Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt neuvojanne tarvitaan kipeästi naiset! Miksi ihastus kohtelee näin?

Vierailija
24.04.2018 |

Olemme sopineet monta kertaa tapaamisen, hän vaikuttaa kiinnostuneelta. Hän on käyttäytynyt ihastuneesti minua kohtaan aikaisemmin, ehkä jopa ujosti. Sitten kun tapaaminen on sovittu, hän jättää vastaamatta viime hetkellä. Pelaako pelejä vai pelkääkö mies? Sopii kuitenkin sitten tapaamisen uudestaan, miksi? En tietenkään enää kysy häneltä, mutta jää vaivaamaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette sopineet tapaamisesta, mutta tyyppi ei vastaa viesteihin eikä ilmaannu tapaamiseen? Vai siis mikä kuvio tässä nyt on?

Vierailija
22/28 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kysyt meiltä? Sun pitäis kysyä miehiltä, että mikä tossa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kipeetä touhua. Äijä sopii treffejä eikä ilmaannu paikalle eikä vastaa viesteihin.

Pelaa pelejä, ei ole kiinnostunut.

Teot ratkaisevat. Muistakaa nyt hyvät naiset se.

Vierailija
24/28 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit edes miehen joka ei uskalla tulla paikalle eikä ilmeisesti arvosta sinun aikaasi kun sopii toistuvasti treffejä ja jättää tulematta paikalle? Mulle riittäis ihan jo yksi kerta kun olen itse valmistautunut ja vaivaantunut miehen tapaamiseen ja tämä häviää radiohiljaisuuteen.

Vierailija
25/28 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viimehetkellä jännitys vie voiton? Kyllä se siitä. :)

Vierailija
26/28 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tehnyt oharia, en ole siis odottanut häntä missään. Mutta on jättänyt viime hetkellä vastaamatta, kun piti tavata. Onhan tuo toki melkein yhtä paha. 

Vierailija
27/28 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaihtoon koko tyyppi. Mitä odotat???? Viet ihan maineen kaikkien puolesta kun annat tuollaisen kohdella noin. Eri asia jos olette vain varalla toisillenne. 

Vierailija
28/28 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko, ahdistushäiriö, päihdeongelma, egonsa pönkittäminen... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi