle yksityisviestissä.

Mitä mieltä? Tiedätkö sinä kaikkien läheistesi syntymäpäivät? Minä tiedän sisarusteni ja vanhempieni, mutten esimerksi enää muista anopin tai appiukon syntymäpäiviä tai kälyjen syntymäpäiviä - vaikka ovat tosi rakkaita minulle. Kuukauden tiedän, mutta päivissä menee sekaisin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja :D

Jäikö sinne siis kuitenkin muitakin kuin sinä?

Vierailija
2/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi vielä paljon, sillä eihän kaikki edes onnittele toisiaan Facebookissa.

Jotenkin outoa, että onnittelee ihan vilpittömästi toista syntymäpäivän johdosta ja siitä loukkaantuneena kaveri poistaa kaverilistaltaan :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vielä paljon, sillä eihän kaikki edes onnittele toisiaan Facebookissa.

Jotenkin outoa, että onnittelee ihan vilpittömästi toista syntymäpäivän johdosta ja siitä loukkaantuneena kaveri poistaa kaverilistaltaan :D

ap

Juu on... Itse varmaan poistaisin tuollaisen kaverin...jos siis olisin feisbuukis...

Vierailija
4/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joitakin ala-asteaikaisten luokkatovereiden syntymäpäiviä, mutta lähipiirissä on niitä, joiden syntymäpäiviä en muista.

Vierailija
5/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta tyypistä on hyvä päästäkin eroon.

Vierailija
6/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHA! Fiksu tyyppi, keksi hyvän tavan poistaa turhat fb-kaverit. Teki sen varmaan tahallaan.

Vierailija
7/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa sellaiselta tyypiltä että poistetut huokaisivat helpotuksesta kun eivät enää joudu teeskentelmään olevansa sen "ystäviä"

Vierailija
8/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. Mä muistan lapsuudenystävieni synttärit, en aikuisiällä saatujen, eikä tämä todellakaan ole mikään kriteeri oikealle ystävyydelle. Lapsuudenystävien synttäreitä nyt vaan on vietetty se 15 vuotta kauemmin = muistijälki vahvempi. FB on just hyvä kun sieltä voi tarkistaa myös nämä muut synttärit.

Vierailija
9/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehota kaveriasi seuraavaksi julkaisemaan oma kuolinilmoituksensa. Siitä surunvalittelujen määrästä vasta tietää miten erotellaan jyvät akanoista!

Vierailija
10/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaveri nyt ennen tuotakin tiesi joistakin FB-kavereistaan, että he vain puolituttuja. Miksi on edes ottanut heitä kaveriksi, jos hänellä on tuollainen "vain oikeat ystävät FB-kamuiksi" -periaate?

Kuinkahan isolla osalla ihmisistä on Facebookissa kavereina ainoastaan oikeat ystävät? Ei minulla ainakaan.

Vierailija
11/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi kummoinen menetys moinen itsekeskeinen ja draamanhakuinen kaveri kaverilistalta, mutta tyyppiä itseään taitaa lähiaikoina kadottaa ihmissuhteiden menetys noin turhasta.

Vierailija
12/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesiköhän itse jokaisen FB-kaverinsa syntymäpäivät? Varmasti tietää ainakin näiden kaikkien, jotka jäi jäljelle?

Vierailija
13/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kaveri nyt ennen tuotakin tiesi joistakin FB-kavereistaan, että he vain puolituttuja. Miksi on edes ottanut heitä kaveriksi, jos hänellä on tuollainen "vain oikeat ystävät FB-kamuiksi" -periaate?

Kuinkahan isolla osalla ihmisistä on Facebookissa kavereina ainoastaan oikeat ystävät? Ei minulla ainakaan.

Aivan. Mulla on tasan yksi ystävä, joka ei ole millään tavalla mulle sukua. YKSI! Kaikki muut sydänystävät ovat serkkuja, miehen siskoja tai muita sukulaisia. Heidän kanssaan on oltu lapsuudesta asti ja ovat pysyneet ystävinä 30-40 vuotta!

Vierailija
14/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle FB ole mikään ystäväpiiri, vaan virtuaalinen, sekalainen sosiaalinen verkosto. Kaikkia kaverilistaltani en ole edes tavannut koskaan, tai jutellut edes messengerissä. Siksi en ihan tajua noita ystävyyden vaatimuksia, mitä monilla on kaverilistoilleen

He eivät ole ystäviäni, vaan julkaisujeni seuraajia

Vierailija
15/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettujen pitäisi huokaista helpotuksesta, että pääsivät pois tälläisen ”ystävyyskoe”-ihmisen piiristä. Tyyppi keksii hetken päästä postata jonkinlaisen variaation klassisesta ”tykkää julkaisustani x ajassa niin tiedän että välität minusta”-julkaisun ja sitten taas viikate käy. Sitten luullaan että ne poistetut nyt kovastikin surevat ja miettivät mitä tuli(tai ei tullut) tehtyä.

Vierailija
16/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en todellakaan muista juri kenenkään syntymäpäiviä, ja jos päivämäärän muistankin niin helposti päivä menee silti ohi. Ainoat joita varmasti muistan onnitella oikeana päivänä ovat puolisoni, lapseni ja äitini, muita muistan onnitella vaan koska fb siitä muistuttaa. Ja fb:ssa en käy edes päivittäin, joten eipä kaikkia silti tule onniteltua.

Vierailija
17/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistettujen pitäisi huokaista helpotuksesta, että pääsivät pois tälläisen ”ystävyyskoe”-ihmisen piiristä. Tyyppi keksii hetken päästä postata jonkinlaisen variaation klassisesta ”tykkää julkaisustani x ajassa niin tiedän että välität minusta”-julkaisun ja sitten taas viikate käy. Sitten luullaan että ne poistetut nyt kovastikin surevat ja miettivät mitä tuli(tai ei tullut) tehtyä.

Joo, nää on näitä ikiteinejä draamailijoita. Good riddance.

Vierailija
18/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö näe tämän tilanteen komiikkaa? Eihän kukaan tuollaista tosissaan tee.

Vierailija
19/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin nämä "tosiystävyyden testaamiset" ovat äärimmäisen noloja...kenellä oikeasti riittää energiaa tuollaiseen? Eikö tosiystävyys testata ennemmin jossain live-elämässä?

Vierailija
20/31 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on entisten kavereitten kannalta ihan hyvä juttu. heitän ei enään tarvitse olla tekemisissä pöpin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan