Hallitus kriisissä? Sinien Kaj Turunen loikkaamassa kokoomukseen
YLE:"Sinisten kansanedustaja Kaj Turunen loikkaa kokoomukseen – sinisten puoluesihteeri Torvinen: "Hallitustilannetta pitää nyt miettiä""
https://yle.fi/uutiset/3-10174848
IS:"Sinisten Kaj Turunen loikkaa kokoomukseen - suora lähetys kello 12"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005654071.html
Saisko hallituksen jo vaihtoon?
Kommentit (139)
Jotakin odottamatonta tässä oli.
Vierailija kirjoitti:
Puolueille on korkea aika saada kuri. Kansaa pidetään pelkkänä pellelaumana, ja kansanedustajia viedään narussa muutaman johtajan voimin. Ahneutta ja omaa etua ei tarvitse nykyisin edes piilotella. Se on hyväksytty käytäntö toimia.
Ryhmäkuri on juuri se yksi vika. Politikan suurin vika on ettei demokratia toimi. Muutaman tyypin pieni piiri sanelee miten edustajien pitää äänestää. Sen kun tajuaa että tavis kansalaisella on vain maksajan rooli niin silloin alkaa käsittää jotain politiikasta.
Ysärillä kun pankit oli menossa konkkaan ne pelastettiin kaikkien tavisten kustannuksella. Sopimus joka silloin tehtiin on salainen vielä pitkään. Mitä se mahtoi sisältää ja miksi se salataan niin pitkäksi aikaa? Mua ainakin kiinostaisi tietää.
Nyt alkoi sininen joukkopako. Syy : Palkanmaksun täytyy jatkua vaalien jälkeen johon on alle vuosi. Täysi paniikki päällä tossa laumassa.
Osama bin Ladenin henkivartija on saanut sosiaalitukia 1168 euroa päivässä saksalaisilta eli EU:lta. Minä olen saanut n. 820 euroa Suomen valtiolta Suomen syntyperäisenä kansalaisena, joka ei ole koskaan tehnyt vakavaa rikosta. Lisäksi minua haukutaan loiseksi, vaikka olen tehnyt työtä useassa eri paikassa ja kouluttautunut.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201804242200900238_ul.shtml
Kiitoksia. Suomen armeijassa kävin vapaaehtoisesti yksitoista kuukautta. Kiitoksia.
Hallituksessa on luottamus nyt mennyt. Vain tyhmä voisi luottaa. Toki jo aiemmin asian olisi pitänyt olla selvä.
Sinisistä ei ehkä kukaan pääse eduskuntaan ensi vaaleissa.
Hyvin lehdissä analysoitu sinisten tulevaisuutta. Turunen tipahtaisi varmasti, mutta tämäkään loikka ei ehkä pelasta. Mutta mahdollisuudet selviytyä paranevat.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksessa on luottamus nyt mennyt. Vain tyhmä voisi luottaa. Toki jo aiemmin asian olisi pitänyt olla selvä.
Sinisistä ei ehkä kukaan pääse eduskuntaan ensi vaaleissa.
2-3 max.
Vierailija kirjoitti:
Siniset on hallituksen surkein: jos siihen joku loikkaa, sen täytyy olla itsemurhaaja.
No kerroppas lisää tosta surkeudesta. Millainen olis meno jos kepu ja kokoomus päättäisivät keskenään kaikista asioista? Siinä viis olla kyyti kylmää ja heikompaa hirvittää, kun nuo harjoittaisivat sulle-mulle politiikkaa.
Sinisissä on monta hyvää poliitikkoa. Siellä taitaa olla kepu ja kokkareet hieroa jo käsiään, että kuinka saada haalittua heitä riveihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniset on hallituksen surkein: jos siihen joku loikkaa, sen täytyy olla itsemurhaaja.
No kerroppas lisää tosta surkeudesta. Millainen olis meno jos kepu ja kokoomus päättäisivät keskenään kaikista asioista? Siinä viis olla kyyti kylmää ja heikompaa hirvittää, kun nuo harjoittaisivat sulle-mulle politiikkaa.
Nythän harjoittavat myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs politiikka nuo on sitten harjoittaneet?
Vierailija kirjoitti:
Sinisissä on monta hyvää poliitikkoa. Siellä taitaa olla kepu ja kokkareet hieroa jo käsiään, että kuinka saada haalittua heitä riveihinsä.
Pysytkö nimeämään "hyviä poliitikkoja" sinisistä?
Sampo Terho on kyllä tehopyhyyden mallioppilas.
Nyt ripittää loikkaria, mutta itse lähti kun ei puheenjohtajan pallia herunut persuista.
Eikä kertonut etukäteen mitään loikastaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mutta uskottavuus kyllä menee ja äänestäjät on petetty. Niin kuin tuossa yllä joku kannattaja jo totesi uskossaan, että ilman sinisiä keputtajat ja kykypuoluelaiset olisivat tehneet vielä hirveämpiä asioita.
Minusta kyllä loikkarit on moraalinsa ja uskonsa näyttäneet, eikä niihin kannata liikoja luottaa.
Hyviä poliitikkoja? Eivät pärjänneet edes oman puolueensa vaalissa!
Mutta Turunen ehkä laski oikein ja pelastaa nahkansa loikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hlv. Siniset perustettiin juuri siksi ettei kepukokkarihallitus hajoaisi ja saisi jatkaa mellastustaan. Tämä farssi olisi jo loppunut persujen hallituksesta lähtöön ellei sinisiä olisi perustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs muista puolueista :D. Hyviä verrattuna muiden puolueiden poliitikkoihin on suurin osa.
Ei Soinilla ole mitään tarvetta loikkia. Hän on tehtävänsä kotimaan politiikassa suorittanut, ja enää odottelee mukavaa palkkiovirkaa, mieluiten ulkomailta. Sen kannalta on sama minkä puolueen jäsen on (kunhan ei halla-aholaisten persujen).