Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tuttu mies venyttää tapaamista yli kuukaudella, onko se kohtelias vihje ettei kannata kysyä uudestaan?

Vierailija
24.04.2018 |

Olemme ystäviä, ei mitään muuta. Voisiko olla että miehen vaimo on mustasukkainen, tai jotain sen tapaista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän syy tähän voi mitenkään olla, ettei miestä kiinnosta tavata, eihän?

Vierailija
2/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin, siksi kysynkin. Mitä mieltä olette? Minä en keksisi itse tuollaista tekosyytä, vaan sanoisin jotain selkeämmin ymmärrettävää. Minusta on kurjaa vedättää ja luvata aina tapaamista, jos siihen ei ole mitään aikeita. Mitä sellainen ystävyys muka on? Onko sinulla sellaisia ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä  nyt tajua miks ap ees  ehdottaa tolle miehelle tapaamista.Kuulumiset voi vaihtaa puhelimessakin.Ilmeisesti miestä ei kiinnosta tavata.

Vierailija
4/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä  nyt tajua miks ap ees  ehdottaa tolle miehelle tapaamista.Kuulumiset voi vaihtaa puhelimessakin.Ilmeisesti miestä ei kiinnosta tavata.

Oletko sinä sitä mieltä, että mies ja nainen ei voi olla ystäviä? Etkö sinä tapaa ystäviäsi, puhut vain heidän kanssaan puhelimessa?

Vierailija
5/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkua ärsyttävästä ilmaisustasi. Lisäksi ap juuri tuohon kyseli mielipidettä.

Vierailija
6/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin, siksi kysynkin. Mitä mieltä olette? Minä en keksisi itse tuollaista tekosyytä, vaan sanoisin jotain selkeämmin ymmärrettävää. Minusta on kurjaa vedättää ja luvata aina tapaamista, jos siihen ei ole mitään aikeita. Mitä sellainen ystävyys muka on? Onko sinulla sellaisia ystäviä?

Monilla on. Ihmisillä on nykyään myös kiire, on työ, perhe- elämä, sukulaiset, harrastukset jne. Tottakai ystävillekin pitäisi jäädä aikaa mutta jokainen priorisoi haluamallaan tavalla. Helpompi venyttää tapaamisia ja päättää yhteydenpito ympäripyöreään "soitellaan" kommenttiin, jos sanoo suoraan ettei ole aikaa tavata niin toinen loukkaantuu ja kehittää parhaassa tapauksessa riidan.

Vierailija
7/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä sitä mieltä, että mies ja nainen ei voi olla ystäviä? Etkö sinä tapaa ystäviäsi, puhut vain heidän kanssaan puhelimessa?

Olen eri keneltä kysyit, mutta nyt kyllä vaikuttaa siltä, että ystäväsi ei halus tavata. Joko ystävyys kanssasi ei kiinnosta tai sitten taustalla on muita syitä.

Vierailija
8/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kovin hyvä ystävä voi olla, jos ei a. ole aikaa tavata sua, ja b. et voi kysyä asiasta häneltä itseltään. Ehkä kannattaa lopettaa tuollainen ystävyys.

Vierailija
9/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt eikö mies ja nimen. Ok olla ystäviä... se saattaa tavallaan loppua, kun toinen vakiintuu. Joillakin jää ystävyys. Useimmilla ei. Se arki muuttuu. Mene vaan itse eteenpäin ja voithan puhua sen miesystäväni kanssa. Ei kaikki halua jakaa elämäänsä enää muitten naisten kanssa kuin sen oman sillan.

Jos siinä on mustasukkaisuutta, niin usein se mies valitsee mieluummin sen oman sillan kuin ulkopuolisen. Tietenkin. Se oma on lähin ja rakkain ja sitä yhteyttä eniten kunnioittaa. Ja rakastaa. Ei sen mustasukkaisuuden tarvitse olla sairaalloista vaan ihan tervettäkin on.

Etsi uusi ystävä.

Vierailija
10/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri keneltä kysyit, mutta nyt kyllä vaikuttaa siltä, että ystäväsi ei halus tavata. Joko ystävyys kanssasi ei kiinnosta tai sitten taustalla on muita syitä.

Otan neuvostasi vaarin, en enää kysy uudestaan. Itse olen joskus ollut ihastunut tähän henkilöön, mutta hän ei tiedä siitä mitään, ja siitä on kulunut aikaa.

Vierailija
11/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

344 kirjoitti:

Kysyt eikö mies ja nimen. Ok olla ystäviä... se saattaa tavallaan loppua, kun toinen vakiintuu. Joillakin jää ystävyys. Useimmilla ei. Se arki muuttuu. Mene vaan itse eteenpäin ja voithan puhua sen miesystäväni kanssa. Ei kaikki halua jakaa elämäänsä enää muitten naisten kanssa kuin sen oman sillan.

Jos siinä on mustasukkaisuutta, niin usein se mies valitsee mieluummin sen oman sillan kuin ulkopuolisen. Tietenkin. Se oma on lähin ja rakkain ja sitä yhteyttä eniten kunnioittaa. Ja rakastaa. Ei sen mustasukkaisuuden tarvitse olla sairaalloista vaan ihan tervettäkin on.

Etsi uusi ystävä.

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta miksi sitten luvata yhtään mitään? Olen itse niin sinisilmäinen, että uskon lupauksiin, kun niitä tulee useita.

Vierailija
12/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rajani on se, että pyydän max 2 kertaa. Jollei ala järjestyä, en ota yhteyttä, ennen kuin vastapuolelta kuuluu jotain. Oli sitten mies tai nainen. Suurin osa ottaa yhteyttä kuukauden parin kuluessa, ne, jotka eivät, voin sitten poistaa elämästäni. Poislukien toki sellaiset, jotka asuvat pitkän matkan päässä, eikä muutenkaan pidetä kovin usein yhteyttä

Vierailija
13/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan neuvostasi vaarin, en enää kysy uudestaan. Itse olen joskus ollut ihastunut tähän henkilöön, mutta hän ei tiedä siitä mitään, ja siitä on kulunut aikaa.

Hyvä idea. Turha kiusata itseään asialla.

Vierailija
14/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

344 kirjoitti:

Etsi uusi ystävä.

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta miksi sitten luvata yhtään mitään? Olen itse niin sinisilmäinen, että uskon lupauksiin, kun niitä tulee useita.

Koska ei halua loukata sanomalla suoraan ettei enää halua tavata? Tottakai tuollainen roikottelukin on loukkaavaa, mutta moni mielellään välttää konflikteja ja toivoo että toinen ymmärtää yskän ilman että tarvitsee sanoa suoraan.

Vierailija
15/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta roikottaminen on paljon loukkaavampaa, kuin suoruus. Voisi esimerkiksi sanoa suoraan, että vaimo ei anna tavata. Valkoinen valhe on parempi kuin tyhjät lupaukset, ja roikottaminen. Vihjeeksi kaikille. En pidä myöskään kovin miehekkäänä, ettei uskalla sanoa suoraan.

Vierailija
16/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette ystäviä? Hän olet kysynyt voisitteko tavata ja hän ei ehdi nyt ainakaan kuukauteen? Vai mikä juttu tää on? Jos hän on ystäväsi, voit varmaan kysyä häneltä syytä miksei hän ehdi tavata. Miksi moista täältä pitäisi kysyä?

Mulla saattaa hyvin mennä kaksikin kuukautta niin ettei ehditä kavereiden kanssa nähdä. On työt, perheet ja harrastukset kaikilla ja aikatauluja hankala sovittaa yhteen. En pidä tätä kovin ihmeellisenä asiana.

Vierailija
17/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä piiritä/ahdistele.

Tapailkaa joskus toiste paremmalla ajalla.

Vierailija
18/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta roikottaminen on paljon loukkaavampaa, kuin suoruus. Voisi esimerkiksi sanoa suoraan, että vaimo ei anna tavata. Valkoinen valhe on parempi kuin tyhjät lupaukset, ja roikottaminen. Vihjeeksi kaikille. En pidä myöskään kovin miehekkäänä, ettei uskalla sanoa suoraan.

Olisi todella törkeää vaimoa kohtaan kertoa tuollainen valkoinen valhe!

Vierailija
19/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin kyse molemminpuolisesta kiinnostuksesta, ja miestä hävettää? Ei halua että välit katkeavat, mutta ei kehtaa tavata?

Vierailija
20/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kuitenkin kyse molemminpuolisesta kiinnostuksesta, ja miestä hävettää? Ei halua että välit katkeavat, mutta ei kehtaa tavata?

No ei ole. Jos naispuolinen "ystävä" ilmaisee selkeästi kiinnostusta ja mies on yhtälailla kiinnostunut niin siinä on treffit kasassa.